View Full Version : GAME-topic
sickboy
05-06-2008, 09:06 PM
Voilà, t'is ervan gekomen, het game-topic.
Ik ga mij nu wat bezighouden met THPS 2
Laat u verder vooral volledig gaan :PDT_bis:
Reaper996
05-06-2008, 09:59 PM
Man tony hawk. Das massa's lang geleden bie mien. :PDT_ura1:
Heb net de demo gedowned en getest van Battlefield: Bad Company.
Zalige grappige storyline en mega goede damage engine. Lekker scherp detail op de PS3.
Voor de rest .... GTAIV en GT5Prologue en NFS:ProStreets...op PS3
S.T.A.L.K.E.R. en Armed Assault op PC.
Ik ga nu beetje gt5 prologoue gaan spelen:PDT_ura1:
Reaper996
06-06-2008, 01:23 PM
Ik ga dan nog eens Black voor PS2 boven halen. Of misschien Age of impires 2. Das ook super spel. De goeie oude. :PDT_bis:
gixxerke
07-06-2008, 04:06 PM
ik aan het wachten ben op 29/06 nee niet de forumrit (alé toch een klein beetje) :PDT_gy: maar dan komt wsbk 2008 uit op den 360 :12dude:
sickboy
07-06-2008, 05:11 PM
ga mij nog wat bezighouden met GTA San Andreas, heb de story-lijn al uitgespeeld, nu nog wa andere missies afwerken.
Of gewoon de crimineel uithangen
Ik ben verslingerd aan splinter cell. Heb alle 4 de delen al meermaals uitgespeeld.
Verder onlangs een wii gekocht voor de kleine. Ik stond er eerst wat weigerachtig tegenover maar moet toch toegeven dat dat echt dikke leute is zenne.
Greetz
Vandaag maat langsgekomen playstation spelen is toch veel leuker als je met 2 bent:PDT_ura1:
Mekaar lekker van de baan rijden in gt5:buttrock:
Ik ben verslingerd aan splinter cell. Heb alle 4 de delen al meermaals uitgespeeld.
Verder onlangs een wii gekocht voor de kleine. Ik stond er eerst wat weigerachtig tegenover maar moet toch toegeven dat dat echt dikke leute is zenne.
GreetzIk heb de tweede SPlinter Cell voor op PC.... machtig mooi.
en btw,.... welcome back é vdw! :)
Ik heb de tweede SPlinter Cell voor op PC.... machtig mooi.
en btw,.... welcome back é vdw! :)
Yoo de pvc, had efkes de tijd om te komen zien, en zag dat het vernieuwd is, en dat 't verdorie heel schoon is.
De tweede van splinter dell, heu cell is pandora tomorrow. Het derde deel, chaos theory is mijn favorietje.
Greetz
Yoo de pvc, had efkes de tijd om te komen zien, en zag dat het vernieuwd is, en dat 't verdorie heel schoon is.
De tweede van splinter dell, heu cell is pandora tomorrow. Het derde deel, chaos theory is mijn favorietje.
Greetz
Chaos Theory heb ik enkel de PC demo van staan... is idd nog mooier afgewerkt.
Maar ben te verknocht aan de bewegingsvrijheid, die meteen ook realisme uitademt, van Armed Assault (het vervolg van Operation Flashpoint, van de makers Bohemia Interactive)
rietveld
07-06-2008, 10:18 PM
Aanrader Voe Ps3: Heavenly Sword
Aanrader Voe Ps3: Heavenly Sword'k Heb hem.... maar nog geen tijd gehad met dat ik nu Uncharted en GTAIV voorrang geef... en tussendoor GT5Prologue een beurt geef... :confused:
rietveld
08-06-2008, 12:25 AM
is die uncharted de moeite???? vind die spellen voe ps3 nogal serieus duur eigenlijk. heb nog geeneen platinum versie van ps3 spellen gezien.
Reaper996
08-06-2008, 12:34 AM
morgen nog eens GUN spelen. :PDT_ura1:
is die uncharted de moeite???? vind die spellen voe ps3 nogal serieus duur eigenlijk. heb nog geeneen platinum versie van ps3 spellen gezien.
Het is een kruising tussen Tomb Raider en Indiana Jones.
'k Vieng het niet slecht want het is mooi getekend en de setting is wel netjes. Gameplay is ook tedoen. En je kan saven wanneer je wil....vriet belangrijk!
sickboy
08-06-2008, 05:54 PM
morgen nog eens GUN spelen. :PDT_ura1:
heb die hier ook nog ergens liggen, misschien dak er nu wa meer tijd voor heb
Juist nog opdracht gedaan in gta4 zit nu bijna aan 70%:PDT_ura1:
Nog 2 missies gedaan tis zalig spel :icon_cool:
Mo kuje eigenlijk NIE met vliegtuigen in da spel:icon_confused: ben met men helikoptertje naart vliegveld geweest en kan geen één vliegtuig pakken:confused:
Reaper996
10-06-2008, 02:25 PM
Mo kuje eigenlijk NIE met vliegtuigen in da spel:icon_confused: ben met men helikoptertje naart vliegveld geweest en kan geen één vliegtuig pakken:confused:
Normaal gezien wel. Heb toch al filmpjes gezein waar ze uit vliegtuigen springen en zo. :confused:
Hmm heb nu al 71% en kheb al paar keer op vliegveld geweest maar geraak daar nooit in:nono:
En de flikken zitten ook direct achter je als je op het vliegveld zit dus veel tijd om te proberen heb je niet als ze op je schieten...
Kga ki zoeken op internet vo die vliegers kheb toch niets beters te doen:icon_cool:
gixxerke
11-06-2008, 11:24 AM
denk toch ook nie da ge met vliegtuigen kunt sjeezen, wel met de heli al rondgetoerd,
Reaper996
11-06-2008, 01:12 PM
Straks nog eens Quake 3 boven halen. :PDT_ura1:
Natje
11-06-2008, 01:34 PM
Mijn jongens van 9 en 10 vliegen met vliegtuigen in da spel.... Maar 'k geloof da ze de codes van het internet halen en zo mega ver in het spel geraken en vanalles kunnen doen... oa dus vliegtuigen kapen :PDT_ow:
Anders zijn ze te jong om da spel als behoren te kunnen spelen... Snappen het doel er niet van... Maar ze snappen er toch al meer dan ik van:confused:
Mijn jongens van 9 en 10 vliegen met vliegtuigen in da spel.... Maar 'k geloof da ze de codes van het internet halen en zo mega ver in het spel geraken en vanalles kunnen doen... oa dus vliegtuigen kapen :PDT_ow:
Anders zijn ze te jong om da spel als behoren te kunnen spelen... Snappen het doel er niet van... Maar ze snappen er toch al meer dan ik van:confused:
In gta 4 of san andreas?
Kheb al filmpjes opgezocht op youtube en zie nooit geen vliegtuigen alleen helikopters:eusa_shifty:
Mijn neef van 9jaar speelt ook san andreas maar hij verstaat er ook geen bal van:PDT_hah:
Anders zijn ze te jong om da spel als behoren te kunnen spelen... Snappen het doel er niet van... Maar ze snappen er toch al meer dan ik van:confused:Maar best ook want het is niet voor kinderen.
In gta 4 of san andreas?
Kheb al filmpjes opgezocht op youtube en zie nooit geen vliegtuigen alleen helikopters:eusa_shifty:
Mijn neef van 9jaar speelt ook san andreas maar hij verstaat er ook geen bal van:PDT_hah:Maar best ook want het is niet voor kinderen.
denk toch ook nie da ge met vliegtuigen kunt sjeezen, wel met de heli al rondgetoerd,Idd, enkel heli, denk ik.
Mo kuje eigenlijk NIE met vliegtuigen in da spel:icon_confused: ben met men helikoptertje naart vliegveld geweest en kan geen één vliegtuig pakken:confused:Hier vaan't zelfde. Trouwens in de Multiplayer free roam kan je rustig exploreren. Met boot, heli, auto, moto of te voet. Whatever.
Nja da spel is eigenlijk 18+ é mo zijn echt heel veel gastjes die da spel spelen van een jaar of 10 die worden later wss allemaal drugdealers en huurmoordenaars:PDT_ura1:
gixxerke
12-06-2008, 09:57 AM
het maar rap den 20e is, ik dan superbike 08 ga halen :12dude: ik dan eens de xerox duc in het gras ga stampen :PDT_ura1:
ziet er cool uit
http://www.gamespot.com/xbox360/driving/sbk08superbikeworldchampionship/images.html?om_act=convert&om_clk=gsimage&tag=images;all
Reaper996
12-06-2008, 01:54 PM
het maar rap den 20e is, ik dan superbike 08 ga halen :12dude: ik dan eens de xerox duc in het gras ga stampen :PDT_ura1:
ziet er cool uit
http://www.gamespot.com/xbox360/driving/sbk08superbikeworldchampionship/images.html?om_act=convert&om_clk=gsimage&tag=images;all
Voor de moto's zeker???? :PDT_gy:
http://www.gamespot.com/pages/image_viewer/frame_lead.php?pid=943020&img=8
Denk dat ik gta4 bijna uit heb kheb juist die kerel vermoord waar dat je al heel het spel naar op zoek was en kan nog maar bij één opdrachtje doen:PDT_ura1: missies met gsm zijn uitgespeeld kheb nu 76% Kheb die kerel eigenlijk laten leven (kon kiezen) en toen hij wegliep heb ik erover gereden met een camion:PDT_hah:
Reaper996
12-06-2008, 07:13 PM
Ben nu bezig met Quake 3 arena online. Vette knaller.:PDT_ura1:
Denk dat ik gta4 bijna uit heb kheb juist die kerel vermoord waar dat je al heel het spel naar op zoek was en kan nog maar bij één opdrachtje doen:PDT_ura1: missies met gsm zijn uitgespeeld kheb nu 76% Kheb die kerel eigenlijk laten leven (kon kiezen) en toen hij wegliep heb ik erover gereden met een camion:PDT_hah:Je ziet ook 't schatje wèh, gie... :)
sickboy
13-06-2008, 05:32 PM
Ben nu bezig met Quake 3 arena online. Vette knaller.:PDT_ura1:
vind Unreal Tournament beter, die quake ziet er te flashy uit
gixxerke
14-06-2008, 11:44 AM
Denk dat ik gta4 bijna uit heb kheb juist die kerel vermoord waar dat je al heel het spel naar op zoek was en kan nog maar bij één opdrachtje doen:PDT_ura1: missies met gsm zijn uitgespeeld kheb nu 76% Kheb die kerel eigenlijk laten leven (kon kiezen) en toen hij wegliep heb ik erover gereden met een camion:PDT_hah:
nog nie je hebt er nog een paar denk ik (heb hem ook laten leven ) dat is nog met roman erbij hé ?? als dat zo is ga je nog wa meemaken daarachter :PDT_ura1:
gixxerke
14-06-2008, 11:46 AM
Voor de moto's zeker???? :PDT_gy:
http://www.gamespot.com/pages/image_viewer/frame_lead.php?pid=943020&img=8
:) onder andere zo een strip babe is ook nie mis :PDT_ura1:
nog nie je hebt er nog een paar denk ik (heb hem ook laten leven ) dat is nog met roman erbij hé ?? als dat zo is ga je nog wa meemaken daarachter :PDT_ura1:
Ja en je kan 2 eindes kiezen loopt alle 2 slecht af op dien trouw...
gixxerke
15-06-2008, 10:38 AM
Ja en je kan 2 eindes kiezen loopt alle 2 slecht af op dien trouw...
hoe kan je dan 2 uit 2 eindes kiezen (op welk punt) ? door die kerel te vermoorden of nie te vermoorden waar ge gans da spel achter zoekt ???
of nog iets anders.
hoe kan je dan 2 uit 2 eindes kiezen (op welk punt) ? door die kerel te vermoorden of nie te vermoorden waar ge gans da spel achter zoekt ???
of nog iets anders.
Op bepaald punt moeje kiezn vo met dimitri samen te werken of hem vermoorden da zijn 2 eindes...
Ben nu army of 2 aant spelen:PDT_ura1:
gixxerke
15-06-2008, 03:49 PM
ahh oke ik heb hem dus gekild op koele wijze :eusa_shifty:
Natje
15-06-2008, 04:59 PM
In gta 4 of san andreas?
Mijn neef van 9jaar speelt ook san andreas maar hij verstaat er ook geen bal van:PDT_hah:
Aja, tis san andreas... Nu get zegt... ziet hoeveel dak ervan ken e :)
Aja, tis san andreas... Nu get zegt... ziet hoeveel dak ervan ken e :)mwah je weet toch al wat da gta is is al iets é:)
Gta 4 is uit:PDT_ura1: 78%
Nu burnout paradise beginnen:icon_cool:
http://www.intertet.org/?post_id=254282:PDT_ura1:
Reaper996
01-07-2008, 01:01 PM
ier in het hospitaal men gebeur op zen zenuwen aant werken met Half Life 2 . :PDT_hah:
rietveld
01-07-2008, 01:14 PM
kwil ne nieuw spel voe de PS3 mo kweet begot nie wa kiezen. ambetant e
Reaper996
01-07-2008, 01:26 PM
kwil ne nieuw spel voe de PS3 mo kweet begot nie wa kiezen. ambetant e
Weet je wat heeft uwen PS3 aan mij en tis opgelost. :PDT_gy:
Ik ga burnout paradise gaan spele,:PDT_ura1:
rietveld
06-07-2008, 02:13 PM
:PDT_ura1::PDT_ura1::PDT_ura1: SBK 08 komt uit voor PS3, wel maar in September maar goe. is het wachten meer dan waard.
dacht da et enkel voe XBOX, PS2 en PSP ging uitkomen maar dan toch gevraagd in game mania en ne komt er ook voe PS3
wiiiiii
Reaper996
06-07-2008, 04:08 PM
Beetje bezig met Counter Strike online. :PDT_ura1:
YuckFou
06-07-2008, 06:58 PM
:o counter-strike! ben daar zowa twee jaar zwaar verslaafd aan geweest!
Reaper996
07-07-2008, 01:18 AM
:o counter-strike! ben daar zowa twee jaar zwaar verslaafd aan geweest!
Geloof het of niet maar ik heb het nu nog maar pas ontdekt. :PDT_str:
gixxerke
07-07-2008, 12:09 PM
ik heb da gehad met soccom 1& 2 online op de ps 2 tot stukken in de nacht spelen, soms 16 u lang :eusa_shifty:
Reaper996
07-07-2008, 12:15 PM
ik heb da gehad met soccom 1& 2 online op de ps 2 tot stukken in de nacht spelen, soms 16 u lang :eusa_shifty:
Socom heb ik hier ook liggen. Ik speel graag playstation en computer games maar het mag allemaal niet te lang duren. Na een uur of 2 - 4 is het genoeg voor mij. Al moet ik toegeven dat ik tegenwoordig door te veel tijd wel veel meer op het kaske ram. :PDT_bis:
YuckFou
07-07-2008, 05:19 PM
Tot mijn schaamte moek toegeven dak zo ook nog de 5 uur smorgens zien passeren heb :eusa_shifty: :PDT_ow:Gelukkig ben ik daar vanaf geraakt.
haha:PDT_hah: ik ben ook nog zeer verslaafd geweest paar jaar geleden maar nu kan ik met moeite 1u aan een stuk gamen of kwil al stoppen...
Vroeger nog 24u race gedaan om 10u zaterdag begonnen dan non stop gespeelt to s'avonds (enkel om te eten ging ik in de pits om de co piloot een paar laps te laten rijden:eusa_shifty: )
en dan een uur of 8 slapen (co piloot laten rijden) en dan nog een uur of 2 rijden:PDT_hah:
was met gt4 je kon ook constant co piloten laten rijden maar dan kon je zeker nie winnen dus grotendeels zelf moeten rijden om 1ste te kunnen blijven hopelijk komen er in gt5 geen 24uren races of kheb het weer zitten in de koude winterdagen:eusa_shhh:
shootergames op playstation heb ik nooit graag gespeeld (alleen timesplitters 2 )
Unreal tournament heb ik wel heel wat uren gespeelt op den pc:icon_kidra:
Ik ging vroeger om 20h00 slapen om om 01h00 op te staan voor Air Races te vliegen met IL2 Sturmovik....online met een forum van Airracers...... :PDT_old:
ik speeln graag medalof honor:PDT_ura1:
Reaper996
07-07-2008, 10:48 PM
ik speeln graag medalof honor:PDT_ura1:
Heb da liggen op de PS 2 :PDT_bis:
Ik heb nog de 1ste medal of honor gehad op playstation 1 of was da de 2e medal of honor :confused: das al ende geleden wi...
Me éérste game ooit was tekken 2:)
Reaper996
07-07-2008, 10:56 PM
Ik heb nog de 1ste medal of honor gehad op playstation 1 of was da de 2e medal of honor :confused: das al ende geleden wi...
Me éérste game ooit was tekken 2:)
Men eerste game op de PS1 was Road rash
http://images-eu.amazon.com/images/P/B00004TMMF.02.LZZZZZZZ.jpg
Men eerste game op de PS1 was Road rash
http://images-eu.amazon.com/images/P/B00004TMMF.02.LZZZZZZZ.jpghaha nog nie zo lang geleden heb ik da nog een keer gespeeld bij neef van me da is echt nog een fun spel:PDT_ura1:
stoffel
07-07-2008, 11:03 PM
da was mien eerste ps game
http://ec2.images-amazon.com/images/P/B000GTVJPK.01-AR2MIT3B6VUA9._SCMZZZZZZZ_.jpg
YuckFou
08-07-2008, 01:02 AM
Ik huurde vroeger speciaal zo'n sega megadrive om road rage te kunnen spelen! da was de enige console waarvoor dien van de spellekes winkel da had. Was echt een super spel. Is da op die van playstation da ge naar the ace of spades kunt luisteren? dan heb ik die ook nog ettelijke keren gespeeld :d Favo spel allertijden blijft toch simcity op de super nintendo. Das voor mij de grootste klassieker allertijden!
gixxerke
08-07-2008, 11:24 AM
ik zou het begot nie meer weten welk men 1e sel was.
was een spel op den pc en was een shooter. ik was in een clubke met een groep amerikanen en da was oorlogje spelen tegen andere teams.
da was dus de voorloper van mijn verslaving van soccom op ps 2 :eusa_shifty:
stoffel
16-07-2008, 07:25 PM
ik zal iere men acc name zetten van den ps3 als we nen ki gt5 wiln spelen ne ki tegen elkoar te racen
"stoffeltuono"
dus ols de reste die ook nen ps 3 en zet iere ook up kun je ton toevoegn:computer:
ik zal iere men acc name zetten van den ps3 als we nen ki gt5 wiln spelen ne ki tegen elkoar te racen
"stoffeltuono"
dus ols de reste die ook nen ps 3 en zet iere ook up kun je ton toevoegn:computer:
Ik heb gt5 maar geen online:(
speel soms wel met 2 spelers als er hier iemand kom vo te gamen is wel nog geestig spel met 2:PDT_ura1:
Ben nu vooral burnout paradise aant spelen MACHTIG spel int begin ist moeilijk omdat een heel grote stad is en je overal zelf je weg moe kiezen in races enz vind het nu nog altijd nie simpel:nono:
Maar je bent er wel heeeel lang zoet mee kzit nogmaar aan 53% en heb da spel al massas veel zitten spelen:icon_kidra:
Kheb ook nog burnout 2 en 3 gehad op ps2 en da had je redelijk rap uitgespeeld tegenover paradis:icon_cool:
stoffel
16-07-2008, 10:31 PM
kk spijtig is nogthans nie vele werk om on te zetten zenne
nen kabeltje leggen of zelfs draadloos :icon_kidra:
kk spijtig is nogthans nie vele werk om on te zetten zenne
nen kabeltje leggen of zelfs draadloos :icon_kidra:Nja enigste plaats waar er distributie+internet is in huis is beneden aan de linkse kant van het huis...
En mijn kamer met playstation staat boven aan de rechtse kant:icon_confused:
Dus ff kabeltje doortrekken is geen optie:PDT_hah:
stoffel
16-07-2008, 11:24 PM
nen w-les routertje :p
der zit normaal wifi up den ps3 :computer::icon_kidra:
nen w-les routertje :p
der zit normaal wifi up den ps3 :computer::icon_kidra:Ik heb wel voor de cheap ass ps3 gekozen:PDT_hah:
(40gb versie) die van 60gb is meer voorzien voor internet dachtek maar zo goed ben ik er ook nie van op de hoogte ben geen zo'n freak niemeer lijk vroeger:eusa_naughty:
rietveld
17-07-2008, 08:04 AM
40gb versie heeft ook wifi hoor, mijnen staat ook op draadloos internet nu.
stoffel
17-07-2008, 08:21 AM
:iamwithstupid:
Zal nog nie voor direct zijn dan da online gedoe éérst beetje sparen:eusa_pray:
stoffel
20-07-2008, 09:42 PM
ik hier dat boek staan heb op den pc in pdf formaat
moest der nen twien willen pm me
http://img240.imageshack.us/img240/8873/xbox360gta4wt1.jpg
en der staat massa veel in zenne 254 blz A4 formaat ofzo
rietveld
23-07-2008, 12:45 PM
PLAYSTATION 3 SPELLEN WORDEN GOEDKOPER
De prijs van de PlayStation 3 kan dan wel zijn gezakt naar €400,-, maar de spellen die deze spelcomputer kan afspelen zijn nog steeds hoog geprijsd. €65,- voor een spel is nog steeds een normale prijs. Er zal echter weer een Platinum serie uitgebracht worden met een prijs van €29,95 euro.
De spellen die de afgelopen anderhalf jaar het best verkocht zijn, zullen vanaf 1 augustus de tekst "Platinum" op het doosje hebben staan. Het gaat dan om spellen als Motorstorm, Uncharted, Ratchet and Clank Future: ToD, Virtua Tennis, Assassins Creed en Heavenly Sword.
Sony houdt de regel aan dat alle spellen die vaker van 400.000 keer worden verkocht in de PAL-regio's in de Platinumreeks komen. Het spel WWE Smackdown vs. RAW 2008 zal aan het eind van dit jaar ook nog de Platinum-label krijgen.
Bron: http://computerandvideogames.com/article.php?id=193450
Nu SBK 08 en aan't wachten op Diablo 3. Heb nog een tijdje Everquest 2 gespeeld, maar dat uren campen om een boss te killen of uren wachte tot iedereen klaar is voor de raid en als je dan 5 min. bezig bent moeten er opeens ene gaan sch**ten. ;).
Nu SBK 08 en aan't wachten op Diablo 3. Heb nog een tijdje Everquest 2 gespeeld, maar dat uren campen om een boss te killen of uren wachte tot iedereen klaar is voor de raid en als je dan 5 min. bezig bent moeten er opeens ene gaan sch**ten. ;).Zalig é.... :laughing7:
stoffel
01-09-2008, 03:30 AM
ik eindelijk de 2 mil bij elkaar heb gereden in gt5 pro
dus heb de ferrari F1 2007 kunnen kopen
man³ da is nie te doen om daar mee te rijden een hele aanpassing
da word trainen om er goed mee te kunnen omgaan
en ik zou graag eens het spel lost spelen maar vind het spijtig dat ik nu nie eerst de demo kan downen om het eerst eens te proberen
iemand ervaring met da spel ????
CREEP
11-09-2008, 09:11 PM
ik speel dagelijks BF2 heb er nu ong 1027h opzitten
hier vind je men stats http://www.bf2stats.nl/player/43635115/
ik eindelijk de 2 mil bij elkaar heb gereden in gt5 pro
dus heb de ferrari F1 2007 kunnen kopen
man³ da is nie te doen om daar mee te rijden een hele aanpassing
da word trainen om er goed mee te kunnen omgaan
en ik zou graag eens het spel lost spelen maar vind het spijtig dat ik nu nie eerst de demo kan downen om het eerst eens te proberen
iemand ervaring met da spel ????
:applaus::applaus::applaus: miljaar zoveel geduld hebbek ni wi 2 miljoen gespaard:icon_kidra:
Ik heb wel al alle auto's gekocht om alle dealer events te winnen maar 2 miljoen ga ik aan mijn tempo nog 20 jaar mogen spelen:PDT_hah:
zou wel ki met dien f1 willen vlammen:icon_cool:
Reaper996
11-09-2008, 11:11 PM
:icon_kidra:Ik beter en beter word in counter strike.
stoffel
12-09-2008, 04:24 AM
:applaus::applaus::applaus: miljaar zoveel geduld hebbek ni wi 2 miljoen gespaard:icon_kidra:
Ik heb wel al alle auto's gekocht om alle dealer events te winnen maar 2 miljoen ga ik aan mijn tempo nog 20 jaar mogen spelen:PDT_hah:
zou wel ki met dien f1 willen vlammen:icon_cool:
lol ik heb de dealer events nog nie gedaan nog maar enkele van
ik heb gewoon met men clio die speedway ring of oe dat het ook weer noemt da rondje rijden in de S waar je 32K krijgt voor 1ste plaats
een paar uur gereden nie na elkaar zenne
een paar dagen 1 uurtje
en de laatste 1 mil heb ik in 1 dag gedaan :p
maar met de f1 kun je enkel online of time trials rijden in arcade
en het is nen mega moeilijke auto om mee te rijden
Tellybobs
12-09-2008, 08:23 AM
Zijn er hier die meedoen met MobWars op Facebook? Anders moet je maar meelke sturen, dan voeg ik je toe! :cool:
Reaper996
12-09-2008, 09:30 AM
Zijn er hier die meedoen met MobWars op Facebook? Anders moet je maar meelke sturen, dan voeg ik je toe! :cool:
Das met die mafia en dergelijk zeker? Da je ouwe meetjes in elkaar kan slaan voor geld en zo? :icon_kidra:
draknor
12-09-2008, 01:12 PM
neen, doavoorn komt ie de zoaterdagavent noa ostende...
Reaper996
12-09-2008, 01:21 PM
neen, doavoorn komt ie de zoaterdagavent noa ostende...
:PDT_hah::PDT_hah::PDT_hah:
Quartermile
19-09-2008, 03:32 PM
Ikke nu ook Gamer :banana:
http://nl.youtube.com/watch?v=n4agFH3lGLo&feature=related
sickboy
19-09-2008, 04:25 PM
:lol2:
rietveld
19-09-2008, 07:44 PM
ik wacht vol ongeduld op empire: total war, maar denk dak me pc ga mogen upgraden om da te kunnen spelen
sickboy
19-09-2008, 07:59 PM
ben momenteel bezig om alle Tags uit GTA SA te doen, tijdrovend werkje, daarna volgen nog de photosnaps, horseshoes & oysters
CREEP
19-09-2008, 08:15 PM
http://www.youtube.com/watch?v=G2PqPNRF1Ic&feature=related
hmm mijn favoriete game :PDT_ura1:
rietveld
26-10-2008, 07:30 PM
... Midnight club Los Angeles De max is
...ik hem iedereen die van racegames houdt aanraadt
Reaper996
26-10-2008, 07:34 PM
http://www.tycromedia.com/images/PS2-MotoGP-4.gif
rietveld
26-10-2008, 07:36 PM
ken dien liggen, nis de max. mo kheb gehoord da moto gp 08 nie echt de moeite is. iemand die hem gekocht heeft?
sickboy
27-10-2008, 08:33 PM
heb vantweekend Tourist Trophy aangeschaft :512:
Reaper996
27-10-2008, 08:35 PM
OH MAN had da gezegt. Ik heb hem dubbel. Je kon hem anders voor niets krijgen. :icon_confused:
Das al meer dan een jaar geleden dak da nog gespeeld heb en men ps3 staat ook al een maand of 4 stof te verzamelen:oops:
Denk dat ik in november hem weer ééns ga uithalen om opnieuw te beginnen met gta 4:icon_cool:
sickboy
27-10-2008, 08:37 PM
OH MAN had da gezegt. Ik heb hem dubbel. Je kon hem anders voor niets krijgen. :icon_confused:
lap, k'zag da liggen in de winkel voor 20€ en k'dacht dat batje was :eusa_shifty:
anders nog iets op overschot? :D
Reaper996
27-10-2008, 08:41 PM
lap, k'zag da liggen in de winkel voor 20€ en k'dacht dat batje was :eusa_shifty:
anders nog iets op overschot? :D
Ik zal je eens een lijstje sturen. :icon_cool:
Twee woorden:
DEAD SPACE (http://deadspace.ea.com/AgeGate.aspx?returnURL=/Default.aspx&locale=en-GB)
rietveld
28-10-2008, 10:52 AM
ik vind shooters op ps3 echt kut, er bestaat ne toetsenbord voe ps3 maar nog geen muis. nu speel ik shooters op pc
stoffel
28-10-2008, 02:48 PM
eeuuuhm nen gewone muis en klavier van nen pc
dat zou ook moeten werken toch ????
rietveld
28-10-2008, 03:08 PM
nope, jammer genoeg niet
ik vind shooters op ps3 echt kut, er bestaat ne toetsenbord voe ps3 maar nog geen muis. nu speel ik shooters op pc
't Is wennen. Ik ben nu gewend en wordt dus verwend door perfecte framerates en hi-res gaming op groot scherm. Ik volg niet meer de wedloop van de hardware om een game te kunnen spelen. Ik volg niet meer hetgeen hardware fabrikanten dicteren aan software makers om hun hardware te kunnen verkopen.... dat is het grote voordeel van de PS3.
Ik heb er een tijdje over gedaan voor ik mezelf overtuigd gekregen heb, maar nu ben ik een believer.
rietveld
28-10-2008, 07:37 PM
er bestaat dus blijkbaar ne muis voe de ps3, Frag X, ma nog nergens tegengekomen
stoffel
28-10-2008, 08:48 PM
lol ik dacht daje nen gewone muis en klavier via den usb kon inpluggen :eusa_shifty: :PDT_ow:
rietveld
28-10-2008, 08:54 PM
werkt niet :(
werkt niet :(Werkt perfect.... voor navigatie en gegevens-invoer.
De game software is er niet op voorzien.
Zolang de makers van de games de PS3 controller (terecht) als de enige besturing aanzien, kan een keyboard en muis niet gemapped zijn in een game.
Er bestaan wel al stuurwielen voor racegames.
Ik speel gt5 met een logitech "900" stuurtje en das de max:icon_kidra:
Met controler duurt nie rap tegen dak het kotsbeu ben:nono:
Maar met da stuur kan ik uuuuuren gamen:PDT_old:
Reaper996
01-11-2008, 02:42 PM
Gisteren een demo van Battlefield Bad Company gedownmoad op den ps3 en ik moet zeggen tis dikke porno gasten. :icon_kidra:
Rijen met panservoertuigen en .50 knallen, huizen ,bomen, omheiningen,vijanden omverrijden met tanks. Alles naar de kloten schieten met bazoeka's en miselletrouwers. Vette grafieks. Zit er een vijand in een hui ga dan niet via de beur naarr binnen maar blaas de voorgevel van het huis op en al van die shit. Mega vet dus. Zeker een aanrader. :icon_kidra::icon_kidra::icon_kidra:
gisteren geweestgaan kijken voor ne playstation 3, ma kost lijk nog veel geld voor een gewone console in vergelijking met andere consoles. hopelijks wa prijsdaling met de feestdagen, want voor men gewone xbox zijn der lijk geen spellen meer verkrijgbaar :)
rietveld
01-11-2008, 03:51 PM
gewone console gewone console, de ps3 is zoveel meer dan ne console :director:
Reaper996
01-11-2008, 04:04 PM
I'm with stupid. Tis geweun weg een max van een spel. HEeel dien PS3. :icon_kidra:
I'm with stupid. Tis geweun weg een max van een spel. HEeel dien PS3. :icon_kidra:
:director:Tell'em boys!!!! :PDT_ura1:
Ik heb Fallout3 gekocht en ben compleet HOOKED! Beste mix 1st person/rpg ooit. én in de zalige S.T.A.L.K.E.R. sfeer...
klein beetje beter dan DEAD SPACE en véééééééél beter dan FarCry3.
Reaper996
21-11-2008, 05:07 PM
Ik heb nu de volledige story mode van GTA4 uitgespeeld en ik moet zeggen , ik ben een beetje teleurgesteld. Er waren een hele boel dingen die ik mis. De medicarquests,taxiquests,firefighterquests,autotun ing en rondvliegen met vliegtuigen,straaljagers en dergelijke. Maar er zitten natuurlijk een paar leuke nieuwigheden bij. Het reizen met taxi is super gevonden. Ook het werken met de gsm is tof gevonden en het is ook leuk om zelf een beetje het verhaal te bepalen door te kiezen wie je laat leven en wie niet. Ik heb om het laatste gekozen voor wraak in plaats van geld. Daardoor is Kate dood. Wat gebeurt er als je voor het geld kiest????
Verder ben ik nu al LVL53 in Call Of Duty4, dus nog 2 LVL's te gaan en ik ben max. Ow ja en ik ownen Stoffel volledig. :PDT_hah:
stoffel
21-11-2008, 07:23 PM
Verder ben ik nu al LVL53 in Call Of Duty4, dus nog 2 LVL's te gaan en ik ben max. Ow ja en ik ownen Stoffel volledig. :PDT_hah:
huhaaahauhahuha best dank je wa loaten bie komn :D
wacht mo toe dank der were wa zien in gekomn
nog 1500 xp en rank 55 :p
ik ben keigoed in patience!! :PDT_bis:
rietveld
21-11-2008, 08:44 PM
fallout 3 zo goed ja? et jeukt voe em te kopen mo kben nog bezig met midnight club los angeles. en SBK 08 da ga toekomen omdak abo genoemen heb op motorwereld
Kenji
21-11-2008, 10:30 PM
Iemand geintresseerd in resistance fall of man of gran turismo 5 ?(ps3) :eusa_shifty:
stoffel
22-11-2008, 03:17 PM
dus reaperken als je voor de eerste keer rank 55 bent geworden heb je de keuze om weer naar lvl 1 te gaan en alles word dan gereset ik heb het gedaan en je krijgt dan nen ander logo voor uwen rank
en de xp die je krijgt is precies wat minder dan de eerste ranking
Reaper996
22-11-2008, 03:41 PM
dus reaperken als je voor de eerste keer rank 55 bent geworden heb je de keuze om weer naar lvl 1 te gaan en alles word dan gereset ik heb het gedaan en je krijgt dan nen ander logo voor uwen rank
en de xp die je krijgt is precies wat minder dan de eerste ranking
PFF manje waar da je gie nog over begint .Ik ben al LVL10 in prestige. :PDT_bis:
Alle punten weg en opnieuw beginnen. COOL e:PDT_hah:
Zo blijft een mens natuurlijk wel bezig é. :PDT_old:
rietveld
22-11-2008, 05:42 PM
Iemand geintresseerd in resistance fall of man of gran turismo 5 ?(ps3) :eusa_shifty:
no thx. volledige versie van gt5 komt binnenkort uit
Kheb al geruchten gehoord dat mss niemeer voor 09 ga zijn:PDT_ow:
IK WIL GT5!:PDT_old:
rietveld
22-11-2008, 08:27 PM
komt in 2009
Reaper996
22-11-2008, 09:37 PM
Ik zien nie zo zot aan die gt toestanden. :PDT_hmm:
Heeft gie mien maar een vette knaller. :icon_kidra:
Ik heb net Need For Speed gekocht.... lekker hoor. Leuk dat er weer flikken bijzijn... altijd leuk die gasten in de prak te rijden.
Reaper996
27-11-2008, 08:17 PM
Ik heb net Need For Speed gekocht.... lekker hoor. Leuk dat er weer flikken bijzijn... altijd leuk die gasten in de prak te rijden.
Ik heb hier overlaatst Assasins Creed aangeschaft. Bere spel. :icon_kidra:
sickboy
27-11-2008, 08:33 PM
vandeweek de trailers gezien, zag er vet uit
stoffel
04-12-2008, 04:40 PM
voor de gasten onder ons die nen ps3 hebben en het motovrienden theme willen hebben
hier ga ik uit leggen hoe je het moet doen
1 : neem nen usb stick
2 : maak daar een map PS3 in
3 : in de map PS3 maak je een map THEME
4 : daar zet je dan dit http://www.filesavr.com/mv-theme bestandje in
5 : steek dan uwen usbstick in den ps3
6 : ga naar het menu van thema instellingen
7 : daar naarboven en op installeren klikken
8 : dan uwen thema kiezen
zo simpel is da si
stoffel
12-12-2008, 12:38 PM
je beht nu ook op den ps3 ps3 home is een virituele stap van ps3network
je maakt een manneke aan en je kan in een stad rondlopen en vanalles doen en momenteel is het nog een beta en free
is wel dope om eens te doen
stoffel
18-12-2008, 03:09 PM
rietveld precies nie veel op zen ps3 komt
hij vroeg om hem toe voegen en dat heb ik gedaan maar den rietveld reageerd precies nie :director:
rietveld
18-12-2008, 07:30 PM
hehe speel nie veel online, is daarmee. en speel ook niet zoveel ps3 eigenlijk. kom altijd versleten thuis.
Iron Gonzo
25-12-2008, 12:18 PM
de (http://farm4.static.flickr.com/3232/3132726241_ed06a96226_o.gif) WII werkt perfecthttp://farm4.static.flickr.com/3232/3132726241_ed06a96226_o.gif
MV Blackie
25-12-2008, 12:38 PM
mocht da nu nog werken in techt ook ...
(kga me er direct een halen)
stoffel
27-12-2008, 09:30 AM
iemand ervaring met little big planet ????
iemand ervaring met little big planet ????Ow yeah! Posey en ik ... heeldernachten lang.
stoffel
03-01-2009, 04:46 PM
wist je dat je ps1 games wel kan spelen op den ps3 lol heb hier enkele ouden terug gevonden en ze werken
en ben nu men controller aan het opladen via de laptop in men zetel terwijl ik aan het gamen ben lol dus ook geen kabel nodig van de ps3 :icon_kidra: :icon_kidra: :icon_kidra:
wist je dat je ps1 games wel kan spelen op den ps3 lol heb hier enkele ouden terug gevonden en ze werken
en ben nu men controller aan het opladen via de laptop in men zetel terwijl ik aan het gamen ben lol dus ook geen kabel nodig van de ps3 :icon_kidra: :icon_kidra: :icon_kidra:
Moch... dat is wel een brokke vet! :PDT_ura1:
stoffel
03-01-2009, 05:36 PM
is idd vet
kpeizen zelfs da je de controller zou kunnen gebruiken om pc games te spelen
want windows vind direct de drivers voor de controller
is idd vet
kpeizen zelfs da je de controller zou kunnen gebruiken om pc games te spelen
want windows vind direct de drivers voor de controllerNeen, je meend'em... noois an gedacht te proberen... Alhoewel dan'k wel vrezen voor de settings en de controller layout menus...die gon nie voorbereid zijn in de meeste PC games.
Da zoe wel een dikke "fokjoe" zien van Sony... :icon_cool:
rietveld
03-01-2009, 06:49 PM
de ps3 controler zou blijkbaar werken op de pc, maar het is erg omslachtig en ik heb het geprobeerd maar het lukt niet. je moet maar es zoeken in google daarvoor. een xbox360 controller werkt wel gewoon op pc, maar das natuurlijk geen verassing aangezien da et van microsoft is
rietveld
10-01-2009, 11:57 AM
voor de PS3 eigenaren heb ik hier 2 games te koop. het betreft Mirror's edge en Shaun White snowboarding. ik speel ze niet, heb ze gekregen van deb voor mijn kerstmis, maar is mijn genre dus niet.
beiden kosten ze nieuw 64 €, mijn prijs is 50 € per spel. allebei maar 1x in de playstation gestoken en zijn dus in nieuwstaat.
rietveld
12-01-2009, 06:54 PM
voor de PS3 eigenaren heb ik hier 2 games te koop. het betreft Mirror's edge en Shaun White snowboarding. ik speel ze niet, heb ze gekregen van deb voor mijn kerstmis, maar is mijn genre dus niet.
beiden kosten ze nieuw 64 €, mijn prijs is 50 € per spel. allebei maar 1x in de playstation gestoken en zijn dus in nieuwstaat.
alle 40 € per spel.
Reaper996
12-01-2009, 07:25 PM
alle 40 € per spel.
:hmmm: In 2 dagen tijd van 100euro voor 2 naar 40? Ik ga nog een week wachten en dan mag je ze komen brengen voor niets. :p
stoffel
17-01-2009, 09:48 AM
Far cry 2 voor 92 % uitgespeeld 1 iets spijtig eraan ik heb nu alle main missions uitgespeeld en kan nu de andere side en buddy missions meer spelen heb er nog een paar te doen
dus als ik voor de 100% wil uitspelen moet ik weer van 4% starten
omdat ik daar nog een safe van heb
dat is 1 iets nadeligs aan dat spel
en online vind ik het ook niets vergeleken met cod
dus het volgende spel word cod 5 :PDT_ura1:
Reaper996
17-01-2009, 02:17 PM
Far cry 2 voor 92 % uitgespeeld 1 iets spijtig eraan ik heb nu alle main missions uitgespeeld en kan nu de andere side en buddy missions meer spelen heb er nog een paar te doen
dus als ik voor de 100% wil uitspelen moet ik weer van 4% starten
omdat ik daar nog een safe van heb
dat is 1 iets nadeligs aan dat spel
en online vind ik het ook niets vergeleken met cod
dus het volgende spel word cod 5 :PDT_ura1:
Bajagie, we gaan da tonne een keer grondig gaan testen é. :PDT_ura1:
Reaper996
11-02-2009, 03:56 PM
Voorlopig nog altijdd bezig met WOW nu lvl 54 orc warior. :eusa_boohoo:
rietveld
17-02-2009, 07:06 PM
heeft er iemand van jullie SBK08 op de playstation 3 dak es zou mogen lenen? ik kan eventueel ook e spel uitlenen.
heb:
shaun white snowboarding
mirror's edge
tony hawk project 8
Tomb Raider Underworld
Midnight club los angeles
star wars lego
GTA IV
MV Blackie
17-02-2009, 07:25 PM
ik heb het even getest in game mania maar vond het maar niks die SB08 :PDT_hmm:
stoffel
16-05-2009, 05:09 AM
Op het moment is Rag Doll Kung Fu gratis in de US store. Het lijkt mij een foutje van Sony, maar als je snel bent kun je hem misschien nog downloaden
in de eu store zou die 9,99 € kosten
dus maak heel vlug een us account aan is in 5 min gedaan effe googelen om een adres in amerika en dan een nieuw acount bijmaken op den ps3
heb het spel gedownd is een dope spelletje en mooie graphics
bron www.ps3forum.nl (http://www.ps3forum.nl)
Op het moment is Rag Doll Kung Fu gratis in de US store. Het lijkt mij een foutje van Sony, maar als je snel bent kun je hem misschien nog downloaden
in de eu store zou die 9,99 € kosten
dus maak heel vlug een us account aan is in 5 min gedaan effe googelen om een adres in amerika en dan een nieuw acount bijmaken op den ps3
heb het spel gedownd is een dope spelletje en mooie graphics
bron www.ps3forum.nl (http://www.ps3forum.nl)Looool..... vlug³!
Alooooo game topic:eusa_whistle:
Oe noemen julie nu die ps 3 online spelen dak je kan toevoegen want heb nog maar 6 vriendjes:laughing7:
Manny
30-08-2009, 07:59 PM
devil may cry 4 net uitgespeeld hoogste niveau op een klein 12 uur xD
rietveld
30-08-2009, 08:20 PM
zou graag batman arkham asylum hebben, de demo gespeeld en nis echt vet, mo da kost al zoveel die spellen
tl1000tje
30-08-2009, 08:25 PM
Battlefield 2 hoer, dat ben ik :D
tl1000tje
30-08-2009, 08:26 PM
Battlefield 2 en COD4 is my cup of tea :D
stoffel
30-08-2009, 08:29 PM
Battlefield 2 en COD4 is my cup of tea :D
hier is het cod4 en cod waw zeker nu ik prestiege 10 ben speel ik nu veel de zombie mappen
en nog nen maand of 2 en dan cod mw 2 staat zeker op men verlanglijstje
en overlaatst tomb raider underworld 100% uitgespeeld :PDT_ura1:
ps : psn naam = stoffeltuono
tl1000tje
31-08-2009, 08:31 PM
hier is het cod4 en cod waw zeker nu ik prestiege 10 ben speel ik nu veel de zombie mappen
en nog nen maand of 2 en dan cod mw 2 staat zeker op men verlanglijstje
en overlaatst tomb raider underworld 100% uitgespeeld :PDT_ura1:
ps : psn naam = stoffeltuono
Ik ben een PC gamer, maar het ook een ps3. Ik wacht op Fifa10, dat zal ook wel de max zijn. Shooters op ps3 is altijd zo klote met da bakske hé.
rietveld
31-08-2009, 10:13 PM
muahahaha
dit gaat er wsl met kerstmis komen. perfect om te ownen in ps3 shooters :PDT_ura1:
http://angels.kffks.net/blog/wp-content/uploads/2009/07/frag_fx_optical_controller_v2_0__ps3__-427601057_0_Big.jpg
muahahaha
dit gaat er wsl met kerstmis komen. perfect om te ownen in ps3 shooters :PDT_ura1:
http://angels.kffks.net/blog/wp-content/uploads/2009/07/frag_fx_optical_controller_v2_0__ps3__-427601057_0_Big.jpgmmmmhmhhhh interesting ga je mij da dan ééns uitlenen:laughing7:
stoffel
01-09-2009, 07:50 AM
Ik ben een PC gamer, maar het ook een ps3. Ik wacht op Fifa10, dat zal ook wel de max zijn. Shooters op ps3 is altijd zo klote met da bakske hé.
in het begin met dat bakske is het een grootte aanpassing maar ik heb er echt geen probs meer mee
eens je het onder controle hebt ik vind het zelfs beter dan met klavier en muis nu
Ik ga nog een beetje cod gaan spelen zie gisteren beste free for all ooit gespeeld gewonnen met 18kills/7deaths:eusa_dance:
sickboy
02-09-2009, 08:52 PM
dit ziet er behoorlijk vet uit
NFS Shift
Teaser
YouTube - Need for Speed SHIFT Teaser
Driver Profile
YouTube - Need for Speed SHIFT Driver Profile
Need for Speed - Shift
Race in een hogere versnelling! In deze race-ervaring wordt de moderne motorsport levensecht weerspiegeld. Need for Speed Shift is ontworpen voor racers en door racers. Shift is een authentieke en meeslepende race-ervaring, ontwikkeld door Slightly Mad Studios in samenwerking met uitvoerend producent Michael Mann van Black Box en senior vice-president Patrick Soderlund van EA Games Europe.
Het Team
Het team van Slightly Mad Studios bestaat uit ontwikkelaars en ontwerpers die aan de bekroonde games GT Legends en GTR 2 hebben gewerkt. Need for Speed Shift weerspiegelt het racen in geavanceerde wagens levensechter dan ooit. Spelers worden midden in alle actie geworpen met meeslepende en spannende functies waaronder de verbazingwekkend realistische eerste-persoons cockpitcamera en een compleet nieuw crash-systeem. De extreem hoge snelheden en geavanceerde besturingsmogelijkheden maken van dit spel de ultieme race-sensatie.
Terug naar start
Need for Speed - Shift gooit enkele features, die de laatste jaren zo dominant aanwezig waren in de games, over boord. Vergeet de achtervolgingen van de politie. Vergeet de open-wereld die Need for Speed - Underground introduceerde. De ontwikkelaars willen opnieuw de nadruk leggen op de keiharde motorsport waar elke seconde telt. Met ijzersterke concurrenten zoals GRiD en Gran Turismo moet ze de perfecte balans vinden tussen arcade racing en racing simulatie. Eerst en vooral nemen de races in Shift je terug mee naar de startlijn die ook meteen de finishlijn is. Knappe, gedetailleerde en gevarieerde circuits nemen je zelfs mee naar de straten van Londen.
Crashtastic
Wat Need for Speed - Shift het meeste onderscheid van de massa race games is de aanwezigheid van een sublieme physics-engine. Dankzij deze gamemotor creëert de game het racegevoel na tot in de puntjes. Geef je plankgas dan zal je net als in het echte leven, tegen je zetel plakken. Het gezichtsveld in NFS - Shift reageert dynamisch op deze acties. Bruusk remmen resulteert tot een camerazoom naar voren, hard door de bocht tilt de camera naar gelang de G-krachten naar links of rechts en ten slotte zal de camera ook reageren op een crash. Knal je ergens keihard tegenaan dan zal de camera je door elkaar schudden. Extra motion-blur en geluidseffecten, die de plotse klap in de verf zetten, vernauwen je gezichtsveld en laten je hart hevig te keer gaan. Crashen bepaalt deze keer dus meer dan alleen de prestatie van je wagen. Al deze effecten zijn trouwens uniek aan het eerste persoonszicht in de game. Racen vanuit het standpunt van de bestuurder was nog nooit zo intens en adrenalinegeladen weergegeven in een videospel.
tl1000tje
04-09-2009, 08:11 PM
Cool :D
rietveld
22-09-2009, 08:45 PM
dit ziet er behoorlijk vet uit
NFS Shift
Teaser
YouTube - Need for Speed SHIFT Teaser (http://www.youtube.com/watch?v=dxkqsHf3rGk)
Driver Profile
YouTube - Need for Speed SHIFT Driver Profile (http://www.youtube.com/watch?v=GD14zWvdATY)
Need for Speed - Shift
Race in een hogere versnelling! In deze race-ervaring wordt de moderne motorsport levensecht weerspiegeld. Need for Speed Shift is ontworpen voor racers en door racers. Shift is een authentieke en meeslepende race-ervaring, ontwikkeld door Slightly Mad Studios in samenwerking met uitvoerend producent Michael Mann van Black Box en senior vice-president Patrick Soderlund van EA Games Europe.
Het Team
Het team van Slightly Mad Studios bestaat uit ontwikkelaars en ontwerpers die aan de bekroonde games GT Legends en GTR 2 hebben gewerkt. Need for Speed Shift weerspiegelt het racen in geavanceerde wagens levensechter dan ooit. Spelers worden midden in alle actie geworpen met meeslepende en spannende functies waaronder de verbazingwekkend realistische eerste-persoons cockpitcamera en een compleet nieuw crash-systeem. De extreem hoge snelheden en geavanceerde besturingsmogelijkheden maken van dit spel de ultieme race-sensatie.
Terug naar start
Need for Speed - Shift gooit enkele features, die de laatste jaren zo dominant aanwezig waren in de games, over boord. Vergeet de achtervolgingen van de politie. Vergeet de open-wereld die Need for Speed - Underground introduceerde. De ontwikkelaars willen opnieuw de nadruk leggen op de keiharde motorsport waar elke seconde telt. Met ijzersterke concurrenten zoals GRiD en Gran Turismo moet ze de perfecte balans vinden tussen arcade racing en racing simulatie. Eerst en vooral nemen de races in Shift je terug mee naar de startlijn die ook meteen de finishlijn is. Knappe, gedetailleerde en gevarieerde circuits nemen je zelfs mee naar de straten van Londen.
Crashtastic
Wat Need for Speed - Shift het meeste onderscheid van de massa race games is de aanwezigheid van een sublieme physics-engine. Dankzij deze gamemotor creëert de game het racegevoel na tot in de puntjes. Geef je plankgas dan zal je net als in het echte leven, tegen je zetel plakken. Het gezichtsveld in NFS - Shift reageert dynamisch op deze acties. Bruusk remmen resulteert tot een camerazoom naar voren, hard door de bocht tilt de camera naar gelang de G-krachten naar links of rechts en ten slotte zal de camera ook reageren op een crash. Knal je ergens keihard tegenaan dan zal de camera je door elkaar schudden. Extra motion-blur en geluidseffecten, die de plotse klap in de verf zetten, vernauwen je gezichtsveld en laten je hart hevig te keer gaan. Crashen bepaalt deze keer dus meer dan alleen de prestatie van je wagen. Al deze effecten zijn trouwens uniek aan het eerste persoonszicht in de game. Racen vanuit het standpunt van de bestuurder was nog nooit zo intens en adrenalinegeladen weergegeven in een videospel.
ik heb hem gekregen van debbie en moet zeggen
waaaaaaauw wat een vet spel, veel races, veel opties, veel aanpasbare spullen, moet wel zeggen op makkelijk is het idd makkelijk (lees te makkelijk)
schoon graphics ook.
alleen jammer dat er de laatste tijd zoveel vette games uitkomen voe ps3. en dak ze nie allemaal kan kopen.
batman arkham asylum, heroes over europe, il2 sturmovik, enzovoort
Vind die NFS er ook wel leuk uitzien maar denk nie dat ik er erg lang door zou geboeid blijven...
Is mij iets te arcade achtig terwijl ea zegt dat een sm moe voorstellen:icon_rolleyes:
Alhoewel ik burnout paradise wel een tof spel vind:)
Ik wil op de nurburgring met gt5:PDT_old: is nu al 2 jaar zeker daze die game aant uitstellen zijn:icon_rolleyes:
EN aangezien ik geen internet/tv meer kan ontvangen dankzij belgacom hen rommel (en ik geen single player dinges wil spelen op ps3) ga ik nu wat old school gt4 gaan spelen op de ps2 op de nurburgring:eusa_dance:
waneer komt gt 5 nu:icon_rolleyes:
rietveld
24-09-2009, 11:11 AM
november-december.
http://eastore.ea.com/store/eaemea/nl_BE/DisplayProductDetailsPage/productID.119971300
november-december.
Da was vorig jaar ook de relaese dat (en het jaar ervoor ook:icon_rolleyes: )
Maar ik amuseer mij nog altijd met gt4 (gt5 prologue steekt tegen:PDT_bur2: )
Daarjuist 6,31 gereden op de nurburg ring:eusa_dance: (met een rx8 race car, record 6,29 is al 2j oud met een clk touring car 450pk)
Kheb het al geprobeerd met rappere auto's maar de nurburgring is veel te moeilijk met zo'n overpowerde toestanden:eusa_doh:
Met die mazda moet ook mogelijk zijn voor dien tijd te halen maar tis nogal moeilijk om meer of 6 min constant perfect de bochten/rempunten enz te blijven houden
edit 6,24,50 met mazda rx7 lm race car:PDT_ura1: kheb de replay gesaved:laughing7:
OFFTOPIC
http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times
Kheb ff gegoogeld (ja tijd teveel é) en snelste rondetijd ooit op de nurburgring is 6,11 en dateerd al van 1983 met een porsche 956...
Op een gewone dag is het niet mogelijk om voor snelle tijd te gaan omdat je op het recht stuk elke keer eraf moet gaan en er veel te veel volk opzit beste tijd met een moto (gsx-r600k7) dak gevonden heb is 7,17
Denk wel dat die 6,11 met een moderne race auto kan verbeterd worden wi maar ze racen daar niemeer op met die supercars omdat veel te gevaarlijk is wss.
Jaja kheb paar dagen redelijk veel gt4 gespeeld constant op de nurburg ring en denk dak zowat de beste lap time ever heb neergezet:eusa_dance:
5,35 met dit race monster
http://webzoom.freewebs.com/gtdon/bentley_speed_8_12.jpg
Sjiriki
29-09-2009, 03:12 PM
laat me raden, gij gaat ook na de nurburg volgend jaar? :D
laat me raden, gij gaat ook na de nurburg volgend jaar? :D
Mwoja zou het daar iig al goed vanbuiten kennen:PDT_hah:
Wie weet alst volgend jaar nie is zal wel ooit een keer doen :PDT_old:
Gsus2k6
29-09-2009, 07:27 PM
Mortal Kombat via een emulator onder linux :), volledig retro jawel :)
Zit al aan rank 48 in cod4:icon_thumleft:
Heb nfs shift demo gedownload en heb er nog men twijfels over of ik hem nu goed vind ofnie:icon_scratch:
Nog wa meer spelen voor ik besluit graphics zijn iig dik in orde maar de gameplay twijfel ik nog
Reaper996
14-10-2009, 06:28 PM
Zit al aan rank 48 in cod4:icon_thumleft:
Heb nfs shift demo gedownload en heb er nog men twijfels over of ik hem nu goed vind ofnie:icon_scratch:
Nog wa meer spelen voor ik besluit graphics zijn iig dik in orde maar de gameplay twijfel ik nog
Ik ook zo iets.... Wel al prestige 8 :laughing7:
Ik ook zo iets.... Wel al prestige 8 :laughing7:wasda prestige 8:icon_scratch:
Kzit al aan rank 52 zie:laughing7:
en men killing spree record verbeterd naar 19 kills:icon_cool: (en nog de match nie gewonnen:eusa_doh: )
Ik heb Operation Flashpoint voor op PC gekocht en 't Is beredemax!
En ik heb NFS: Shift voor op PS3...en 't Is beredemax!
Eat your heart out, fellas!
rietveld
15-10-2009, 12:30 AM
wa is er beter nu? arma II of operation flashpoint? of zou ik wachten op modern warfare 2?
i like mortal combat................
tl1000tje
15-10-2009, 04:07 PM
Ik heb Operation Flashpoint voor op PC gekocht en 't Is beredemax!
En ik heb NFS: Shift voor op PS3...en 't Is beredemax!
Eat your heart out, fellas!
Dien Operation Flashpoint 2 is idd de max, mijn online nick ingame = immortallouis
tl1000tje
15-10-2009, 04:08 PM
wa is er beter nu? arma II of operation flashpoint? of zou ik wachten op modern warfare 2?
Dat is alledrie goed ! :)
Reaper996
16-10-2009, 01:26 AM
Wacht op COD MWF2 ....Echt waar gast.. Gewoon wachten.... Ondertussen wa poepen... Zupen en smoren... Maar geweun wachten.... :laughing7: COD is de bomme...
stoffel
11-12-2009, 06:50 PM
voor de PS3 owners er staat in de store een proggie gratis te downen het heet vidzone en is om clips te bekijken is een mooi proggie:icon_thumleft:
lang geleden dak nog cod heb gespeeld:eusa_shifty:
zal de volgende keer wss zwaar geownt worden:PDT_bur2::laughing7:
ARMAII is het beste als je voor overall perfecte realiteit gaat. (koop alvast een nieuwe pc ;-) )
OPERATION FLASHPOINT is het beste als je voor actie en vrijheid gaat maar met een arcade touch of feel bij.
COD-MWF2 is het beste als je geen inhoud wilt maar wel een vet uitgebreide multiplayer module wil.
'k Heb ze alle drie en mijn voorkeur gaat uit naar ARMAII voor zijn realisme en gevoel van "dichter bij oorlog dan dit wil ik niet" en COD-MWF2 voor zijn gay man tot man gevechtjes online...met van die duitse rammsteiners en van die franse moeteffen uit de banlieu van parijs.
Ik heb drie GUEST PASSES (limited trials) voor Scattered Horizon op Steam! :eusa_dance:
Indien geïnteresseerd, graag je STEAM account name doorzenden via PM. :icon_thumleft:
http://store.steampowered.com/app/18110/
Opgelet!
Shattered Horizon requires DirectX 10, a DirectX 10 compatible video card, and Windows Vista or Windows 7. There is no support for Windows XP or DirectX 9.
:laughing7:
Godsmack
01-01-2010, 01:07 PM
na eeuwen CS te spelen en DOD speel ik nu COD MW
COD MW2 weet nie zo goe om da te kopen, er is sprake van geen dedicated servers
uiteraard alles op pc
i hate consoles :eusa_shhh:
na eeuwen CS te spelen en DOD speel ik nu COD MW
COD MW2 weet nie zo goe om da te kopen, er is sprake van geen dedicated servers
uiteraard alles op pc
i hate consoles :eusa_shhh:Nie lullen...kopen die handel. :eusa_dance:
De multiplayer van MW2 is DE KRIJM! :icon_thumleft:
Ja, geen dedicated servers maar wel gelijke pings én een automatische selectie van de beste host voor de sessie. Zelfs tijdens een sessie kan er gehopt worden én laggers worden er van gesmeten... ff wennen maar wel zaaaaalig. :laughing7:
Ik heb drie GUEST PASSES (limited trials) voor Scattered Horizon op Steam! :eusa_dance:
Indien geïnteresseerd, graag je STEAM account name doorzenden via PM. :icon_thumleft:
http://store.steampowered.com/app/18110/
Opgelet!
Shattered Horizon requires DirectX 10, a DirectX 10 compatible video card, and Windows Vista or Windows 7. There is no support for Windows XP or DirectX 9.
:laughing7:Offer geldig tot 31/01/2010.... maar wacht niet te lang.... :icon_rolleyes:
DE nieuwe patch 1.05 is uit voor ARMA2.... zalige updates én een nieuwe heli, de AH-64 Longbow... :PDT_ura1:
http://armed-assault.de/downloads/arma2-patch-105.html (http://armed-assault.de/downloads/arma2-patch-105.html)
Check out the goodies!
===Version 1.05 Highlights===
* Free bonus campaign Eagle Wing
* Free bonus helicopter addon AH-64D :PDT_ura1:
* New Warfare multiplayer mode When Diplomacy Fails, including 3-sides and support for dimplomacy between factions
* Major AI tweaking and balancing (better combat cooperation, better situational awareness, new Suppressive fire command)
* Significant performance improvements, especially in large towns
* Fixed compatibility problems under Windows Vista and Windows 7 x64 with 8 GB and more RAM
* Grass now provides concealment also in distance :PDT_ura1:
* Improved hit detection and damage system
* Improved object visibility and less significant objects popping in distance
* Spatial sound improvements
* Automatic launching of user made addons (units, missions etc.) via "pbo" file association with the game
* Possibility to switch between windowed and fullscreen mode at any time in game menus using Alt + Enter or through video options
* Various crash opportunities fixed
* Linux server support added (dedicated server file available as separate download)
* New GUI to various dedicated server settings
* DRM free for users of legitimate installs
* Optional BattlEye anti-cheat protection
* Airplane Heads-Up displays reworked
===Update 1.05 incorporates all fixes included in previous patches, most notable are:===
* Improved multiplayer and cooperative campaign (saving games, connection issues)
* Numerous fixes and improvements in the Harvest Red campaign
* Mission editor improvements
* Many new scripting functions
* Improved AI driving skills
* Improved Micro AI tactics, attack in pairs, path limiting to avoid passing through walls.
* Fixed multiplayer session NAT negotiation
* Multiple save slots supported
* Improved terrain shape beyond map borders
For full information about the included changes between versions 1.00 and 1.04 please visit http://community.bistudio.com/wiki/ArmA_2:_Version_History
===Changelog===
[61961] Improved: Convoy movement a lot smoother, esp. on roads.
[61943] Changed: AI gunners can autonomously use automatic weapons only when some automatic weapon is selected
[61387] Improved: Cars are now following road turns and corners better.
[61385] Improved: Enabled commanding during conversations.
[61362] Improved: Helicopters now crashing less often when engaging ground targets.
[61060] Fixed: Crash when copying trigger activated by a group.
[61057] Fixed: AI subordinates in a player group were often not moving in combat until player has stopped.
[61035] Fix: Dedicated server window has not react to some window messages often (such as focus loss)
[61032] Changed: Destroy helicopter if on ground and upside down.
[60954] Changed: Increased range of ILS signal from 3 to 8 km.
[60939] Improved: increased VASI brightness to increase its visible range.
[60908] New: BattlEye support
[60902] Changed: Helicopters crash into the ground condition improved.
[60902] Fixed: Helicopter with automatic gear control open gear earlier when main rotor failure.
[60886] Improved: AI subordinates in a player lead group now respect formation when choosing a cover.
[60852] Fixed: After revert, year was restored to 1985.
[60838] New function x interpolate [xFrom,xTo,resultFrom, resultTo] can be used in simple expressions.
[60818] Fixed: AI no longer switches to aware when player leader turns in in an armored vehicle, it only goes prone/crouch.
[60818] Fixed: AI groups never went to "combat" when player was a tank commander, resulting in multiple "under fire" messages.
[60818] Improved: AI subordinates in player's group now report Clear as appropriate unless player has given Danger command.
[60718] Changed: AI now goes to Combat behavior automatically only when under fire, not when player is prone.
[60718] Changed: AI follows leader stance, but does not switch to combat behavior when player is prone.
[60711] Changed: Units now never enter cover while moving in compact (Delta or File) formations.
[60588] Fixed: MP client could not use laser designator in vehicles.
[60525] Fixed: Changing window size is no longer possible inside of video options screen.
[60522] Improved: Longer view distance for objects when high view distance is used.
[60457] New: FreeTrack support using FreeTrackClient.dll
[60323] Changed: Formation direction now adjusts to human leader body direction, not a movement direction.
[60260] Fixed: AI soldiers moving in Safe/Aware could sometimes be stuck near a bush or other objects.
[60234] New: Scripting function enableAIFeature to disable new AI features when old behavior is required.
[60220] Improved: AI covering units tend to stay close to each other.
[60155] Fixed: MultiPlayer client crash caused by certain custom sound
[60129] Fixed: AI subordinates now move faster (use less cover) to catch up when leader is way ahead of them.
[60102] Fixed: AI subordinates should now respect formation more when moving in combat.
[60101] Fixed: Group leader was often running far ahead alone in combat.
[60092] Fixed: AI leader did not wait for a player to cover him when moving in combat.
[60090] Fixed: Improved vehicles and motorcycles driving.
[60068] New: Alt-Enter can be used to switch window/fullscreen while paused.
[60015] New: Execute action with LMB can be unmapped.
[60013] Fixed: Possible freeze under Vista/Win7 when Alt-Tabbing out of the game during progress screen.
[59999] Fixed: Player is no more target when commanding in external view.
[59988] New: Windowed/Fullscreen can now be switched ingame (in Video options).
[59924] Fixed: More 32b overflows caused by 8 GB RAM + large VRAM.
[59906] Fixed: Most vehicle gunners did not provide suppressive fire.
[59899] Fixed: AI did not use suppressive fire against enemies seen while holding fire.
[59898] Fixed: Spatial explosions sounds
[59884] Fixed: Suppress in the commanding menu did nothing.
[59875] New: Suppressive fire against known enemies can be scripted using unit suppressFor time.
[59873] Fixed: After spawning new types of entities via script, game could randomly freeze or crash.
[59872] Fixed: Airplane, helicopter, car and ship control was lost while map was active.
[59808] Fixed: DOF in 3D scope view
[59741] Analogue throttle working for helicopters as well.
[59736] Fixed: Startup sounds are not spatial and stick to audio channels
[59715] Covering soldier in grass ("Grass layer")
[59691] Improved: Small hit be ignored by hitpoints (configurable by minimalHit)
[59668] Improved: Hitpoint can pass only a part of the hit to the total damage (passthrough setting no longer ignored).
[59446] New: IK weapon animations are now blending with primary animations.
[59351] Fixed: VoN direct speaking distance fade out
[59318] Fixed: support the highest Matrox TrippleHead2Go resolutions :eusa_drool:
[59279] Fixed: FPS on Dedicated server is not affected by server window manipulation (such as move or scroll).
[59088] Mouse lag can caused by GPU render ahead buffer be limited using GPU_MaxFramesAhead=N in ArmA2.cfg.
[59047] Fix: When player was a helicopter pilot, the AI gunner sometimes had no weapon selected on mission start
[59030] Fix: Helicopters - when manual fire on, do not allow AI gunner to switch weapons
===Missions===
New: Two benchmark missions. :PDT_ura1:
New: Multiplayer warfare mission: When diplomacy fails.:PDT_ura1:
New: Mini campaign Eagle wing.:PDT_ura1:
Fixed: Dogs of war - several fixes of scripts.
Fixed: Badlands, Dogs of war(MP) - fixed death of AI during fast travel.
Fixed: Badlands, Dogs of war(MP) - fixed buying units.
Fixed: Badlands, Dogs of war(MP) - fixed AI getting spawned at 50km height when fast traveling.
Fixed: Into the storm - several CO-OP scripts fixes.
===Data===
Fixed: RPG7L loaded missile model.
Fixed: No weapons on pods from pilot view in Ka-52.
Improved: Various weapons range setting.
Fixed: ZSU and ZU-23 rate of fire.
Fixed: Get-in points in static weapons.
Improved: Hit-points system for all vehicles.
New: Civilian cars registration plates.
New: Enabled clan-sign on vehicles.
Fixed: Fade-away of Pickup and Off-road in long distance.
Fixed: Get-in point for Pickup(PKM).
New: GUI Server commanding options in MP.
Improved: GUI Servers browse.
Improved: Several fixes in dubbing.
Improved: Various vehicle/turrets optics zoom and effects changed.
Godsmack
02-01-2010, 12:14 AM
nice graphics ;-)
nice graphics ;-)'t Is de max maar je hebt er wel een zware pc voor nodig...anders haal je er echt niet uit wat er in zit, qua graphics. :)
Dichter bij oorlog wil je niet staan...:icon_cool:
Godsmack
02-01-2010, 12:24 AM
't Is de max maar je hebt er wel een zware pc voor nodig...anders haal je er echt niet uit wat er in zit, qua graphics. :)
Dichter bij oorlog wil je niet staan...:icon_cool:
heb er al "te" dicht bijgestaan , and it sucks
heb er al "te" dicht bijgestaan , and it sucksDaar kan ik je gerust gelijk in geven. :PDT_bur2:
CREEP
03-01-2010, 12:00 PM
gistern mw2 gekocht :icon_scratch:
nu maar hopen dat mij bevalt anders weer een voe an de kant te leggen
Godsmack
03-01-2010, 12:07 PM
denk dat je geen miskoop gedaan hebt :eusa_naughty:
denk dat je geen miskoop gedaan hebt :eusa_naughty:
Als Multiplayer Madness je ding is, ga je je jeunen... dus ja, je gaat je jeunen... :laughing7:
TheCow
03-01-2010, 06:24 PM
Voor mij ook nog steeds COD MW, elke avond dikke online fun :laughing7:
lang geleden dak nog mwf2 heb gespeeld wel een leuke game:icon_thumleft:
Wel moeilijk in single player speel maar in normal en vind sommige stukken al redelijk pittig!
Ik kan niet wachten op gt5:eusa_drool:
lang geleden dak nog mwf2 heb gespeeld wel een leuke game:icon_thumleft:
Wel moeilijk in single player speel maar in normal en vind sommige stukken al redelijk pittig!
Ik kan niet wachten op gt5:eusa_drool:Ik had de singleplayer COD MW2 uit op 36 uur... op normal. Zalige storyline.
De multiplayer is zo niet nóg beter dan de single player game... maar de challenges zijn daar moeilijk.
stoffel
06-01-2010, 08:09 AM
ik heb de single player uitgespeeld in 11h 32m 11sec op veteran :icon_thumleft:
en de multyplayer rocks idd spijtig dat er bepaalde cheaters tussen zitten die de boel verneuken zoals die prestige cheaters enz
en de multyplayer rocks idd spijtig dat er bepaalde cheaters tussen zitten die de boel verneuken zoals die prestige cheaters enz'k Zal straks nog nekie kieken voe te zien in oevele tit precies ik hem heb uutgespeeld. En em dan nog nekie op veteran level doen, kwestie van je nekie goed of te troeven. :laughing7:
Ik heb hem nog maar van vandaag uit in hoeveel tijd geen id zit nie met een stopwatch in men handen als ik aant gamen ben:laughing7:
CREEP
06-01-2010, 08:58 PM
en de multyplayer rocks idd spijtig dat er bepaalde cheaters tussen zitten die de boel verneuken zoals die prestige cheaters enz
blijkbaar zijn cheaters op mw2 een plaag
dit hebben ze vooral te danken aan het afschaffen van dedicated servers
speel dit spel nu nog maar een paar dagen en al cheaters a volonte' tegengekomen:PDT_ow:
stoffel
07-01-2010, 07:51 AM
natuurlijk op den ps3 is er iet wat minder last van maar die glitches zijn nie normaal mensen steken hun weg in stenen of in vliegtuigvleugels enz en je kan ze dan nog niet raken ook
wat ook triestig is is de ranking 1 die lvl 4 is nog niet in prestige gegaan en op de 3de plats met meer dan 2 mil punten :icon_question:
en dan die prestige cheaters
het is dan wel fun om die gasten af te slachten daar staan ze dan met hun 10 prestige
CREEP
15-01-2010, 10:12 PM
Ik had de singleplayer COD MW2 uit op 36 uur... op normal. Zalige storyline.
De multiplayer is zo niet nóg beter dan de single player game... maar de challenges zijn daar moeilijk.
euh kheb em net gedaan op 6h e 3sec:icon_scratch:
kzal em nog eens op hardened proberen
euh kheb em net gedaan op 6h e 3sec:icon_scratch:
kzal em nog eens op hardened proberenIk had hem uit op 7 uur, 14 minuten én 4 seconden en 89 hondersten....Ik moe wel zeggen da'k bijst nekie gon kakken zien...dus ik heb junder allemalle DIK VERSLEGEN want ik kakk'n stief zwoare! HAHAHAHAHAaaaaaaaaaaaa! :thebirdman:
Ik heb hem nog maar van vandaag uit in hoeveel tijd geen id zit nie met een stopwatch in men handen als ik aant gamen ben:laughing7:Kiekt nor je stats é dikken! :eusa_whistle:
Voe vandaage...Teamspeak.
Channel: C4PROOF
Channel ID: 29951
Topic: COD:MW2
Pass: PM me of bel me... :eusa_dance:
stoffel
16-01-2010, 09:25 AM
Ik had hem uit op 7 uur, 14 minuten én 4 seconden en 89 hondersten....Ik moe wel zeggen da'k bijst nekie gon kakken zien...dus ik heb junder allemalle DIK VERSLEGEN want ik kakk'n stief zwoare! HAHAHAHAHAaaaaaaaaaaaa! :thebirdman:
Kiekt nor je stats é dikken! :eusa_whistle:
Voe vandaage...Teamspeak.
Channel: C4PROOF
Channel ID: 29951
Topic: COD:MW2
Pass: PM me of bel me... :eusa_dance:
en da op veteran !!!!
mo gie et ne ki gespeeld up regular zeker éééé :laughing7::laughing7::laughing7:
ik direct up veteran :laughing7::laughing7:
en da op veteran !!!!
mo gie et ne ki gespeeld up regular zeker éééé :laughing7::laughing7::laughing7:
ik direct up veteran :laughing7::laughing7:Je zie gie wok al een oeden é...:icon_cool:.
Moar toch...Je zie dood... nèh, nèh, nèh, nèèèèh nèh.:PDT_gy:
:icon_eyes:
CREEP
11-02-2010, 09:18 PM
eij bende de beta van battlefield bad company2 is uit en tis superrrrrrrrrrrrr
Ik speel cod mwf2 ben nu level 53 en men favo wapen is/was de augh H bar:icon_cool: maar heb nu alles ge unlockt voor deze en ga ééns da acr gebruikten:icon_thumleft:
Kga nog een echte wapen expert worden door da spel looool:PDT_hah:
stoffel
27-02-2010, 11:57 AM
voor de coders onder ons
hier nen vet filmpke hoe een sniper bij ze kl*** word genomen
vet grappig
YouTube- Modern Warfare 2: Complete Ownage of a Noob by BobLeeSwaggger (MW2 Gameplay/Music)
Ik haat het om sniper te gebruiken in cod heb dan meestal 3x zoveel deaths of kills:laughing7:
Gwn de augh pakken en knallen:eusa_dance:
grenade launchers gebruik ik ook nooit snap wel nie hoe sommige een tactical nuke kunnen doen:icon_scratch: (krijg je alls killstreak reward na 25 kills) mijn hoogste streak is maar 14 in mwf2:icon_eyes: in 1 is 19 denkek
Heb ééns free for all gespeeld en 2 games na elkaar tactical nuke van dezelfde speler:icon_eyes:
straf:icon_scratch:
Captain675
27-02-2010, 12:39 PM
... ikke daar niks van snap ... BLOKKEN daarentegen :eusa_whistle:
Ik haat het om sniper te gebruiken in cod heb dan meestal 3x zoveel deaths of kills:laughing7:
Gwn de augh pakken en knallen:eusa_dance:
grenade launchers gebruik ik ook nooit snap wel nie hoe sommige een tactical nuke kunnen doen:icon_scratch: (krijg je alls killstreak reward na 25 kills) mijn hoogste streak is maar 14 in mwf2:icon_eyes: in 1 is 19 denkek
Heb ééns free for all gespeeld en 2 games na elkaar tactical nuke van dezelfde speler:icon_eyes:
straf:icon_scratch:Da klinkt als een hack.
rietveld
28-02-2010, 08:32 AM
ik iedereen eens de demo van heavy rain aanraad (playstation store)
Ik heb die demo van battlefield multiplayer gedownload en vind er niets aan:icon_rolleyes:
CREEP
28-02-2010, 09:46 AM
Ik heb die demo van battlefield multiplayer gedownload en vind er niets aan:icon_rolleyes:
welke ?
Captain675
28-02-2010, 10:02 AM
Ik wil BLOKKEN :laughing7:
die da op ps3 store staat wel al paar weken geleden gedownload maar 1x gespeeld en vond het nie plezant quake3 ook geprobeert vonnek ook nie goed...
de single player battlefield demo vond ik wel nog ok (denk bad company 2?)
Ik heb die demo van battlefield multiplayer gedownload en vind er niets aan:icon_rolleyes:Fuck en ik heb dat ge-pre-ordered op Steam.... 't Is te hopen dat hem toch nog meevalt. :eusa_doh:
Want de Beta bugt bij mij omdat hij mijn EA-account niet wil koppelen aan de product-ID... 'k heb al een mail naar EA op hun support webpagina gestuurd maar nog geen antwoord. Ik ben er niet over te spreken.:PDT_bur2:
Ik laat wel weten wanneer EA van SUCKS MAJOR ASS naar OK gaat voor mij. :icon_rolleyes:
mss zou ik hem wel beter vinden als ik hem langer zou proberen maar heb het maar 10-15min gespeeld en ben dan weer COD gaan spelen:laughing7:
Heb nie echt veel geduld soms:icon_rolleyes:
Captain675
01-03-2010, 04:53 PM
mss zou ik hem wel beter vinden als ik hem langer zou proberen maar heb het maar 10-15min gespeeld en ben dan weer COD gaan spelen:laughing7:
Heb nie echt veel geduld soms:icon_rolleyes:
één woord ... BLOKKEN
ken geprobeerd farfalla te spelen , maar ze wil nie starten de trut
rietveld
01-03-2010, 10:12 PM
ik hoop da batman arkham asylum II rap uitkomt, zodat den eersten zakt in prijs. staat nu al sinds dat ie uitgekomen is aan 64 €, wat ik nogal veel vind. waar is den tijd van den super nintendo da de spellen "maar" 1000 fr het stuk kosten.
man man man 64 € en de meeste van die spellen speel je dan nog uit in 2-3 dagen
Ik koop alleen games die je maaaanden kan spelen zoals COD en gt en gta
Kheb dan ook nog maar een spel of 5 op de ps3 in bijna 3 jaar:laughing7:
beter 5 topgames dan 20 mindere:)
stoffel
02-03-2010, 06:34 AM
ik heb ook maar een spel of 6
GTA4
gt 5 p
nfs shift
cod 4
cod 5
cod 6
en ols ik nen ander spel wil spelen bel ik naar men schoonbroer die heeft er 54 :icon_thumleft:
ik heb ook maar een spel of 6
GTA4
gt 5 p
nfs shift
cod 4
cod 5
cod 6
en ols ik nen ander spel wil spelen bel ik naar men schoonbroer die heeft er 54 :icon_thumleft:Ik heb alle games die jij hebt behalve nfs:laughing7:
stoffel
02-03-2010, 06:58 AM
Ik heb alle games die jij hebt behalve nfs:laughing7:
dat zijn ook de beste volgens mij als ge eens nfs eens wil proberen moet ge er maar eens om komen ook een vette game :icon_thumleft:
rietveld
02-03-2010, 08:36 AM
shift is de max, eindelijk eens ne goe spel van de nfs reeks
shift is de max, eindelijk eens ne goe spel van de nfs reeks
Vind ik ook. Ik was zoooooo teleurgesteld van hun tuning game Pro Street. :PDT_hmm:
dat zijn ook de beste volgens mij als ge eens nfs eens wil proberen moet ge er maar eens om komen ook een vette game :icon_thumleft:maybe I will:icon_cool:
Gisteren een nachtje Battlefield BC2 gespeeld .... tot ik van de server werd gesmeten en er niet meer op geraakte.... er is toch iets niet juist met EA-stuff, vind ik.
Voor de rest is de game wel leuk... grafisch netjes gepolijst als je alle toeters en bellen opzet. Maar de gameplay vind ik minder uitgewerkt als in COD MW2. Zo is het upgrade systeem eenvoudiger, de mappen soms te snel doorgrondbaar én zijn de loading screens ABSOLUUT HATELIJK en STOREND omdat er geen interactiviteit inzit, laat staan een animatie. Het is gewoon WACHTEN en nog eens WACHTEN. :PDT_bur2:
Maar voor de rest valt dat spel nog wel mee. :icon_thumleft: Nix vergeleken bij een ARMA2 natuurlijk maar ja, dat is dan ook geen spel meer maar een simulatie. :icon_cool:
Captain675
16-03-2010, 10:36 PM
Hier een spelletje als je al een beetje zenuwen hebt ... ge wordt er zo sebiet kalm van ...
http://www.asolutionforyou.com/Parking%20Game/scoregame/Game.htm
Reaper996
17-03-2010, 03:27 AM
Hier een spelletje als je al een beetje zenuwen hebt ... ge wordt er zo sebiet kalm van ...
http://www.asolutionforyou.com/Parking%20Game/scoregame/Game.htm
:icon_scratch: nie simpel zene. Ben tot 23 geraakt. Tonne was ik het beu. :laughing7:
Captain675
17-03-2010, 03:19 PM
:icon_scratch: nie simpel zene. Ben tot 23 geraakt. Tonne was ik het beu. :laughing7:
Bwa ja ... het is eens iets anders dan BLOKKEN ... :eusa_whistle:
Bwa ja ... het is eens iets anders dan BLOKKEN ... :eusa_whistle:
zieje da were meje blokken:icon_eyes::PDT_gy:
Ik heb sinds gisteren call of duty mwf2 multiplayer 100%:eusa_dance:
Men favo wapen al bijna 400headshots (aug H bar) :PDT_box2:
nu ak47 gekregen ook nie slecht
stoffel
03-04-2010, 02:20 PM
zieje da were meje blokken:icon_eyes::PDT_gy:
Ik heb sinds gisteren call of duty mwf2 multiplayer 100%:eusa_dance:
Men favo wapen al bijna 400headshots (aug H bar) :PDT_box2:
nu ak47 gekregen ook nie slecht
ik cod single en co ops 100% heb dus alle trophie's heb en heb nu 689% in multiplayer ofzo
en heb al 5 wapens 100% challenge en dat zijn telkens 1000 headshots :p
ik cod single en co ops 100% heb dus alle trophie's heb en heb nu 689% in multiplayer ofzo
en heb al 5 wapens 100% challenge en dat zijn telkens 1000 headshots :p
Jij speelt da spel dan als sinds het uit is 10u/dag ofzo:icon_eyes:
rietveld
03-04-2010, 08:33 PM
zeg stoffel, moe je gie nie gon werken mss? miljaar al die trophies :icon_thumleft:
stoffel
04-04-2010, 08:00 AM
zeg stoffel, moe je gie nie gon werken mss? miljaar al die trophies :icon_thumleft:
lol de meeste trophies enk tijdens het werk verdiend lol :laughing7:
rietveld
04-04-2010, 08:29 AM
oe doe je da? :icon_scratch:
oe doe je da? :icon_scratch:Ja, leg eens uit, Stoffel?:PDT_hmm:
YouTube- BEASTING IN MW2,LIKE A GOD :laughing7:
PS iemand al extension packs gekocht voor gta4 en zijn ze de moeite? (want tis wel redelijk € als die packs nie veel voorstellen... )
dfine
10-05-2010, 01:35 PM
YouTube- BEASTING IN MW2,LIKE A GOD (http://www.youtube.com/watch?v=KTgVRv-X4i4) :laughing7:
PS iemand al extension packs gekocht voor gta4 en zijn ze de moeite? (want tis wel redelijk € als die packs nie veel voorstellen... )
Haha, heb mij een kriek gelachen met diene zijne commentaar :laughing7:
:icon_thumleft:
YouTube- BEASTING IN MW2,LIKE A GOD (http://www.youtube.com/watch?v=KTgVRv-X4i4) :laughing7:
:laughing7::)
Reaper996
10-05-2010, 06:00 PM
Daarjuist 13,99 betaald voor de uitbreiding.
Tis voor zo ver ik gezien heb nie echt de moeite.
Ik heb al 2 nieuwe levels gezien en 2 levels die uit COD modern Warfare 1 komen.
Sorry zene, maar als ik 14 euro betaal wil ik wel nieuwe levels en geen uit cod mw 1. Dan speel ik wel weer den 1sten. :PDT_bur2:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.