View Full Version : 2010 Honda VFR1200
Als je 't moet geloven dan zou dit de nieuwe VFR worden : http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/2010-honda-vfr1200-official-pics-ar76006/pictures.html
Ik ben er op 't eerste zicht niet wild van ... :icon_confused:
MV Blackie
29-06-2009, 02:59 PM
Ik ben er op 't eerste zicht niet wild van ... :icon_confused:
ja, trekt ne beetje op uw beamer hé :PDT_gy:
dfine
29-06-2009, 04:31 PM
serieus kanon dat er aanhangt, maar ik vind 'em niet zo lelijk, zitten wel een paar schone lijnen in....
Kerckhove
29-06-2009, 04:31 PM
die CB1100F is tenminste een knappe nieuweling... allez, nieuwe oude ofzo.
Knapste honda in JAAAAAAAAAAAREN:icon_thumleft:
Fubart
29-06-2009, 04:36 PM
die CB1100F is tenminste een knappe nieuweling... allez, nieuwe oude ofzo.
Knapste honda in JAAAAAAAAAAAREN:icon_thumleft:
feit...
Daar zie ik mezelf ook ooit nog wel mee rijden...
E monkey mor int groot :D
ja, trekt ne beetje op uw beamer hé :PDT_gy::PDT_hmm:Hmm, kweetnie wi, 'k vind dat ie er, behalve 't feit dat het nen 1200 met cardan is, niet veel op trekt. En dat hoeft ook niet é, maar op deze foto's vind ik het gene vetten :icon_scratch:
Kenji
29-06-2009, 06:42 PM
Kzoen em eens int echt moeten zien. Gelik een modelleke da je moe gewend kom ipt eerste zicht.
Reaper996
29-06-2009, 07:02 PM
1 WOORD..................JAKKES................:eusa _sick:
sickboy
29-06-2009, 07:10 PM
die kuip trekt toch massa's op ne deauville, vind em niet super
niet butt-ugly maar ook niet Wauw
RSVMILLE
29-06-2009, 07:17 PM
Kvind hem idd een beetje BMW-achtig maar niet lelijk. De voorpartij is een beetje wennen :)
hondapanneke
29-06-2009, 08:06 PM
is mijn ding niet blijf mijn panneke trouw (sorry) :PDT_old:
Niet wild maar ook niet onverschillig... ik wil er meer van zien.
FilipXX
29-06-2009, 09:46 PM
Ben ook benieuwd om hem in het echt te zien .
Als em wa weg heeft van den nieuwen blade...zal ik hem ook nooit graag zien !!!
rietveld
29-06-2009, 09:49 PM
welke jap heeft zijn sushi op zijn tekentafel uitgekotst en da als inspiratie gebruikt voor dit onding??
FilipXX
29-06-2009, 09:50 PM
welke jap heeft zijn sushi op zijn tekentafel uitgekotst en da als inspiratie gebruikt voor dit onding??
Hij is nu weg bij honda en heeft een contract gekregen bij ducati :laughing7:
rietveld
29-06-2009, 09:57 PM
kheb er ook iet van gehoord, hij zit nu bij de kuisploeg voor de wc's van de fabrieksarbeiders uit te kuisen.
FilipXX
29-06-2009, 09:57 PM
kheb er ook iet van gehoord, hij zit nu bij de kuisploeg voor de wc's van de fabrieksarbeiders uit te kuisen.
1/1 :PDT_bur2:
Red Blade
29-06-2009, 10:37 PM
Nie echt men ding..........te Italiaans ..............!!!!!
FilipXX
29-06-2009, 10:46 PM
Nie echt men ding..........te Italiaans ..............!!!!!
Ik kon er nie opkomen...maar da ist :laughing7:
Red Blade
29-06-2009, 10:54 PM
Ik kon er nie opkomen...maar da ist :laughing7:
Je durfde ut nie zeggen hé........je moe zo beschaamd nie zien wè !!!
FilipXX
29-06-2009, 11:53 PM
Je durfde ut nie zeggen hé........je moe zo beschaamd nie zien wè !!!
Je hebt gelijk...ik hou mij teveel in :laughing7:
dfine
30-06-2009, 08:42 AM
ja, nie inhouden hé jong!! mij sparen ze ook niet :D
Nie echt men ding..........te Italiaans ..............!!!!!Als er Pirelli's opliggen, ja.
mo jek zeg, honda gaat nu na hun prestaties ook op esthetisch vlak achteruit
FilipXX
01-07-2009, 01:30 AM
In uw mande gij :laughing7:
Reaper996
01-07-2009, 02:04 AM
In uw mande gij :laughing7:
Em mocht nog een beetje opblijven van mij. :PDT_gy:
Red Blade
01-07-2009, 10:58 PM
Zorg moar da joene Aprilia weer deftig draaid !!!
tis en blijft...
... lelijk
http://photos.leftlanenews.com/photos/imageresizeronfly/phpThumb.php?src=/photos/content/may2009/honda-v4-2.jpg&w=900
FilipXX
05-07-2009, 02:48 PM
tis en blijft...
http://photos.leftlanenews.com/photos/imageresizeronfly/phpThumb.php?src=/photos/content/may2009/honda-v4-1.jpg&w=900
... lelijk
http://photos.leftlanenews.com/photos/imageresizeronfly/phpThumb.php?src=/photos/content/may2009/honda-v4-2.jpg&w=900
Die cardan is interessant...maar het uiterlijk kon veel beter (ze gaan teveel de italiaanders achterna!!!)
FilipXX
05-07-2009, 02:50 PM
Dubbel :eusa_shifty:
weet niet wat er scheelde, de foto maar bijgezet in bijlage
fluppe
11-07-2009, 08:59 PM
k'vind em azo gelik op de foto nie schone ,wachten toe da jem in'techt ziet mo nateurlik weeral een afschuwelijke chargebuze:icon_eyes:
Red Blade
11-07-2009, 10:14 PM
k'vind em azo gelik op de foto nie schone ,wachten toe da jem in'techt ziet mo nateurlik weeral een afschuwelijke chargebuze:icon_eyes:
Denk dat dat nog allemaal gissingen zijn en ie er anders gaat uitzien !!
fluppe
12-07-2009, 11:44 AM
Denk dat dat nog allemaal gissingen zijn en ie er anders gaat uitzien !!
t'is dadde t'zal allemaal wel meevallen een mooi kleurtje ier en daar wa bijschaven en hopla een mooie bike:icon_rolleyes:
MAN302
11-09-2009, 09:20 PM
http://demotorsite.clint.be/index.php?option=com_content&task=view&id=2355&Itemid=103
raptorken
11-09-2009, 09:39 PM
begint al op ne BMW te gelijken :icon_rolleyes::icon_rolleyes:
Red Blade
11-09-2009, 10:47 PM
http://demotorsite.clint.be/index.php?option=com_content&task=view&id=2355&Itemid=103Weer een schoon stukje technologie van die jappen héé,mannen !!:laughing7:
MAN302
15-09-2009, 11:45 AM
Weer een schoon stukje technologie van die jappen héé,mannen !!:laughing7:
ja, webben da weer achtergedaan van de italiaanders é :laughing7:
Red Blade
15-09-2009, 02:34 PM
ja, webben da weer achtergedaan van de italiaanders é :laughing7:Jaaaa't heeft nog lang geduurd !!:icon_scratch::eusa_naughty:
Da's allemaal schoon én proper voorgesteld en dat werkt allemaal als ge rijdt gelijk een grootmoeder maar hoe zou dat manuele systeem én dat automatische systeem werken als ge op de limiet aan het rijden zijt? Vet in de ankers gaat? Per ongeluk terugschakelt door op dat klein knoppeke te drukken met je duim? In een bocht je toch vergist (je bent immers een jap-rijder)?
Wanneer kunnen we die playmobiel-stuff eens testen? Iemand die dat weet?:eusa_dance:
Vroeger was het toch allemaal veel simpelderder... je stampte da in eerste en GOOOOOOOOooooooooooooo!!!
Nu is het klik hier, duw daar, switch this, do that, en het moeilijkste vanal....KIES! Ja? KIES! Kies vóór je wegrijdt, niet tijdens of erna, in welke modus je wil rijden. Hoe je je voelt. Voel je je mangascooter spleetoog, kies dan AT, ben je nostalgisch en beklaag je je deze aankoop, dan kan je opteren voor de MT modus.
Hmmm....:icon_scratch:
Ik sta te popelen om dat eens te testen...:icon_cool:
Red Blade
16-09-2009, 08:03 AM
Da's allemaal schoon én proper voorgesteld en dat werkt allemaal als ge rijdt gelijk een grootmoeder maar hoe zou dat manuele systeem én dat automatische systeem werken als ge op de limiet aan het rijden zijt? Vet in de ankers gaat? Per ongeluk terugschakelt door op dat klein knoppeke te drukken met je duim? In een bocht je toch vergist (je bent immers een jap-rijder)?
Wanneer kunnen we die playmobiel-stuff eens testen? Iemand die dat weet?:eusa_dance:
Vroeger was het toch allemaal veel simpelderder... je stampte da in eerste en GOOOOOOOOooooooooooooo!!!
Nu is het klik hier, duw daar, switch this, do that, en het moeilijkste vanal....KIES! Ja? KIES! Kies vóór je wegrijdt, niet tijdens of erna, in welke modus je wil rijden. Hoe je je voelt. Voel je je mangascooter spleetoog, kies dan AT, ben je nostalgisch en beklaag je je deze aankoop, dan kan je opteren voor de MT modus.
Hmmm....:icon_scratch:
Ik sta te popelen om dat eens te testen...:icon_cool:
't zal best wel oké zijn maar vor mij mag het toch ook weer meer back to the basic zijn want veel onnodige snufjes maken alles gewoon duurder!!:icon_scratch:
't zal best wel oké zijn maar vor mij mag het toch ook weer meer back to the basic zijn want veel onnodige snufjes maken alles gewoon duurder!!:icon_scratch:...en zwaarder.... heb je die boîte gezien zeg wat een kloeffe?
Quartermile
16-09-2009, 01:00 PM
Doet mij een beetje denken aan acht kleppen in nen cilinder proppen :icon_eyes:
Schoon om zien maar of het allemaal wel echt zin heeft?
Diene V-tech van het huidige model is ook zoiet, schoon en vele filmpjes om het allemaal uit te leggen maar of dat nu echt de meerprijs waard is? En ge moet daar eens de kleppen van stellen :icon_confused:
Red Blade
16-09-2009, 01:38 PM
Doet mij een beetje denken aan acht kleppen in nen cilinder proppen :icon_eyes:
Schoon om zien maar of het allemaal wel echt zin heeft?
Diene V-tech van het huidige model is ook zoiet, schoon en vele filmpjes om het allemaal uit te leggen maar of dat nu echt de meerprijs waard is? En ge moet daar eens de kleppen van stellen :icon_confused:Idd de kleppen stellen van een V4 is een dure aangelegenheid !!:icon_scratch:
joe b.a.r.
16-09-2009, 05:54 PM
allemaal dikke zever en nergens voor nodig, heb hier nog ne motoren en toerisme liggen waar ze de kawa Z900 van 30 jaar geleden testen tegen de toen nieuwe R1...25 jaar verschil en de kawa kan enkel op circuit nie mee maar is verdomme zwaarder en zuiniger dan de R1 en moet anders nergens voor onderdoen, de enige manier om echt te gaan is er godverdomme aan hangen en als het al teveel is om zelf te schakelen zou je dan nie beter thuis in je zetel blijven zitten,...
Captain675
16-09-2009, 06:47 PM
Awel ik zou het niet beter kunnen verwoorden se !!!
Natje
16-09-2009, 07:18 PM
allemaal dikke zever en nergens voor nodig, heb hier nog ne motoren en toerisme liggen waar ze de kawa Z900 van 30 jaar geleden testen tegen de toen nieuwe R1...25 jaar verschil en de kawa kan enkel op circuit nie mee maar is verdomme zwaarder en zuiniger dan de R1 en moet anders nergens voor onderdoen, de enige manier om echt te gaan is er godverdomme aan hangen en als het al teveel is om zelf te schakelen zou je dan nie beter thuis in je zetel blijven zitten,...
Ken da verhaal zondag ook al hoort :PDT_gy::laughing7:
Red Blade
16-09-2009, 07:55 PM
allemaal dikke zever en nergens voor nodig, heb hier nog ne motoren en toerisme liggen waar ze de kawa Z900 van 30 jaar geleden testen tegen de toen nieuwe R1...25 jaar verschil en de kawa kan enkel op circuit nie mee maar is verdomme zwaarder en zuiniger dan de R1 en moet anders nergens voor onderdoen, de enige manier om echt te gaan is er godverdomme aan hangen en als het al teveel is om zelf te schakelen zou je dan nie beter thuis in je zetel blijven zitten,...Denk dat er veel waarheid inzit maar kwa remmen en stabiliteit zijn de motoren toch enorm vooruit gegaan.Al die electronische snufjes maken daarentegen het motorijden onnodig duur + een beetje saaier !!:icon_confused:
Allemolle ghoed en wel mor e testritje willenk nie afsloan.
Je moe da nie kopen é om te weten...
Quartermile
17-09-2009, 11:46 AM
Idd de kleppen stellen van een V4 is een dure aangelegenheid !!:icon_scratch:
Dat op zich valt nog mee, is vooral omslachtig omdat je die kleppen die niet altijd meewerken moet zogezegd als een normale klep laten werken om ze te kunnen opmeten, veel werk we, hangt een serieus prijskaartje aan als je uw VFR aan 22.000km binnensteekt bij de Honda dealer om de klepspeling na te zien.
Red Blade
17-09-2009, 04:47 PM
Dat op zich valt nog mee, is vooral omslachtig omdat je die kleppen die niet altijd meewerken moet zogezegd als een normale klep laten werken om ze te kunnen opmeten, veel werk we, hangt een serieus prijskaartje aan als je uw VFR aan 22.000km binnensteekt bij de Honda dealer om de klepspeling na te zien.'t is dat dak bedoele héé !!!:icon_scratch:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.