PDA

View Full Version : middenbok

draknor
26-06-2008, 11:30 PM
wederom nen vraagsken...
'k heb deze week tailrisers gemonteerd op m'n xjr.
Z'n kont zo'n 4cm omhoog, met als gevolg dat de middenpekkel geen steun meer heeft.
Nu komt m'n vraag : derafsmijten of stukken oplassen?

ratte
26-06-2008, 11:35 PM
Als je wil stukken oplassen moet je maar eens afkomen

draknor
26-06-2008, 11:38 PM
k,
kan da door die risers te monteren dat ie gelik anders stuurt?
stuurt gelik ietske vaster.

Ixil
26-06-2008, 11:40 PM
wederom nen vraagsken...
Z'n kont zo'n 4cm omhoog, met als gevolg dat de middenpekkel geen steun meer heeft.

:PDT_ura1::applaus::PDT_ura1::applaus::PDT_ura1:

oplossing één .....

een rugzak kopen en dit meezuilen bij iedere trip
http://www.kalisj.be/Portals/0/NewBlog/baksteen.gif

oplossing 2

verkoop uwen motor..

250http://www.joppen.nl/images/nieuws/egold.gif ofzo....

ratte
26-06-2008, 11:41 PM
dat heb ik met de rap door dezlefde aanpassing maar aan hoge snelheid moet ik wel wat aan stabiliteit inboeten

draknor
26-06-2008, 11:42 PM
:PDT_ura1::applaus::PDT_ura1::applaus::PDT_ura1:

oplossing één .....

een rugzak kopen en dit meezuilen bij iedere trip
http://www.kalisj.be/Portals/0/NewBlog/baksteen.gif

oplossing 2

verkoop uwen motor..

250http://www.joppen.nl/images/nieuws/egold.gif ofzo....

naaaaaaaaah,
dan doe ik € 25 verlies...

Quartermile
26-06-2008, 11:43 PM
k,
kan da door die risers te monteren dat ie gelik anders stuurt?
stuurt gelik ietske vaster.

Uw balhoofdhoek verandert dus ja dit kan anders aanvoelen

Ixil
26-06-2008, 11:56 PM
dat heb ik met de rap door dezlefde aanpassing maar aan hoge snelheid moet ik wel wat aan stabiliteit inboeten

en maar uitleggen, je stik gie da altijd op wa als je nie meekan, vermager eens 20kg je gaat tverschil wel merken

Ixil
26-06-2008, 11:58 PM
Uw balhoofdhoek verandert dus ja dit kan anders aanvoelen

kvind da wel goe gezegd qwartelmijl; op dienen yamama zit een balhoofd en op een raptor zit een tuuthoofd:PDT_ura1::PDT_ura1:

stel het wel op vakantie he quarter en natje

draknor
27-06-2008, 12:11 AM
kvind da wel goe gezegd qwartelmijl; op dienen yamama zit een balhoofd en op een raptor zit een tuuthoofd:PDT_ura1::PDT_ura1:

stel het wel op vakantie he quarter en natje

jah joengn, ze kunnen nie ollemolle gezegend zien met zo'n weelderige haardos éé.

ratte
27-06-2008, 07:29 AM
jah joengn, ze kunnen nie ollemolle gezegend zien met zo'n weelderige haardos éé.

noem je gie da weelderig wat dat er op dien ze kop staat? tis gelik een onplofte mol

draknor
27-06-2008, 08:05 AM
sssssssssst, je meugt die beestjes azo nie beledigen...
je goa miserie kriegen me michel van Gaia...

fazerke
27-06-2008, 08:34 AM
noem je gie da weelderig wat dat er op dien ze kop staat? tis gelik een onplofte mol

:woeaA03::woeaA03::woeaA03:

fazerke
27-06-2008, 08:35 AM
sssssssssst, je meugt die beestjes azo nie beledigen...
je goa miserie kriegen me michel van Gaia...

:woeaA03::woeaA03:

Ixil
27-06-2008, 09:01 AM
mannekkes ik ga moeten stoppen met posten kheb al een verwittigging gekregen van stoffel sorry he, reden was dat we teveel of topic waren , ik poste daar gewoon wa omdat er nie zoveel reacties opkwamen ,bij deze sorry en tot zondag

stoffel
27-06-2008, 11:21 AM
mannekkes ik ga moeten stoppen met posten kheb al een verwittigging gekregen van stoffel sorry he, reden was dat we teveel of topic waren , ik poste daar gewoon wa omdat er nie zoveel reacties opkwamen ,bij deze sorry en tot zondag

lol ik en nog nieten van verwittigingen gestuurd juste in traanplaat topic dat der tevele off topic gegaan word in serieuze onderwerpen
ols da ol nie mi mag wa doen de mods ier dan nog

edit : en enk ik gezegd da je niets mi mag posten ??

Ixil
27-06-2008, 12:40 PM
lol ik en nog nieten van verwittigingen gestuurd juste in traanplaat topic dat der tevele off topic gegaan word in serieuze onderwerpen
ols da ol nie mi mag wa doen de mods ier dan nog

edit : en enk ik gezegd da je niets mi mag posten ??

lol back , maar als je goed leest stoffel gaat die praat in traanplaat ook meestal over die plaat, :PDT_gy:

FilipXX
27-06-2008, 03:45 PM
wederom nen vraagsken...

Bij mijnen blackbird heb ik een riser gestoken van 4mm...dan komt het achterste 1cm omhoog en kan ik nog net den middenbok gebruiken .
Ik zou er hem zeker nie afsmijten...maar als je met 2 gaat rijden (gelijk dat hij nu 4cm hoger staat) denk ik dat je moto nie echt nog stabiel gaat zijn (eens ergens gelezen).

draknor
27-06-2008, 08:43 PM
Bij mijnen blackbird heb ik een riser gestoken van 4mm...dan komt het achterste 1cm omhoog en kan ik nog net den middenbok gebruiken .
Ik zou er hem zeker nie afsmijten...maar als je met 2 gaat rijden (gelijk dat hij nu 4cm hoger staat) denk ik dat je moto nie echt nog stabiel gaat zijn (eens ergens gelezen).

da probleem heb ik nie, Nathalie houdt nie echt van moto's...
Da's mijn speelgoedje...

FilipXX
27-06-2008, 08:54 PM
da probleem heb ik nie, Nathalie houdt nie echt van moto's...
Da's mijn speelgoedje...

Ik heb op den XX eens een volledige lijn had van acrapovic (4-2-2) , de middenbok heb ik toen moeten verwijderen , de moto had nog nooit zo goed gereden maar heb het er weer allemaal van onder gesmeten en den middenbok terug geplaatst :PDT_ura1: (wat een luxe die middenbok)

Tom
27-06-2008, 09:10 PM
Enigste daje die middenbok voor gebruikt is om je ketting in te vetten of te kuisen of om je wiel uit te halen ofzo...
Dus smijt da ding eraf en koopt zo'n bokje voor onder de achterbrug:eusa_shifty:

peppers
27-06-2008, 09:18 PM
Enigste daje die middenbok voor gebruikt is om je ketting in te vetten of te kuisen of om je wiel uit te halen ofzo...
Dus smijt da ding eraf en koopt zo'n bokje voor onder de achterbrug:eusa_shifty:
kvin da woak das teeste dakderof gesmeten en bide min, geet ta toch nie nodig

Red Blade
27-06-2008, 09:29 PM
kvin da woak das teeste dakderof gesmeten en bide min, geet ta toch nie nodig
K'heb da nie moar vroeger op miene VFR had ik er één en vond da wreed handig,al mis ik da spel nu ook nie nen paddockstand en t'probleem is opgelost !! :PDT_ura1:

draknor
27-06-2008, 09:31 PM
hmmmm,
we gon eest es zien wat da de ratte kan arrangeren...
w'en oendertussen al gezien dta ie ne goeie arrangeur et.

RSVMILLE
27-06-2008, 09:55 PM
Zoals ratte zegt ga je bij hogere snelheid wat stabiliteit inboeten maar op technische stukken gaat hij beter sturen. Door die tailraisers komt hij meer op zijn neus te staan en verandert de gewichtsverdeling, gaat hij zwaarder worden op de neus en dus ietsje vaster steuren :)

RSVMILLE
27-06-2008, 09:59 PM

Paddockstandje kopen é ... das ook handig om je ketting te smeren of je motor te kuisen

draknor
27-06-2008, 10:26 PM
da kost nie tevele zeker...
en die tjoepen voer ip je moto voe ip die paddock te steunen,
zit da derbie of is da apart?

Tom
27-06-2008, 11:35 PM
Paddockstandje kopen é ... das ook handig om je ketting te smeren of je motor te kuisenTis da dak wilde zegn ik heb ook paddockstands:icon_cool:

da kost nie tevele zeker...
en die tjoepen voer ip je moto voe ip die paddock te steunen,
zit da derbie of is da apart?
nja vo 30€ eje al een paddockstand mo vo jouwe (xjr) zou je beter een iets duurdere (dus meer stevige) paddock kopen vo +-50€ je hebt 2 keuzes ofwel met lepels die gwn op je achterbrug gaan steunen ofwel zo met vorkjes (das dan speciaal voor die tjoepen) maar dan moet je nog ééns die dingen kopen voor op je moto (+-20€) ik heb er één die gwn werkt met lepels sta meer dan stevig genoeg op moto enigste nadeel aan da systeem is dat da tegen je achterbrug kan wrijven en kleine krasjes maken mo op de triple is da geen probleem door vorm van swingarm en alst wel zou kunnen krassen maken draai dan een slunse rond je achterbrug teegn krasn

draknor
28-06-2008, 12:06 AM
owkidowki...
we zullen da es moetn bekijken...
Baaj de wei, kan er mij ook iemand zeggen waar ik voor een deftige prijs zo'n motomover kan vinden?
'k heb 't grootste tuinhuis gekocht da'k kon vinden, maar 't blijft toch megamoailijk maneauvreren met dien xjr.(240 kg is nie niks)

FilipXX
28-06-2008, 12:15 AM
owkidowki...
we zullen da es moetn bekijken...
Baaj de wei, kan er mij ook iemand zeggen waar ik voor een deftige prijs zo'n motomover kan vinden?
'k heb 't grootste tuinhuis gekocht da'k kon vinden, maar 't blijft toch megamoailijk maneauvreren met dien xjr.(240 kg is nie niks)

Er zat hier vroeger iemand op het forum en die draaide zijn moto zonder de wielen te laten draaien :PDT_old: (Elbarto)
Als je wil zal ik het je zondag laten zien :icon_cool:

Tom
28-06-2008, 03:53 PM
Er zat hier vroeger iemand op het forum en die draaide zijn moto zonder de wielen te laten draaien :PDT_old: (Elbarto)
Als je wil zal ik het je zondag laten zien :icon_cool:Bedoel je zo?
http://www.youtube.com/watch?v=UMC3MmLd7VI

Ixil
28-06-2008, 03:56 PM
Bedoel je zo?

:applaus::applaus::applaus::PDT_ura1::icon_kidra:

FilipXX
28-06-2008, 07:05 PM
Bedoel je zo?

Ja zo doet hij da !!!

MAN302
28-06-2008, 07:10 PM
da's alleen maar als je veel plaats hebt

Reaper996
01-07-2008, 01:14 PM
JAP JAP JAP tot zen pekeltje eens zal afbreken zeker? :angry4:

Tom
01-07-2008, 01:38 PM
JAP JAP JAP tot zen pekeltje eens zal afbreken zeker? :angry4:jap jap
Bij de jappen zou da wel kunnen gebeuren ja:woeaA03::woeaA03:

FilipXX
01-07-2008, 09:02 PM
jap jap
Bij de jappen zou da wel kunnen gebeuren ja:woeaA03::woeaA03:

Ontopic aub :PDT_ban:

Graptjen wi pol :PDT_gy:

CREEP
01-07-2008, 09:06 PM
sjanse daje nooit an hoge snelheid ried ton eje der ook gin last van

Quartermile
02-07-2008, 12:25 AM

Nen moto is toch altijd stabieler me twee dan alleen fluppe, of ik snap het bovenstaande niet, kan ook want 't is laat aan het worden... :)

FilipXX
02-07-2008, 12:27 AM
Nen moto is toch altijd stabieler me twee dan alleen fluppe, of ik snap het bovenstaande niet, kan ook want 't is laat aan het worden... :)

Het was niet met twee maar het ging over de reiskoffers :eusa_shifty: (dan zou hij durven zwalpen :PDT_str:)

Quartermile
02-07-2008, 12:30 AM
Het was niet met twee maar het ging over de reiskoffers :eusa_shifty: (dan zou hij durven zwalpen :PDT_str:)

Aja oke, ik ben dus echt moe aan het worden :D