PDA

View Full Version : te koop Ducati 748S

rietveld
13-06-2008, 12:50 PM
http://www.2dehands.be/ducati-748s-biposto-sps-monoposto-42406543.html

te koop wegens verbouwingswerken. Vaste prijs.

Tom
13-06-2008, 01:05 PM
Mooie moto denk dat je die prijs nog ga krijgen:duimop:

rietveld
13-06-2008, 01:16 PM
ik hoop het, gemiddelde prijs is 6500, zonder onderhoud en carbon :s

PVC
13-06-2008, 01:59 PM
http://www.2dehands.be/ducati-748s-biposto-sps-monoposto-42406543.html

te koop wegens verbouwingswerken. Vaste prijs.

Omschrijving:
Te koop wegens aankoop Ducati Monster.
:confused:?????????? Moet ik :PDT_ura1:of :(..... Koop jij een Monster voor Debbie en verkoop je jouw brommer?

Reaper996
13-06-2008, 02:01 PM
Veel geluk met de verkoop é. :applaus:

Ixil
13-06-2008, 03:24 PM
jammer dat er weer ene verdwijndt:director:

sickboy
13-06-2008, 05:28 PM
:bs_imwifstupid: succes met de verkoop en hopelijk binnen korte tijd terug ne tweewieler onder je gat :crossy:

rietveld
13-06-2008, 06:48 PM
stond al een tijdje daarop, omdak e monster wou, maar nu moet em de deur uit voor verbouwingen. ga et es aanpassen zie. stond wel voor meer te koop eerst maar goed.

en nieuwe moto zal maar over paar jaar zijn vrees ik. ga meteen beginnen sparen voor ne hypermotard ACHTER dat de badkamer gezet is, alsook kinderkamer en zolder/bureau/gameroom

PVC
13-06-2008, 06:55 PM
stond al een tijdje daarop, omdak e monster wou, maar nu moet em de deur uit voor verbouwingen. ga et es aanpassen zie. stond wel voor meer te koop eerst maar goed.

en nieuwe moto zal maar over paar jaar zijn vrees ik. ga meteen beginnen sparen voor ne hypermotard ACHTER dat de badkamer gezet is, alsook kinderkamer en zolder/bureau/gameroom
Bottenbreken!

Zou je niet gaan voor een nieuwe Monster?
Dat zou toch super zijn?
Weer één in het clubske van de naakte venten? Bejagie. we're all friends you know.... in a pure heterosexual way off course... :icon_cool:

rietveld
13-06-2008, 06:58 PM
vind die nieuwe monsters nie schoon. en een hypermotard is gewoonweg WAUW

PVC
13-06-2008, 07:00 PM
vind die nieuwe monsters nie schoon. en een hypermotard is gewoonweg WAUWJa, akkoord....maar.... :director:BOTTENBREKEN!!!!! :PDT_ura1:

http://www.youtube.com/watch?v=hXyV8JUj8m0

Reaper996
13-06-2008, 07:26 PM
Ja, akkoord....maar.... :director:BOTTENBREKEN!!!!! :PDT_ura1:

http://www.youtube.com/watch?v=hXyV8JUj8m0

:PDT_bis::PDT_bis::PDT_bis: MACHTIG é

Captain675
13-06-2008, 07:37 PM
Awel na het zien van zulke filmkes besef je pas wat een sukkelaars wij zijn pfff Wishfull thinking !!!

En ff tussendoor die Duc is de MAX !!!
Grtz
Captain675

Kerckhove
13-06-2008, 07:44 PM
Nogmaals succes met de verkoop ééé Riet!

Kerckhove
13-06-2008, 07:45 PM

Ixil, vette pic van Templeton'Faceman' Peck, hihihihihihihihihi

PVC
13-06-2008, 08:24 PM
Ixil, vette pic van Templeton'Faceman' Peck, hihihihihihihihihiDirk Benedict rokt hart.... in Battlestar Galactica!!! :applaus:

PVC
13-06-2008, 08:25 PM
Awel na het zien van zulke filmkes besef je pas wat een sukkelaars wij zijn pfff Wishfull thinking !!!

En ff tussendoor die Duc is de MAX !!!
Grtz
Captain675Het is steeds weer een nederigheidswekkende ervaring zoiets zien.... maar het geeft ook goesting om het eens te proberen maar dan niet met je eigen bike, denk ik altijd. :icon_kidra:

Kerckhove
13-06-2008, 08:30 PM
Het is steeds weer een nederigheidswekkende ervaring zoiets zien.... maar het geeft ook goesting om het eens te proberen maar dan niet met je eigen bike, denk ik altijd. :icon_kidra:
DAAAAAAR zit mijn redeneringsfout...:confused:

Kerckhove
13-06-2008, 08:31 PM
Dirk Benedict rokt hart.... in Battlestar Galactica!!! :applaus:

Neet, tis de eeuwige Faceman!!

PVC
13-06-2008, 08:37 PM
Neet, tis de eeuwige Faceman!!
Fokjoe! 't Is Luitenant Starbuck! :PDT_ura1:

Kerckhove
13-06-2008, 08:40 PM
Die uiterst in jezelf gekeerde gedachtengang doet mij verbazend veel aan MURDOCK kennen.... je weet wel.... de kameraad van FACEMAN, dirk benedict heet dieje acteur:director:

Kerckhove
13-06-2008, 08:41 PM
hihihihihihi

ja, ik zien nor't hotel si

PVC
13-06-2008, 08:45 PM
hihihihihihi

ja, ik zien nor't hotel si
Plooier....:PDT_gy:

:PDT_bis:

raptorken
13-06-2008, 09:46 PM
zeer mooie , misschien wel de mooiste, moto ooit gemaakt... krijg wel goesting...

PVC
13-06-2008, 09:48 PM
zeer mooie , misschien wel de mooiste, moto ooit gemaakt... krijg wel goesting...Zie maar dat je vent dat ier niet leest.... :eusa_shhh:

mario
13-06-2008, 10:24 PM
ik denk dat er van de nieuwe moto niet veel meer in huis zal komen hoor na de verbouwingen dan zijn ernog andere dingen te doen zoals het opdoen van alles en nog wat en men verouderd dan ook je wil dan eens weg met vrouwtje lief en de kinderen om eens uit het dagelijks slamuur te zijn ken je dit
maar ik hoop maar een ding dat je de motovrienden forum nooit vergeet
alvast veel sucses met de verkoop en de verbouwingen :angry4:

FilipXX
13-06-2008, 11:30 PM
Sucses met den verkoop !!!

rietveld
14-06-2008, 08:53 AM
ik denk dat er van de nieuwe moto niet veel meer in huis zal komen hoor na de verbouwingen dan zijn ernog andere dingen te doen zoals het opdoen van alles en nog wat en men verouderd dan ook je wil dan eens weg met vrouwtje lief en de kinderen om eens uit het dagelijks slamuur te zijn ken je dit
maar ik hoop maar een ding dat je de motovrienden forum nooit vergeet
alvast veel sucses met de verkoop en de verbouwingen :angry4:

Zeg nooit nooit, maar ik denk niet da we kinderen gaan nemen. En idd, ben ook bang da et wel eens de laatste keer ga zijn dak ne moto ga hebben :(
En toch ga ik proberen te sparen dervoor.

draknor
14-06-2008, 09:53 AM
tjah, als ge da echt wilt lukt da wel zunne...
4k heb zo'n jaar of 10 terug ook me ne gsx750 rondgecrost, tot er kosten aan waren...
Drie dagen later den otto in frut gereden. Dus : otto herstellen, moto buiten...
We konden toen ook nie anders, just huis gekocht, dochter van 3 jaar, nieuwe auto nodig...
10 jaar aan een stuk vanaf begin april goesting voe te janken als 't schoon weer was en er zo'n stoet brulfietsen passeert.
En dit jaar toch de knoop doorgehakt, gestopt me roken (1 pak per dag) en in plaats daarvan met die €150 per maand ne schone occasie gekocht.
Maar reken er maar op, ge gaat het u enorm beklagen...

rietveld
15-06-2008, 12:22 PM
ik weet het. maar het huis komt op de eerste plaats natuurlijk, alle ja debbie eerst natuurlijk mo tussen huis en moto gaat et eerst huis worden.

nu ik moet hem eerst verkocht krijgen e. is vaste prijs, krijg ik er geen 6000 voor dan blijft ie hier.

Quartermile
15-06-2008, 01:04 PM
Volgens mij de mooiste moto ooit gemaakt, en da's lastig om zoiets gemaakt te hebben want persoonlijk vind ik, is het hen nog niet gelukt deze te vernieuwen.
Eentje om erbij te hebben en dan liefst nummerplaatloos want enkel op cirquit komt deze fiets helemaal tot zijn recht :512:

Natje
15-06-2008, 04:56 PM
ik weet het. maar het huis komt op de eerste plaats natuurlijk, alle ja debbie eerst natuurlijk mo tussen huis en moto gaat et eerst huis worden.

nu ik moet hem eerst verkocht krijgen e. is vaste prijs, krijg ik er geen 6000 voor dan blijft ie hier.

Ik zou em te koop zetten dan voor 10000. Dan wordt ie zeker niet verkocht en heb jij toch het gevoel gehad van " heb toch mijn best gedaan, hem proberen te verkopen, maar tis nie gelukt"

Ik begrijp je beslissing.... Het is hier ook al over de tong gerold, dak de mijne ging weg doen... Omdak toch gene tijd heb en het geld ook voor andere, misschien belangrijke dingen kan gebruiken.
Maar hij mag nie weg van QM. Je zal er spijt van hebben , klinkt het. En weet je, ik denk dat ie wel eens gelijk zou kunnen hebben...

Doch, veel succes met de verkoop!

rietveld
15-06-2008, 05:33 PM
ik weet da ik er spijt van ga hebben, maar kheb et al gezegd, huis komt eerst, moto later.

sickboy
15-06-2008, 07:47 PM
ik weet da ik er spijt van ga hebben, maar kheb et al gezegd, huis komt eerst, moto later.

nu ga je er spijt van hebben, binnen 2 jaar nie meer :alright:
als de tijd er terug rijp voor is (en de bankrekening ook) komt er terug ne tweewieler

MV Blackie
15-06-2008, 07:51 PM
oh Rietveld zien we wel terug rond zijne midlife crisis :PDT_gy:

zou ook wel willen bijten, maar heb mijn gedachten op iets anders gezet :PDT_ura1:

draknor
15-06-2008, 07:58 PM
tjah, moest'k nu €6000 teveel hebben, direct.
Moar de madam zegt da'k ietske langer dan 6 maand met de xjr moe rijden.
'k em geantwoord da'k die duc ERBIJ wil, en da zie ze lik ook nie zitten...
vrouwen ééé, moest 't over sjakossen gaan 't zou direct goe zijn.

MAN302
15-06-2008, 08:22 PM
vrouwen ééé, moest 't over sjakossen gaan 't zou direct goe zijn.
verkopt anders denelft van eur schoenen

draknor
15-06-2008, 08:24 PM
mwoehahahahahahahaha

PVC
16-06-2008, 08:20 PM
Volgens mij de mooiste moto ooit gemaakt, en da's lastig om zoiets gemaakt te hebben want persoonlijk vind ik, is het hen nog niet gelukt deze te vernieuwen.
Eentje om erbij te hebben en dan liefst nummerplaatloos want enkel op cirquit komt deze fiets helemaal tot zijn recht :512:Idd, 2nd that... dit is tijdloos design,...neen, dit is de definitie voor tijdloos design,... neen, dit is de definitie en de practische uitwerking van tijdloos design. Dit is dè moto voor de kolleksjoneur.....:)

Ik zou em te koop zetten dan voor 10000. Dan wordt ie zeker niet verkocht en heb jij toch het gevoel gehad van " heb toch mijn best gedaan, hem proberen te verkopen, maar tis nie gelukt"
Ik begrijp je beslissing.... Het is hier ook al over de tong gerold, dak de mijne ging weg doen... Omdak toch gene tijd heb en het geld ook voor andere, misschien belangrijke dingen kan gebruiken.
Maar hij mag nie weg van QM. Je zal er spijt van hebben , klinkt het. En weet je, ik denk dat ie wel eens gelijk zou kunnen hebben...

Doch, veel succes met de verkoop!Ik ken dat .... mien karre et azo wok tekoop gestoan... neen, wacht ... ie stoat nu nog te koop....mor ke gon die schele 4wieler nie verkopen wèh. Hah, but I sure tried... :PDT_bis:

ik weet da ik er spijt van ga hebben, maar kheb et al gezegd, huis komt eerst, moto later.Ja², toe ton é... :director:

oh Rietveld zien we wel terug rond zijne midlife crisis :PDT_gy:

zou ook wel willen bijten, maar heb mijn gedachten op iets anders gezet :PDT_ura1:Bejagie... den Riet zien we deerstkomende al weer... dien is geliek vroeg rippe... :icon_cool:
En gie MV Blackie, je goat toch nie ol joen MV tuch verkoop'n voe van die BMW tuch é................................................. . :confused:

vrouwen ééé, moest 't over sjakossen gaan 't zou direct goe zijn.'t Zien oal dezelste die wuvv'n.... pfft...ot gien Ducati Monster is, goat et under oal gin zak an... :)

verkopt anders denelft van eur schoenenEt ze zie zo'n groote utgroei van schoemoate?

draknor
16-06-2008, 09:01 PM
in een vorig leven eete ze imelda...

PVC
16-06-2008, 09:29 PM
in een vorig leven eete ze imelda...imelda? ... gie ook al ofwa? :angry4:

:)

draknor
16-06-2008, 10:14 PM
imelda? ... gie ook al ofwa? :angry4:

:)

naaaaaaaah, Imelda Marcos, verwoed schoenenverzamelaarster...
Heeft naar schatting 5000 paar schoentjes.

PVC
16-06-2008, 10:49 PM
naaaaaaaah, Imelda Marcos, verwoed schoenenverzamelaarster...
Heeft naar schatting 5000 paar schoentjes.Hehe... idd...

http://img.timeinc.net/time/daily/2006/0606/marcos0626.jpg

rietveld
16-06-2008, 10:51 PM
ze zou beter me duc kopen.

FilipXX
16-06-2008, 11:03 PM
ze zou beter me duc kopen.

Geel daar kan je nie alles op aandoen é :PDT_gy:

PVC
16-06-2008, 11:04 PM
ze zou beter me duc kopen.Bejagie. De sloerie.
:PDT_old:

Ixil
10-09-2008, 09:19 AM
http://homerangerealestate.com/images/2soldani.gif of not http://homerangerealestate.com/images/2soldani.gif

rietveld
10-09-2008, 09:00 PM
deze topic mag gesloten en verwijdert worden. blijft nog ff in la familia