View Full Version : te koop Suzuki gsx 650 s
RSVMILLE
21-03-2009, 10:28 PM
Ik kreeg gisteren een mailtje van een kennis met het bericht dat deze motor te koop staat.
-Lichte beschadiging aan een pinker
-Slechts 300 km
-Bwj. 2008
-afgesteld naar 25kw ook op papier
- Vraagprijs 5500 euro
FilipXX
21-03-2009, 10:37 PM
Is toch nie veel geld...of ben ik mis :icon_scratch:
RSVMILLE
21-03-2009, 10:39 PM
Ik ken de omstandigheden niet waardoor die motor verkocht moet worden maar dat is idd niet veel geld :PDT_old:
FilipXX
21-03-2009, 10:42 PM
Ik ken de omstandigheden niet waardoor die motor verkocht moet worden maar dat is idd niet veel geld :PDT_old:
Nu zijt ge der waarschijnlijk wel over aan't denken om uwen aprilia weg te doen zeker :laughing7:
RSVMILLE
21-03-2009, 10:49 PM
Nu zijt ge der waarschijnlijk wel over aan't denken om uwen aprilia weg te doen zeker :laughing7:
Ik ben nu bijna 42 en ik denk dat ik zoiets nog zou aanschaffen als ik een jaar of 80 ben :laughing7:
FilipXX
21-03-2009, 10:51 PM
Ik ben nu bijna 42 en ik denk dat ik zoiets nog zou aanschaffen als ik een jaar of 80 ben :laughing7:
Zijt gij nog maar 42 jaar :PDT_ow:...mijaar dan kunde gij ook serieus liegen over uwen leeftijd :eusa_whistle:
RSVMILLE
21-03-2009, 10:54 PM
Zijt gij nog maar 42 jaar :PDT_ow:...mijaar dan kunde gij ook serieus liegen over uwen leeftijd :eusa_whistle:
:icon_scratch::icon_scratch:
Reaper996
21-03-2009, 10:59 PM
Man moest ik kunnen é.....:eusa_shifty:
Ik ben eigenlijk al altijd een beetje zot geweesd van die Gixxers. :eusa_drool:
Ferme moto's zene. :icon_thumleft:
FilipXX
21-03-2009, 11:00 PM
:icon_scratch::icon_scratch:
Ge ziet er al ouder uit dan mijn ouders :PDT_old: (en die mogen al voor niets gaan zwemmen bij ons hier in de gemeente :laughing7:)
Reaper996
21-03-2009, 11:01 PM
Ge ziet er al ouder uit dan mijn ouders :PDT_old: (en die mogen al voor niets gaan zwemmen bij ons hier in de gemeente :laughing7:)
Gie ziet ook een beetje een stokertje é:laughing7:
RSVMILLE
21-03-2009, 11:17 PM
Tis daarmee dat ze gaan zwemmen zeker, omdat het gratis is. Ik ben zeker dat ze niet kunnen zwemmen, daar in dat water peddelen met boeien en een isomo plankske en hun nadien douchen met een pulle douchegel van iemand anders :pocorn:
FilipXX
21-03-2009, 11:19 PM
Tis daarmee dat ze gaan zwemmen zeker, omdat het gratis is. Ik ben zeker dat ze niet kunnen zwemmen, daar in dat water peddelen met boeien en een isomo plankske en hun nadien douchen met een pulle douchegel van iemand anders :pocorn:
Heb je ze al bezig gezien :laughing7: :PDT_ura1: (eens nen hollander altijd nen hollander...en 'tis ook een beetje omdat we er financieel nie goe voorzitten é :eusa_whistle:)
Reaper996
21-03-2009, 11:22 PM
man³ :pocorn::pocorn:
Iemand een worstje of een hamburger??? :laughing7:
http://users.telenet.be/honeybee1/BBQ.gif
FilipXX
21-03-2009, 11:25 PM
man³ :pocorn::pocorn:
Iemand een worstje of een hamburger??? :laughing7:
http://users.telenet.be/honeybee1/BBQ.gif
Van beide één astublieft :laughing7::eusa_drool:
RSVMILLE
21-03-2009, 11:32 PM
Heb je ze al bezig gezien :laughing7: :PDT_ura1: (eens nen hollander altijd nen hollander...en 'tis ook een beetje omdat we er financieel nie goe voorzitten é :eusa_whistle:)
Ja kheb het gezien deze week. Een bmw 3-serie van 3 generaties geleden, 2 afgeleefde honda's, een samengeraapte trx en een oude bandit. Zou je niet beter al dat oud ijzer inruilen voor iets deftigs :pocorn:
FilipXX
21-03-2009, 11:37 PM
Ja kheb het gezien deze week. Een bmw 3-serie van 3 generaties geleden, 2 afgeleefde honda's, een samengeraapte trx en een oude bandit. Zou je niet beter al dat oud ijzer inruilen voor iets deftigs :pocorn:
Wie het kleine niet eert...ge weet wat ik bedoel é :laughing7:
Ge moest eens weten hoe gelukkig ik ben :PDT_ura1:
RSVMILLE
27-03-2009, 10:39 PM
Geïnteresseerden ????
MV Blackie
28-03-2009, 10:35 AM
maw, hij heeft er eventjes mee gereden, mee gevallen en durft nu niet meer verder te rijden ... :eusa_whistle:
350km .....man³
maw, hij heeft er eventjes mee gereden, mee gevallen en durft nu niet meer verder te rijden ... :eusa_whistle:
350km .....man³
mijn gedacht ...
'k zou hem wel willen, alleen staat er BIJLANGENA zoveel geld niet op mijn rekening. goeie zielen met veel geld die cadeaukes willen doen? iemand? :eusa_whistle:
FilipXX
28-03-2009, 10:49 AM
mijn gedacht ...
'k zou hem wel willen, alleen staat er BIJLANGENA zoveel geld niet op mijn rekening. goeie zielen met veel geld die cadeaukes willen doen? iemand? :eusa_whistle:
Aan mij mogen ze ook een beetje geven :laughing7:
mijn gedacht ...
'k zou hem wel willen, alleen staat er BIJLANGENA zoveel geld niet op mijn rekening. goeie zielen met veel geld die cadeaukes willen doen? iemand? :eusa_whistle:Ik heb ne mooie kelder.
350km .....man³Triestige zaak is dat é.
RSVMILLE
28-03-2009, 09:21 PM
mijn gedacht ...
Ik wil wel een goeie deal maken wi Elke .... een soort ¨indecent proposal¨ :laughing7: Je hebt mijn gsmnr. é :eusa_whistle:
rietveld
28-03-2009, 09:25 PM
oooh Katriiiiien, moe je nu eki etwa weten.... !!!! :eusa_whistle:
RSVMILLE
28-03-2009, 09:42 PM
oooh Katriiiiien, moe je nu eki etwa weten.... !!!! :eusa_whistle:
Ik ben niet te chanteren wi manje :thebirdman:
rietveld
28-03-2009, 10:01 PM
only one way to find out
:thebirdman: back at ya :p
RSVMILLE
28-03-2009, 11:10 PM
only one way to find out
:thebirdman: back at ya :p
Go on ... make my day :laughing7:
rietveld
29-03-2009, 12:36 AM
:laughing7: do you feel lucky....punk....do you?
FilipXX
29-03-2009, 12:43 AM
:laughing7: do you feel lucky....punk....do you?
Ik vin dat hij u uitdaagd :eusa_whistle:
Ik wil wel een goeie deal maken wi Elke .... een soort ¨indecent proposal¨ :laughing7: Je hebt mijn gsmnr. é :eusa_whistle:
doet me denken aan een paar jaar terug ... toen ik achttien was kreeg ik van iemand ne spiksplinternieuwe auto aangeboden, incl. verzekering en alles, van iemand dat ik niet kende, als ik eens één nacht met hem doorbracht, en het moest niet eens met seks zijn...
:PDT_ow:
rietveld
29-03-2009, 11:36 AM
waar woont die vent en eje ze tel. nr.?
waar woont die vent en eje ze tel. nr.?
sorry, geen idee ... denk ook niet echt dat hij het voor de venten had :laughing7:
ratte
29-03-2009, 11:58 AM
doet me denken aan een paar jaar terug ... toen ik achttien was kreeg ik van iemand ne spiksplinternieuwe auto aangeboden, incl. verzekering en alles, van iemand dat ik niet kende, als ik eens één nacht met hem doorbracht, en het moest niet eens met seks zijn...
een aixam is ook een nieuwe auto:eusa_whistle:
een aixam is ook een nieuwe auto:eusa_whistle:
:laughing7:
RSVMILLE
29-03-2009, 12:49 PM
Vóór je ermee zou instemmen ga ik zeggen dat het wel met sex is é van mij. Kga nog meer in detail treden ... kzou m'n kamasutra meebrengen :PDT_ura1:
wie klapt hier over instemmen? heb dat toén óók niet gedaan hoor!
cfr. de roze harley-trapson-fiets waarmee ik nog jaren heb rondgetsjoechelt ... :eusa_shifty:
RSVMILLE
29-03-2009, 02:33 PM
wie klapt hier over instemmen? heb dat toén óók niet gedaan hoor!
cfr. de roze harley-trapson-fiets waarmee ik nog jaren heb rondgetsjoechelt ... :eusa_shifty:
Tis daarmee dat ik zeg als je ¨zou¨ instemmen maar eeuuuuuhhhh nu je over die fiets spreekt ... kheb hier nog een heel goeie fiets staan :eusa_whistle: Voor die fiets ben ik met een uur of 2 al tevreden :laughing7:
Tis daarmee dat ik zeg als je ¨zou¨ instemmen maar eeuuuuuhhhh nu je over die fiets spreekt ... kheb hier nog een heel goeie fiets staan :eusa_whistle: Voor die fiets ben ik met een uur of 2 al tevreden :laughing7:
ik heb een paar maanden terug al ne prachtige batavus gekregen van mijn ouders bij wijze van 'het-huis-uit-vertrek-cadeautje' :pocorn:
RSVMILLE
29-03-2009, 04:48 PM
ik heb een paar maanden terug al ne prachtige batavus gekregen van mijn ouders bij wijze van 'het-huis-uit-vertrek-cadeautje' :pocorn:
Dju, twas nochthans ook een batavus :icon_rolleyes: Even nadenken of ik je nog met iets anders een plezier zou kunnen doen :laughing7:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.