View Full Version : Herman Brusselmans
RSVMILLE
03-07-2008, 03:21 PM
Als liefhebber van Brusselmans zal ik hier regelmatig eens een stukje uit 1 van zijn boeken posten. Indien er hier nog fans aanwezig zijn ... laat jullie dan maar eens gaan.
UIt zijn nieuwste boek Toos.
Geef mij maar een lekker wijf, dacht Danny. De moeilijkheid was om zo´n lekker wijf te vinden. Ze groeien in elk geval niet aan de boom, de straten worden er niet mee geplaveid. Ze verschuilen zich hier, daar en overal. Begin maar te zoeken. Een beginzin om het ijs te breken had hij alvast klaarliggen. Hij zou zeggen: Goeiemiddag, juffrouw, mag ik eens overgeven in uw onderbroek? Of nee mss toch beter niet. Ik kan natuurlijk ook een vrouw gaan kopen, dacht Danny, in Thailand of in het Oostblok. Zo´n vrouwen liggen niet wakker van een beginzin. Zolang ze nu en dan een maaltijd krijgen en niet teveel moeten werken, met geregeld een pak slaag op de koop toe, zijn dergelijke vrouwen allang tevreden. Danny verwierp het plan meteen. Zo´n vrouw zou geld kosten en als je 1 ding in je leven moet vermijden is het dat je vrouw geld kost. Danny zuchte diep. Hij doofde zijn sigaret, nam een slok van zijn bier en dacht gelaten: ik wilde dat ik een veulen in de wei was, spelend met m´n broertje en m´n zusje, terwijl mijn moeder, Bles een potje stond te schijten.
RSVMILLE
03-07-2008, 03:32 PM
De pastoor kwam naar Danny toe. Hij zei: U zijt gezegend mr. Muggepuut. Mag ik opmerken dat in uw boek veel schunnigheden staan die de Heer niet bevallen. Als ik mag opmerken dat u moet maken dat u wegkomt of dat ik u schop tegen uw flurk geef die de Heer niet voorzien zal hebben. De pastoor ging terug bij z´n mama zitten. Hij zei tegen haar: Wat een onvriendelijke man is die mr. Muggepuut. Maar wel erg geil zei z´n mama, ondanks mijn 78 jaren zou ik gerust aan z´n snikkel willen sabbelen. Mama, de Heer zal u op een dag neerbliksemen, zei de pastoor. Ach, ga toch wijwater snuiven, dikke onnozelaar, zei z´n mama
RSVMILLE
03-07-2008, 03:55 PM
Ze had een franke muil. Danny was wel te vinden voor een pittig mokkeltje, doch er zijn grenzen. Zullen we naar mijn huis gaan, niet ver hiervandaan, vroeg Danny. Hij verlekkerde zich al enigszins in het vingeren van haargeslachtsdeel. Neen, dat zal niet gaan zei ze. Ik moet mijn kinderen van school gaan halen. M´n man heeft vandaag geen tijd omdat hij op inspectie is.
Kinderen? Man? Wat krijgen we nu? Een getrouwde vrouw met koters? Danny voelde zich in zijn rapen gescheten. Hij had met zekerheid gedacht dat ze vrijgezel was. Het tegendeel bleek echter waar. Ze had slechts een show opgevoerd. Ze had die arme Danny laten denken dat hij met haar in bed zou belanden waarna een langdurige relatie van ongeveer 6 maand zou onstaan. Hij had zin om haar neer te slaan, en terecht. Hij beheerste zich en vroeg: Hoe heten je man en je kinderen?
Achmed, Sven en Noortje.
Je hebt een allochtoon tot bruidegom gekozen?
Jazeker.
Stinkt hij uit z´n hol?
Jazeker.
Wat doe je eraan?
M´n neus dichtknijpen, wat anders.
Zelf heb ik een welriekend hol.
Dat kan wel zijn maar heb je een besneden flurk?
Ik snij hem nog liever af en smijt hem in de dakgoot.
Je weet niet wat je mist.
Zal ik je eens wat zeggen? Jij weet niet wat jij mist.
Ach jongen ga toch heen.
Dat moet jij zeggen, met je brede schouders.
En jij dan? Met je neus.
Geen woord meer over mijn neus en maak nu dat je wegkomt of ik prop enige bladeren van een boom in je smoel.
Dat valt me tegen van je.Krijg ik geen afscheidzoen?
Ik gooi m´n lippen nog liever in de dakgoot.
stop moar met je pillen te pakkn want je begint gie wel te flieppen wij
FilipXX
03-07-2008, 06:09 PM
:pocorn:
Reaper996
03-07-2008, 06:40 PM
:pocorn::pocorn::pocorn:
@ IXIL : :eusa_shhh:
Kerckhove
03-07-2008, 06:46 PM
Voor het slapengaan....:512:
gixxerke
03-07-2008, 09:15 PM
DE MAX DIE VENT :PDT_ura1:
heb wel feitelijk nog nooit iets gelezen, maar na dit te lezen vind ik het wel vetgeil :pocorn: als ik die tekst lees hoor ik hem zo spreken :icon_cool:
ratte
03-07-2008, 09:19 PM
dat is het eerste deftige dat Mille post dus laat hem maar doen
DE MAX DIE VENT :PDT_ura1:
heb wel feitelijk nog nooit iets gelezen, maar na dit te lezen vind ik het wel vetgeil :pocorn: als ik die tekst lees hoor ik hem zo spreken :icon_cool:
:woeaA03::woeaA03::woeaA03:
wie mielle??
RSVMILLE
03-07-2008, 09:40 PM
wie mielle??
moneen sosisse, Brusselmans nateurlik
RSVMILLE
04-07-2008, 09:50 AM
Danny kocht zijn huidige loft aan een man die op wereldreis vertrok en die in Peru gebeten werd door een slang, weliswaar bleef leven maar wel als en plant. Hij bevindt zich nu in Las Pamplaz, in een kliniek voor dementen en debielen. Naar Belgie terugkeren zit er niet meer in omdat hij hier geen familie heeft, behalve zijn grootoom Juul, die 98 is en nog enkel in het verleden leeft, vooral in 1917, toen hij tijdens de 1ste wereldoorlog zijn eerste sexuele ervaring had met een prostituee die zodanig veel schaamluis had dat de helft van haar kut was weggevreten. Onder het motto: een halve kut is ook een kut, kon het Juul allemaal niet veel schelen.
Ondertussen aangekomen bij discotheek ¨de koelcel¨ word Danny herkent door de buitensmijter.
Tof dat je me herkent. Van m´n boeken?
Neen, van de televisie. Ik heb u laatst nog gezien op Nederland 4, in de talkshow ¨de woordenvloed¨ gepresenteerd door dat lekkere wijfje, Angela Poek.
Ik wil je niet uit je droom helpen maar Angela Poek is een transseksueel.
Dat meent u niet.
Jazeker. Vroeger heette ze Koos Poek. Ze wist al dat ze een meisje wilde worden van toen ze zes jaar was.Toen haar werd gevraagd: En wat wil jij later worden als je groot bent, kleine baas?, zei Koos: Een wijf met dikke prammen.
Verdomd nog aan toe. Je kunt helemaal niet zien dat ze een man is.
Tot je in het pissijn staat te plassen en over het tussenschotje gluurt ... een lul als een matrak, makker.
Dus ... ze heeft nog steeds een lul?
Ja maar binnenkort wordt die geamputeerd en aan een goed doel geschonken.
Hoe gaat het anders Marius (buitensmijter)? De wereld van de discotheken draait vierkant mr. Muggepuut. The Thingy, in de Annelien Coorevitsstraat wordt alleen bezocht door boerejongens van de buiten. Ja, dat klopt. Ik ben 1 keer in de Thingy geweest en toen heb ik de hele avond met een gozer staan praten over het vetmesten van kalveren, het castreren van stieren en het verschil tussen witte en bruine eieren.
Ik eet 5 eieren per dag, zei Marius.
Daar moet je mee uitkijken. Op den duur kan je lever het niet meer aan.
Ik weet het maar zonder 5 eieren word ik onrustig.
Hoe uit zich dat?
M´n hoofd tegen de muur bonken, m´n hond een trap geven en mijn vriendin verkrachten.
War voor hond heb je?
Een Tsjechische staande teckel. Hij heet Elvis.
Kan hij kunstjes?
Twee. een bloemkool op zijn neus laten balanceren en ¨we are the champions¨ van Queen nablaffen.
Details hoeven niet onvermeld te blijven. Waar en wanneer ben je geboren en wie zijn je ouders.
Ik werd geboren op 12 juni 1985, in het zuiden van Gent. Mijn ouders zin Branko Boelaert en Brigitte Meilewater. Ze leerden elkaar kennen op zee, waar ze op hetzelfde schip vertoefden bij wijze van vakantie. Dit gebeurde ter hoogte van Sicilië. Ze raakten in gesprek en nog diezelfde avond stak Branko zijn fluit in de doos van Brigitte. Hij wipte op en neer en spoot z´n sperma in de desbetreffende kut. Of u het gelooft of niet, Brigitte raakte zwanger. Na mij zouden nog 2 zusjes volgen, Dolly en Treurtje.
Is dat geen katinnenaam?
Ja Treurtje wordt al heel haar leven uitgelachen. Poesie, poesie! roepen ze haar na. Ze is derhalve opgenomen in een psychiatrisch instituut. In de weekends mag ze naar huis. Ze zit de hele tijd te spinnen en zichzelf te wassen.
Wat zijn je hobby´s?
Minivoetbal en raften.
Bedoel je ruften?
Nee, raften. Wat is ruften?
Scheten laten.
Dat doe ik weinig maat mijn vriendin, Marloes, des te meer. ook natte scheten. Ze wisselt 3 keer per dag van onderbroek. Voor de rest is ze aanvaardbaar. Ze is heel slim.
Reaper996
04-07-2008, 10:22 AM
Man man man die gast blijft super é. Ik lees ook altijd zen collum in de Humo. :PDT_ura1:
RSVMILLE
04-07-2008, 02:08 PM
De bekendste uitspraak van de Herman
http://nl.youtube.com/watch?v=GzhJ65FfhqM&feature=related
RSVMILLE
04-07-2008, 02:20 PM
http://nl.youtube.com/watch?v=Rb55dhsQSrU&feature=related
CREEP
04-07-2008, 05:58 PM
http://www.brusselmans.be/hbjr15.htm
http://www.intertet.org/index.php?post_id=219508
http://www.intertet.org/index.php?post_id=245975
http://www.intertet.org/index.php?post_id=254070
gixxerke
05-07-2008, 10:03 AM
wie mielle??
nee die hoor ik liever nie zo een sappige verhaalkes vertellen :PDT_gy:
RSVMILLE
05-07-2008, 10:20 AM
Kheb voor vandaag nog een mooi stuk voor de liefhebbers. Mss vanavond als ik wa meer tijd heb :PDT_ura1:
Herman Brusselmans is een armtierige gefrustreerde onzekere kleinzerige flikker in ontkenningsfase die zich, met zijn mierepikske, uitgeeft voor een vernieuwende durver met grote harige ballen. In realiteit is hij maar een klein zaadslikkertje dat tussen twee ladingen hondenzaad door genoeg inspiratie heeft opgenomen om wat opgekropte sodomische zieligheid van zich af te schrijven. Dat schrijven gaat hem wel af want zo kan hij zijn frustraties in een zo groot mogelijke oplage verspreiden zonder elke confrontatie te moeten aangaan. Laat mij, koppelend aan dit laatste, hetgeen men laf noemt, nog even opsommen voor u:
armtierig
gefrustreerd
onzeker
kleinzerif
mierepikske
zaadslikkertje van hondenzaad
opgekropte sodomische zieligheid
laf
flikker
Dank u voor uw zaadlozing.
'k Vieng'em nie slicht wèh, mor j'es ferm overroepen, vien'k. Moah ja, 'k zien meskien geweune mor jaloes...da zoe wok kunn'n.... :icon_eyes::icon_butt::laughing7::eusa_drool: :PDT_daz: :thebirdman::eusa_sick::PDT_box2::eusa_boohoo:
RSVMILLE
05-07-2008, 12:12 PM
Herman Brusselmans is een armtierige gefrustreerde onzekere kleinzerige flikker in ontkenningsfase die zich, met zijn mierepikske, uitgeeft voor een vernieuwende durver met grote harige ballen. In realiteit is hij maar een klein zaadslikkertje dat tussen twee ladingen hondenzaad door genoeg inspiratie heeft opgenomen om wat opgekropte sodomische zieligheid van zich af te schrijven. Dat schrijven gaat hem wel af want zo kan hij zijn frustraties in een zo groot mogelijke oplage verspreiden zonder elke confrontatie te moeten aangaan. Laat mij, koppelend aan dit laatste, hetgeen men laf noemt, nog even opsommen voor u:
armtierig
gefrustreerd
onzeker
kleinzerif
mierepikske
zaadslikkertje van hondenzaad
opgekropte sodomische zieligheid
laf
flikker
Dank u voor uw zaadlozing.
'k Vieng'em nie slicht wèh, mor j'es ferm overroepen, vien'k. Moah ja, 'k zien meskien geweune mor jaloes...da zoe wok kunn'n.... :icon_eyes::icon_butt::laughing7::eusa_drool: :PDT_daz: :thebirdman::eusa_sick::PDT_box2::eusa_boohoo:
Ben ik ook wel een beetje mee eens wi maar ik lees graag zijn bullshit. De ellenlange zinloze bullschit waarmee hij de goed passages aan elkaar breit, steken soms wel een beetje tegen. Toch zit ik soms te schudden van het lachen als ik Brusselmans lees :PDT_old:
Ben ik ook wel een beetje mee eens wi maar ik lees graag zijn bullshit. De ellenlange zinloze bullschit waarmee hij de goed passages aan elkaar breit, steken soms wel een beetje tegen. Toch zit ik soms te schudden van het lachen als ik Brusselmans lees :PDT_old:
zagevent met langhaar dat ist yeah
zagevent met langhaar dat ist yeahHmmm..... :eusa_shhh:
RSVMILLE
05-07-2008, 12:29 PM
zagevent met langhaar dat ist yeah
Ken nog zukke:PDT_gy:
Ken nog zukke:PDT_gy:
Ja, dien voorzet aat em zelf gegeven... :PDT_av:
http://www.youtube.com/watch?v=ICfx4Z0xiYs
RSVMILLE
07-07-2008, 10:56 PM
Kheb voor vandaag nog een mooi stuk voor de liefhebbers. Mss vanavond als ik wa meer tijd heb :PDT_ura1:
Sorry wi gasten nog geen tijd gehad:icon_confused:
RSVMILLE
29-05-2009, 08:12 PM
Het joods zijn intrigeert me in buitensporige mate.
Kun je er 'ns meer over vertellen?
M'n grootvader was de zionist Abe Sonneblom.
Hij was een voorstander van een éénzijdige joodse staat.
Hij onderkende het Palestijnse probleem niet maar hij had er wel een oplossing voor: alle Arabieren moesten volgens hem gedood worden, zij het op humane wijze.
Hij pleitte voor het gebruik van overdoses slaappillen.
Iedere Arabier die het joodse gebied wilde inpalmen zou zo'n overdosis slaappillen krijgen toegediend tot hij, of zij, niet meer wakker werd. Kinderen zouden een lagere dosis krijgen maar evengoed dodelijk.
Je moet echter niet denken dat mijn grootvader een onmens was.
Het kwam zelfs eens zover dat hij eens een Arabier redde van de verdrinkingsdood.
Hij dook hem achterna, trok hem naar de kant en gaf hem mond-op-mondbeademing, waarna hij welliswaar een tiental slaappileen in z'n mond propte maar de Arabier wilde niet slikken.
Dat is vaak het probleem met Arabieren, dat ze niet willen slikken.
Ze willen eigenlijk nooit niks, behalve het aanbidden van Allah.
M'n grootvader was geen fan van Allah.
Hij zei: Wat heeft Allah al voor de mensheid gedaan?
God ja, die wel, die heeft tenminste de mensheid geschapen, wat je van Allah niet eens kunt zeggen.
God had tenminste een zoon die er wat van bakte.
Het is niet zo simpel om van een éénvoudige timmermansjongen uit te groeien tot diegene die 2000 jaar later nog altijd in de kerk hangt, aan z'n kruis.
Je mag je niet voorstellen dat je aan zo'n kruis gespijkerd zou worden.
Pijn!!
Vooral in je hangpalmen en je voeten.
Als hij dacht aan de dood van Jezus, kreeg hij de tranen in zijn ogen.
Vijf dagen later stierf hij aan een hartaanval, met een brandende sigaret nog tussen zijn vingers.
De begrafenis van m'n grootvader was een waar volksfeest.
Iedereen was vrolijk, er werd op tafels gedanst, de drank vloeide rijkelijk en het gebraden kalf was in minder dan 2 uur opgepeuzeld.
Vooral m'n vader, Isaac Sonnebloem, liet zich eens goed gaan.
Doorgaans was hij een teruggetrokken man maar tijdens begrafenissen kwam hij uit zijn schulp.
Er ging geen begrafenis voorbij of hij danste de tango met mijn moeder, Nelly Furtado.
Zoals de zangeres? vroeg ik.
Ja, zei ze.
Ik heb mijn tangotalent van hen geërfd.
Met mijn vorige vriendje, Luc Nilis, danste ik dagelijks de tango.
Met hem heeft het echter niet lang geduurd.
Hij weigerde om samen met mij op de tandem naar Zaandam te rijden. Ik zei tegen hem: Luc, als ik op de tandem naar Zaandam wil rijden, dan doen we dat toch gewoon, lul.
En zo kregen we onze eerste en tevens laatste ruzie.
Ik gaf hem uiteraard de bons en ik reed op de tandem naar Zaandam met oom Saul.
Het enige nadeel van oom Saul was dat hij, op gebied van incest, z'n poten niet kon thuishouden.
In het hotelletje in Zaandam waar we overnachtten kwam hij in het bed dicht tegen me aangeschoven met die enorme erectie van hem
Hij stak hem nog in mijn anus ook.
Dat hoef je toch niet te pikken van je oom, zei ik.
Gillend kwam ik klaar maar daar gaat het niet om: een oom moet met zijn poten en zijn snikkel van zijn nichtje blijven.
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.