View Full Version : te koop Motor voor garagepoort
Vrijdag komen ze hier een andere garagepoort steken.
Mijn oude kantelpoort vliegt op het stort, maar de elektrische motor (Chamberlain) werkt nog goed.
Er zijn 2 afstandsbedieningen bij en de rail en de bevestiging voor aan de poort zal er ook bij zijn.
:director:Als een MV'er hem kan gebruiken mag hij deze (na vrijdag natuurlijk:D) gratis komen halen.
Als niemand hier geinteresseerd is zet ik hem na een week of 2 te koop op kapaza of zo.
Dus als je geinteresseert bent, stuur me maar een PM.
Reaper996
28-01-2009, 09:26 AM
Mijn oude kantelpoort vliegt op het stort, maar de elektrische motor (Chamberlain) werkt nog goed.
Er zijn 2 afstandsbedieningen bij en de rail en de bevestiging voor aan de poort zal er ook bij zijn.
:director:Als een MV'er hem kan gebruiken mag hij deze (na vrijdag natuurlijk:D) gratis komen halen.
Als niemand hier geinteresseerd is zet ik hem na een week of 2 te koop op kapaza of zo.
Dus als je geinteresseert bent, stuur me maar een PM.
Awle tis goed ik zal wel achter dien motor komen. Doe je , je helm en costume ook weg? En zijn er extra stukken bij dien BMW? :eusa_shifty:
Hopelijk geraak je der rap van af é. En nu bedoel ik wel die motor van dien poort é. :PDT_hah:
Red Blade
28-01-2009, 11:45 AM
Dus als je geinteresseert bent, stuur me maar een PM. Kun je da nie laten werken op je nieuwe poort met andere tussenstukken normaal lukt dat toch !! :icon_pidu:
Kun je da nie laten werken op je nieuwe poort met andere tussenstukken normaal lukt dat toch !! :icon_pidu:Ik heb ineens alles laten verniewen.
FilipXX
28-01-2009, 12:17 PM
Zul je wel vlug kwijt zijn.
RSVMILLE
28-01-2009, 12:49 PM
Zul je wel vlug kwijt zijn.
Ja vaneigens ... jij kunt da gebruiken zeker ... om je top-case open en dicht te doen met afstandsbediening :PDT_hah:
Quartermile
28-01-2009, 12:50 PM
Ik kan da wel gebruiken voor Natjes poort ma ga moeten zien of het kan lukken, Natjes poort is een extra groot model (anders kon haar gat nie binnen :PDT_ura1:) en het systeem da'k reeds gekocht heb paste nie, kga da noodgedwongen op mijn poort moeten steken :eusa_shifty:
Zal ne keer moeten komen zien he :)
Red Blade
28-01-2009, 01:35 PM
Ik heb ineens alles laten verniewen. Ja rijke mensen zijn aardig(W-Vlamsch) hé
RSVMILLE
28-01-2009, 01:39 PM
Ja rijke mensen zijn aardig(W-Vlamsch) hé
Oardig ... tegen wien zegjet. Da werkt meer nie da wel, da kopt e BMW, da kopt e Mazda, da drinkt hele daagn wiskh(e)y en da stikt e nieuwe poorte ... oe doen die man da :)
ratte
28-01-2009, 02:16 PM
Moest hij niet passen bij QM zou ik anders wel eens komen kijken als het goed is voor jou.
RSVMILLE
28-01-2009, 02:35 PM
Moest hij niet passen bij QM zou ik anders wel eens komen kijken als het goed is voor jou.
Nee, voor Stef is het niet meer goed ... hij doet hem weg. Zit je al in de Leffe misschien :PDT_ura1::PDT_ura1:
Ik kan da wel gebruiken voor Natjes poort ma ga moeten zien of het kan lukken, Natjes poort is een extra groot model (anders kon haar gat nie binnen :PDT_ura1:) en het systeem da'k reeds gekocht heb paste nie, kga da noodgedwongen op mijn poort moeten steken :eusa_shifty:
Zal ne keer moeten komen zien he :)Mijn huidige poort is ong. 2,5 m breed. Zou Natjes gat daar niet door kunnen ? :laughing7:
Kom eens kijken é, dan ga je 't rap zien of het zal lukken of niet.
Ze komen vrijdagmorgen om die nieuwe te steken dus als je rap bent kan je den boel nog gemonteerd zien. Ik ben morgen thuis in de voormiddag en na 21u30.
Moest hij niet passen bij QM zou ik anders wel eens komen kijken als het goed is voor jou.Weet ge wa, Ratte, als hij niet past bij QM mag jij eens komen kijken :PDT_hah:
En moest hij niet passen bij u ook dan heeft Fhilty laten weten dat hij ook geinteresseerd is. :eusa_shifty:
Ja rijke mensen zijn aardig(W-Vlamsch) hé
Oardig ... tegen wien zegjet. Da werkt meer nie da wel, da kopt e BMW, da kopt e Mazda, da drinkt hele daagn wiskh(e)y en da stikt e nieuwe poorte ... oe doen die man da :)'t Is heel spijtig, maar nu zijn ze op. :(
Een geluk da'k een redelijke voorraad whisky staan heb zodat ik een tijdje weg kan tot ik weer genoeg gespaard heb ... :icon_rolleyes:
:eusa_shifty:
Iron Gonzo
28-01-2009, 10:08 PM
dan ben ik de 3de in de rij.
als ik kom neem ik hem zeker mee.
kan dit goed gebruiken, dan moet ik niet meer van moto stappen om binnen te rijden
dan ben ik de 3de in de rij.
als ik kom neem ik hem zeker mee.
kan dit goed gebruiken, dan moet ik niet meer van moto stappen om binnen te rijdenSorry, de vierde in rij ::PDT_old:
1 = QM
2 = Ratte
3 = Fhilty
4 = Iron Gonzo
:D
FilipXX
29-01-2009, 12:00 AM
Sorry, de vierde in rij ::PDT_old:
1 = QM
2 = Ratte
3 = Fhilty
4 = Iron Gonzo
:D
Nr 5 ? :pocorn:
Red Blade
29-01-2009, 07:53 AM
Nr 5 ? :pocorn: 't is nie waar hé en dan nog te laat,mam3.Zo kennen we je niet hé !!:PDT_hah:
Reaper996
29-01-2009, 07:56 AM
't is nie waar hé en dan nog te laat,mam3.Zo kennen we je niet hé !!:PDT_hah:
Wie is mam3 ????? :confused:
Fluppe is misschien op verlof...? Of wel een beetje ziek met da weer? :PDT_hah:
Of misschien verandert hij met de jaren en gunt hij iemand anders nu ook iets? :PDT_ura1:
Red Blade
29-01-2009, 08:05 AM
Wie is mam3 ????? :confused:
Fluppe is misschien op verlof...? Of wel een beetje ziek met da weer? :PDT_hah:
Of misschien verandert hij met de jaren en gunt hij iemand anders nu ook iets? :PDT_ura1: Mss bekeerd tot één of andere secte ???:icon_confused:
Reaper996
29-01-2009, 08:09 AM
Mss bekeerd tot één of andere secte ???:icon_confused:
Tzal wel weer 1 of andere gangbang sekte zijn zeker...? :PDT_hah:
Red Blade
29-01-2009, 08:11 AM
Tzal wel weer 1 of andere gangbang sekte zijn zeker...? :PDT_hah: Da zal 't zijn !!:eusa_shhh::icon_pidu:
RSVMILLE
29-01-2009, 09:22 AM
Da zal 't zijn !!:eusa_shhh::icon_pidu:
Hij zit in geen sekte wi .... Filip heeft gisteren eens een bad gepakt en zodanig opgegaan in zijn badspelletjes dat hij het uur uit het oog verloren is.
>>> Enkele foto's van de badkamer van double X
http://img.photobucket.com/albums/v164/DrJeepney/miscellaneous/gangbang.jpg
http://l.yimg.com/g/images/spaceball.gif
http://farm2.static.flickr.com/1227/539992619_be293031e0.jpg?v=0
Sjiriki
29-01-2009, 09:24 AM
Bwaaaa
zolang dat maar met de poppen spelen blijft.....
hijk057
07-02-2009, 12:18 PM
Verwijderd !
FilipXX
07-02-2009, 12:57 PM
Bwaaaa
zolang dat maar met de poppen spelen blijft.....
Zo is :PDT_ura1:
QM komt de motor normaal deze namiddag halen.
Sorry voor de anderen dus maar 't was blijkbaar voor de rappe.
MV Blackie
07-02-2009, 03:48 PM
owkay, slotje erop
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.