PDA

View Full Version : In Ursel op vliegveld

Lies
05-02-2009, 09:34 AM
Via ZZR forum (Nederland) is het filmpje van in Ursel (lang geleden, maar sommigen onder ons waren erbij) op youtube gezet:

YouTube - Laagvliegen ZZR club

:f4:

RSVMILLE
05-02-2009, 10:52 AM
Bende zotten :SmackBottom: zo rap rijden das toch nie volgens de wet :eusa_whistle:

Reaper996
05-02-2009, 11:03 AM
Da ziet er echt weer zo'n bende nozems uit zene. :PDT_hmm:

Kerckhove
05-02-2009, 05:19 PM
Da ziet er echt weer zo'n bende nozems uit zene. :PDT_hmm:

Ik zou da toch ook eens willen doen weiiiiiiii!!!!

Besides, moesten we aan vliegveldje raken kunnen we eindelijk die dragraces/BBQ/samenkomst houden!!

MV Blackie
05-02-2009, 06:49 PM
Ursel behoort helaas tot de verleden tijd Kerckhove :PDT_bur2:

Red Blade
05-02-2009, 07:21 PM
Ursel behoort helaas tot de verleden tijd Kerckhove :PDT_bur2: Jammer genoeg !! :confused:

Iron Gonzo
05-02-2009, 07:36 PM
hellaa dat is mijnen hof :drunken_smilie:

Iron Gonzo
05-02-2009, 07:38 PM
Ursel behoort helaas tot de verleden tijd Kerckhove :PDT_bur2:
dat is niet waar hoor.
alles aanvragen via de vliegclub daar.
en wie weet.
regelmatig wordt daar eens aan het gas getrokken, met porsche of moto of ... als het maar snel gaat :eusa_shhh:

Stef
05-02-2009, 07:52 PM
dat is niet waar hoor.
en wie weet.
regelmatig wordt daar eens aan het gas getrokken, met porsche of moto of ... als het maar snel gaat :eusa_shhh:Cool !! :icon_cool:

Reaper996
05-02-2009, 08:02 PM
Cool !! :icon_cool:

PFF we gaan da ier wel een keer doen op de luchthaven van Oostende.
Eerst racen tegen een paar vliegtuigen en dan racen tegen de flikken. :PDT_hah:

sickboy
05-02-2009, 08:04 PM
PFF we gaan da ier wel een keer doen op de luchthaven van Oostende.
Eerst racen tegen een paar vliegtuigen en dan racen tegen de flikken. :PDT_hah:
als ge de gewone baan wilt best richting middelkerke rijden, richting stene zijn ze nog aan het werken :PDT_hah:

Reaper996
05-02-2009, 08:08 PM
als ge de gewone baan wilt best richting middelkerke rijden, richting stene zijn ze nog aan het werken :PDT_hah:

Tis juist daar dat we ze gaan afschudden. Allemaal Offroad banden leggen en de flikken te kijken zetten. :PDT_ura1:
GTA SAN MOTOVRIENDEN. :PDT_hah:

sickboy
05-02-2009, 08:10 PM
Tis juist daar dat we ze gaan afschudden. Allemaal Offroad banden leggen en de flikken te kijken zetten. :PDT_ura1:
GTA SAN MOTOVRIENDEN. :PDT_hah:

lol, k'heb da nog meegemaakt ; offroad met ne brutale, speed triple, bandit, daytona, thruxton en ne fazer

RSVMILLE
05-02-2009, 08:10 PM
Ik vind dat da niet kan. Je ziet toch ook dat het in een bosrijke omgeving is en jullie willen daar al die uitlaatgassen in die boompjes jagen. Stel je voor dat er daar een roodborstje zit met kleintjes en dat die kleintjes sterven aan co-vergiftiging of dat bambi verschrikt wordt of dat roodkapje, op weg naar haar moemoe, plots de baan oversteekt. Denken jullie daar dan niet aan ... BENDE HOOLIGANS

Reaper996
05-02-2009, 08:11 PM
Ik vind dat da niet kan. Je ziet toch ook dat het in een bosrijke omgeving is en jullie willen daar al die uitlaatgassen in die boompjes jagen. Stel je voor dat er daar een roodborstje zit met kleintjes en dat die kleintjes sterven aan co-vergiftiging of dat bambi verschrikt wordt of dat roodkapje, op weg naar haar moemoe, plots de baan oversteekt. Denken jullie daar dan niet aan ... BENDE HOOLIGANS

Sorry Mille Grim. We gaan het nooit meer doen. :eusa_shhh:

RSVMILLE
05-02-2009, 08:59 PM
Sorry Mille Grim. We gaan het nooit meer doen. :eusa_shhh:

Der moet hier toch iemand op het milieu letten é :)

FilipXX
05-02-2009, 11:19 PM

Ik zou er direkt weer naar willen gaan :icon_razz:
Waar je daar zeker moet van oppassen is van overstekende boeren :PDT_ho:

Reaper996
05-02-2009, 11:32 PM

Ja van deze in een Alfa Romeo. :PDT_hah:

FilipXX
05-02-2009, 11:35 PM
Ja van deze in een Alfa Romeo. :PDT_hah:

Stoffel heeft da op film staan...ik was aan't rijden en opeens stond er daar nen boer in't midden van de baan...terwijl ik al meer dan 200km/h aan't rijden was :PDT_ho: (ik heb hem niet eens zien staan :eusa_shifty:)

Reaper996
05-02-2009, 11:37 PM
Stoffel heeft da op film staan...ik was aan't rijden en opeens stond er daar nen boer in't midden van de baan...terwijl ik al meer dan 200km/h aan't rijden was :PDT_ho: (ik heb hem niet eens zien staan :eusa_shifty:)

WTF..? :angry4:

FilipXX
05-02-2009, 11:43 PM
WTF..? :angry4:

Hij kwam vragen of wij daar wel mochten rijden :PDT_ho:

raptorken
07-02-2009, 10:26 AM
Ursel zou een goede piste zijn om te dragracen: alle veiligheidsvoorzieningen zijn aanwezig, een hele lange piste (is een Navo-goedgekeurd vliegveld!!!! ongelofelijk dat dit bijna enkel door de locale vliegclubs gebruikt wordt), en goed gelegen (geen buren in de omtrek)

FilipXX
07-02-2009, 01:19 PM
Ursel zou een goede piste zijn om te dragracen: alle veiligheidsvoorzieningen zijn aanwezig, een hele lange piste (is een Navo-goedgekeurd vliegveld!!!! ongelofelijk dat dit bijna enkel door de locale vliegclubs gebruikt wordt), en goed gelegen (geen buren in de omtrek)

Da is 3 km lang...mocht van mij wa langer zijn :eusa_shifty:

Lies
07-02-2009, 01:24 PM
dat is niet waar hoor.
en wie weet.
regelmatig wordt daar eens aan het gas getrokken, met porsche of moto of ... als het maar snel gaat :eusa_shhh:

Heb ik nog geprobeerd en daar zeggen ze dat je voor prive-aanvragen bij 't leger zelf moet zijn. Daar naar toe gebeld en zij zeggen dat da nie kan. Als er iemand weet hoe de aanvraag precies moet gebeuren, wil ik er wel voor kijken.

Zou da ook wel nog ne keer willen hoor.

Dienen boer was echt nie normaal. Stond daar idd ineens terwijl de Filip efkes een record aan't rijden was. :confused:

raptorken
07-02-2009, 06:09 PM
Da is 3 km lang...mocht van mij wa langer zijn :eusa_shifty:

Is wel nog altijd een vliegveld hé! Mijne maat heeft met zijn Yak 50 (acrovliegtuigje), ampert 10 meter nodig om los van de grond te zijn.

FilipXX
07-02-2009, 08:51 PM
Is wel nog altijd een vliegveld hé! Mijne maat heeft met zijn Yak 50 (acrovliegtuigje), ampert 10 meter nodig om los van de grond te zijn.

En hoeveel meter heeft hij nodig om te landen ?

Stef
08-02-2009, 01:29 AM
En hoeveel meter heeft hij nodig om te landen ?Met 1m² heeft hij genoeg ... BOEM !!! :eusa_shifty:

Reaper996
08-02-2009, 01:40 AM
Met 1m² heeft hij genoeg ... BOEM !!! :eusa_shifty:

:PDT_hah::PDT_hah:

Quartermile
08-02-2009, 05:55 AM
met 1m² heeft hij genoeg ... Boem !!! :eusa_shifty:

:d:d:d

Quartermile
08-02-2009, 05:56 AM
:lol2::lol2::lol2:

ratte
08-02-2009, 08:53 AM
das een goeien:icon_razz:

Manny
21-03-2009, 06:03 PM
Ik zou da toch ook eens willen doen weiiiiiiii!!!!

Besides, moesten we aan vliegveldje raken kunnen we eindelijk die dragraces/BBQ/samenkomst houden!!

hier in vorselaar ligt nar het schijnt een vliegveld dat je in het weekend kunt afhuren voor zo'n dingen

MV Blackie
21-03-2009, 08:39 PM
zeg Reaperke, met dat gij zoveel thuis zijt en veel tijd hebt enzo ... kunt gij daar nie eens teen en tander proberen te regelen ?

ge krijgt van mij ne exclusieve medaille als ge da kunt flikken :)

RSVMILLE
21-03-2009, 08:48 PM
hier in vorselaar ligt nar het schijnt een vliegveld dat je in het weekend kunt afhuren voor zo'n dingen

Op da vliegveld kun je niet rijden hoor Manny das daar dat ze voedselpakketten droppen en ik wil daar geen 1000 kilo pitavlees in mijn nek krijgen wi :icon_confused:

Tom
21-03-2009, 08:53 PM
zeg Reaperke, met dat gij zoveel thuis zijt en veel tijd hebt enzo ... kunt gij daar nie eens teen en tander proberen te regelen ?

ge krijgt van mij ne exclusieve medaille als ge da kunt flikken :)reaper die heeft nie veel tijd:eusa_naughty:
Hij moet regelmatig blijven trainen zodat hij in een hoge rank kan blijven in cod5:laughing7:

Reaper996
21-03-2009, 10:37 PM
reaper die heeft nie veel tijd:eusa_naughty:
Hij moet regelmatig blijven trainen zodat hij in een hoge rank kan blijven in cod5:laughing7:

Bajagie. :laughing7:

Maar ik zal maandag eens bellen. Ik laat jullie dan wel iets weten. :icon_thumleft:

Welke rang ik dan heb é. :laughing7:

FilipXX
21-03-2009, 10:54 PM

ge krijgt van mij ne exclusieve medaille als ge da kunt flikken :)

Ik kom zeker af...wil wel nen v-max tegen nen brutalé zien optrekken :pocorn: :laughing7:

Reaper996
21-03-2009, 10:56 PM
Ik kom zeker af...wil wel nen v-max tegen nen brutalé zien optrekken :pocorn: :laughing7:

Ja da is 1 van onze grootste eisen. Das nu al 3 jaar da ik hier zit dan ze er over lullen maar we willen eindelijk eens actie zien. :laughing7:

RSVMILLE
21-03-2009, 10:58 PM
Amai gij zijt een stokertje. Je gaat geen gratis medailles meer krijgen wi van Blackie :eusa_whistle:

FilipXX
21-03-2009, 10:59 PM
Ja da is 1 van onze grootste eisen. Das nu al 3 jaar da ik hier zit dan ze er over lullen maar we willen eindelijk eens actie zien. :laughing7:

Whe want action :laughing7:
Moest het doorgaan kan je bij mij je geld inzetten :eusa_shifty: :eusa_whistle:

Reaper996
21-03-2009, 11:00 PM
Amai gij zijt een stokertje. Je gaat geen gratis medailles meer krijgen wi van Blackie :eusa_whistle:

PFF ik heb den blackie daar nie voor nodig zene. Als ik wil staan er hier morgen 20 medailles bij. :PDT_hmm:
Ik begin ier ook mijn weg te kennen zene. :laughing7:

RSVMILLE
21-03-2009, 11:05 PM
PFF ik heb den blackie daar nie voor nodig zene. Als ik wil staan er hier morgen 20 medailles bij. :PDT_hmm:
Ik begin ier ook mijn weg te kennen zene. :laughing7:

Ik had het op filipxx :laughing7:

Reaper996
21-03-2009, 11:07 PM

Oh per bak Leffe dat em heeft kan em da ook krijgen zene van mij. :laughing7:

FilipXX
21-03-2009, 11:40 PM

Da begint hier al zwaar genoeg te wegen :eusa_whistle:

Quartermile
22-03-2009, 08:01 AM

Ze gaat toch weer niet durven... :laughing7:

PVC
22-03-2009, 08:35 AM
Wanner gaan we eens naar Ursel om die strijd eindelijk te beslechten?:icon_cool:
Het hoeft daarom niet tijdens de openingsuren van het vliegveld te zijn, hé... clandestien kan ook natuurlijk. :eusa_shifty::eusa_whistle:

Ixil
22-03-2009, 08:38 AM

inplaats van de v-max kun je dus ook gewoon met uw koersfiets er naast staan..... let wel vergeet uw val helm niet

Quartermile
22-03-2009, 09:41 AM
Wanner gaan we eens naar Ursel om die strijd eindelijk te beslechten?:icon_cool:
Het hoeft daarom niet tijdens de openingsuren van het vliegveld te zijn, hé... clandestien kan ook natuurlijk. :eusa_shifty::eusa_whistle:

Voor mij is dat geen probleem, 'k spring op mijnen brommer en rij der naartoe :icon_cool:
Maar voor Blackie moet dat al passen voor CityMoto om met de service camionette mee te rijden enz... enz... :pocorn:

Tom
22-03-2009, 09:53 AM
:laughing7:
Ik wil daar ook wel bij zijn een bbq'tje erbij vette frieten en paar bakken bier (euhm fristi)
Gegarandeerd amusement:icon_thumleft:

Lies
13-09-2011, 10:55 AM
Ne keer een schop naar boven om topic te reanimeren.

Zou dat 't er nog van komen??? Vliegveldje ergens???

Joppe
13-09-2011, 11:00 AM
Ne keer een schop naar boven om topic te reanimeren.

Zou dat 't er nog van komen??? Vliegveldje ergens???

er zijn er maar een honderdtal in den Belgiek :laughing7:

Lies
13-09-2011, 11:01 AM
Maar zijn er ook bij die we kunnen/mogen gebruiken/huren?

Joppe
13-09-2011, 11:03 AM
es nor Zaventem bellen he :laughing7:

Lies
17-09-2011, 06:55 AM
Via Mike de link gekregen van 't filmpje dat hij gemaakt heeft:

ursel14mb - YouTube

Kijk daar op 2 min 31 sec en zie hoe de boer z'n traktor aan de zijkant van 't veld geparkeerd had en de baan overliep op 't moment dat FilipXX aan meer dan 200 voorbij vliegt.

Reaper996
17-09-2011, 04:57 PM
Via Mike de link gekregen van 't filmpje dat hij gemaakt heeft:

ursel14mb - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=FWcN-JD1myg)

Kijk daar op 2 min 31 sec en zie hoe de boer z'n traktor aan de zijkant van 't veld geparkeerd had en de baan overliep op 't moment dat FilipXX aan meer dan 200 voorbij vliegt.

*dwoazen* :laughing7: