PDA

View Full Version : Friettreffen

Friettreffen
06-07-2008, 11:35 PM
Hoi, ik zal mezelf hier ook maar es voorstellen é (op aanvraag van QM :eusa_pray:)
Bruno, 32 j jong, vader van Mauro & Riano (3,5j en 3maanden), de andere helft van mijn bed heet Carmela.
Autosport (Rally :love5:) en motorsport kunnen me al van jongsaf bekoren! Vroeger énorm veel rally's gezien (binnen- én buitenland) motogp jammer genoeg (nog) niet... Nu is dat énorm teruggevallen wegens beroepsactivitiet en hiermee komen we aan mijne nick...
Friettreffen is de naam van de zaak waarmee de vrouw en ik ons nu al een 7tal jaren mee 'bezig' houden:
en da's frietjes bakken, in Rollegem-Kapelle, aan de dorpskerk.
Vanwaar de naam...? 'k wou es iets originelers, dan 'Bij Bruno', 'de puntzak', ' 't pleintje' etcetera... Tijdens een motortrip in de Vogezen a/h brainstormen ivm de naam... Toen reden we veel treffens , dacht ik opeens aan 'het treffen', dit wordt echter niet geässocieerd met frieten en vandaar -----> het friettreffen. Logo van de zaak is overigens een moto met als uitlaat ne puntzak....
QM had me verteld over dit forum en het ziet me er hier wel een toffe bende uit... hopelijk vind ik ook wel ergens een plaatsje :)
Sedert twee maand heb ik een nieuw lief:PDT_ura1:: ne Soes GSX-R 750, ne K8
In de garage heb ik nog ne Soes staan, ook een gixxer 750 maar ne SRAD, en dit voor recreatief circuitgebruik (wat ik véél te weinig doe :( tijd é)

Voila, da's ne hele epistel maar zo hebben jullie toch een kleine schets van me, voor de rest... es samen tuffen é of es een frietje komen proeven :laughing7:

grtz

ratte
06-07-2008, 11:39 PM
:director:Welkom en als je tegen een duwtje kan ga je hier zeker je plaats wel vinden

Tom
06-07-2008, 11:43 PM
Welkom:PDT_ura1:
mhhhhhhhh frieten:icon_cool:
en de coolste gsxr de 750:icon_cool::icon_kidra:
mss tot op een treffen of int frietkot ofzo:icon_pidu:

Friettreffen
06-07-2008, 11:51 PM
:director:Welkom en als je tegen een duwtje kan ga je hier zeker je plaats wel vinden

Ja hoor! Zolang het maar boven de gordel blijft :laughing7: want inzake plagen, ne kwinkslag, 't kiekn uithangen, feestje bouwen... 'k ben er altijd graag bij, maar altijd met respect voor elkaar :proost:

lucsa
07-07-2008, 12:47 AM
Welkom Bruno.
Wie weet tot ergens onderweg of aan het "FRIETTREFFEN".

Reaper996
07-07-2008, 01:09 AM
Ja hoor! Zolang het maar boven de gordel blijft :laughing7: want inzake plagen, ne kwinkslag, 't kiekn uithangen, feestje bouwen... 'k ben er altijd graag bij, maar altijd met respect voor elkaar :proost:

Respect voor elkaar??? Man³ wat heeft den QM je allemaal wijs gemaakt jong? :PDT_hah::PDT_hah: De helft kan da nog nie schrijven hier laat staan toepassen. :PDT_hah::PDT_hah: Nu ja je zal toch eerst eens met frieten moeten langst komen als je hier getolereerd wilt worden zene. :eusa_pray: Dus alvast veel plezier hier en je moet het zeker niet laten om hier wat vettig uit de hoek te komen é. :icon_kidra:

RSVMILLE
07-07-2008, 07:07 AM
helft van mijn bed heet Carmela.

Das hier het enigste die belangerijk is :PDT_ura1:

http://nl.youtube.com/watch?v=jVGORymAChw

RSVMILLE
07-07-2008, 07:08 AM
Oeps, sorry wi ..... welkom wi friettreffen :PDT_gy:

Natje
07-07-2008, 07:27 AM
Ha de Bruno!! Welkom e!!

Ghismo
07-07-2008, 07:44 AM
:director:Welkom hier

Quartermile
07-07-2008, 08:18 AM
Welkom Bruno, U zeker niet laten afschrikken door die paar zotten hier :PDT_ura1:
Met Mille in de buurt hou je uw vrouw beter letterlijk vast en Reaper is in tegenstelling tot zijn mond relatief ongevaarlijk, hij heeft trouwens voor de moment meer weg van nen zak frieten dan van nen motorijder :PDT_old: maar der word aan gewerkt om alles terug op de juiste plaats te krijgen :512:

fazerke
07-07-2008, 08:44 AM
:director:welkom hier:PDT_ura1:en deel ma ne keer een paar van die gevulde puntzakken uit,wij lusten hier allemaal frieten:eusa_shifty::tongue8::tongue8::tongue8:

Stef
07-07-2008, 08:47 AM
Ah ja, dat is er weer eens ene van uit de buurt :PDT_ura1:Ik ben van Beitem dus da's maar een boogscheut é. Ik passeer wel een paar keer per week door Rollegem-Kapelle dus 't zal ooit wel ne keer passen om eens binnen te springen.:pocorn:

Alvast welkom hier !!:occasion14:

Friettreffen
07-07-2008, 08:50 AM
Welkom Bruno, U zeker niet laten afschrikken door die paar zotten hier :PDT_ura1:
Met Mille in de buurt hou je uw vrouw beter letterlijk vast en Reaper is in tegenstelling tot zijn mond relatief ongevaarlijk, hij heeft trouwens voor de moment meer weg van nen zak frieten dan van nen motorijder :PDT_old: maar der word aan gewerkt om alles terug op de juiste plaats te krijgen :512:

Ik ben nog nie zo vlug afgeschrikt hoor :woeaA03:
En als de Mille dan maar wa vrouwelijk schoon eveneens mee heeft, kan ik daar me wa mee bezig houden,verandering van spijs doet eten hé :PDT_ura1:

:director:welkom hier:PDT_ura1:en deel ma ne keer een paar van die gevulde puntzakken uit,wij lusten hier allemaal frieten:eusa_shifty::tongue8::tongue8::tongue8:

Graag hoor, maar ik ben zelfstandig, NIET het OCMW é.... maar ik beloof jullie, extra zout krijgen jullie gratis :D

fazerke
07-07-2008, 09:03 AM
Hoi, ik zal mezelf hier ook maar es voorstellen é (op aanvraag van QM :eusa_pray:)
Bruno, 32 j jong, vader van Mauro & Riano (3,5j en 3maanden), de andere helft van mijn bed heet Carmela.
Autosport (Rally :love5:) en motorsport kunnen me al van jongsaf bekoren! Vroeger énorm veel rally's gezien (binnen- én buitenland) motogp jammer genoeg (nog) niet... Nu is dat énorm teruggevallen wegens beroepsactivitiet en hiermee komen we aan mijne nick...
Friettreffen is de naam van de zaak waarmee de vrouw en ik ons nu al een 7tal jaren mee 'bezig' houden:
en da's frietjes bakken, in Rollegem-Kapelle, aan de dorpskerk.
Vanwaar de naam...? 'k wou es iets originelers, dan 'Bij Bruno', 'de puntzak', ' 't pleintje' etcetera... Tijdens een motortrip in de Vogezen a/h brainstormen ivm de naam... Toen reden we veel treffens , dacht ik opeens aan 'het treffen', dit wordt echter niet geässocieerd met frieten en vandaar -----> het friettreffen. Logo van de zaak is overigens een moto met als uitlaat ne puntzak....
QM had me verteld over dit forum en het ziet me er hier wel een toffe bende uit... hopelijk vind ik ook wel ergens een plaatsje :)
Sedert twee maand heb ik een nieuw lief:PDT_ura1:: ne Soes GSX-R 750, ne K8
In de garage heb ik nog ne Soes staan, ook een gixxer 750 maar ne SRAD, en dit voor recreatief circuitgebruik (wat ik véél te weinig doe :( tijd é)

Voila, da's ne hele epistel maar zo hebben jullie toch een kleine schets van me, voor de rest... es samen tuffen é of es een frietje komen proeven :laughing7:

grtz

Ik ben nog nie zo vlug afgeschrikt hoor :woeaA03:
En als de Mille dan maar wa vrouwelijk schoon eveneens mee heeft, kan ik daar me wa mee bezig houden,verandering van spijs doet eten hé :PDT_ura1:

Graag hoor, maar ik ben zelfstandig, NIET het OCMW é.... maar ik beloof jullie, extra zout krijgen jullie gratis :D

nog ne kleine zelfstandige da klaagt,
"Sedert twee maand heb ik een nieuw lief:PDT_ura1:: ne Soes GSX-R 750, ne K8
In de garage heb ik nog ne Soes staan, ook een gixxer 750 maar ne SRAD, en dit voor recreatief circuitgebruik " ge moe ne keer goe lezen wa hier staat :PDT_ow: :PDT_gy::PDT_gy::PDT_gy:

Friettreffen
07-07-2008, 09:22 AM
nog ne kleine zelfstandige da klaagt,
"Sedert twee maand heb ik een nieuw lief:PDT_ura1:: ne Soes GSX-R 750, ne K8
In de garage heb ik nog ne Soes staan, ook een gixxer 750 maar ne SRAD, en dit voor recreatief circuitgebruik " ge moe ne keer goe lezen wa hier staat :PDT_ow: :PDT_gy::PDT_gy::PDT_gy:

:nono: je zou es moeten weten wat die me gekost heeft....:woeaA03:

MAN302
07-07-2008, 09:42 AM
Welkom hier!
Het doet ons wel deugd hoor, we kunnen nu al gratis naar Delhaise, gratis met de trein, gratis met de Lijn en nu nog gratis frieten! Het kan nie op!:buttrock:

fazerke
07-07-2008, 10:07 AM
:nono: je zou es moeten weten wat die me gekost heeft....:woeaA03:

:director:het gaat hier nie over hoeveel da spel kost maar wat je er mee doet,diene SRAD gebruik je recreatief
en de nieuwe soes???:director:voor patatten te schillen misschien:confused::confused::confused::PDT_hah::P DT_gy:

Friettreffen
07-07-2008, 10:14 AM
na de f, gelieve door te lezen :): recreatief circuitgebruik....

fazerke
07-07-2008, 10:29 AM
na de f, gelieve door te lezen :): recreatief circuitgebruik....

er staat wel ... (wat ik véél te weinig doe :( tijd é)

Friettreffen
07-07-2008, 10:33 AM
Inderdaad, daarom stel ik voor dat je de vrouw wat komt helpen (met frieten te bakken é :duimop:) dan kan dat sradje wat meer buiten komen...:D
Normaal ging ik deze namiddag (sluitingsdag!) hem es buitenhalen vo Lezennes, maarja, met zo'n weer buiten :angry4:

hondapanneke
07-07-2008, 11:05 AM
:director:welkom bij de bende ladypanneke en ikke springen zeker eens binnen wij wonen redelijk dichtbij:icon_pidu:

LeDUC
07-07-2008, 12:13 PM
yuuut
ge woont in den streek dus ga ik zeker wel eens binnen wippen voe nen puntzak
want zo ebbek mijn frietkes nog et liefst:skunkrock:
kzien nie an die plastiekbakken

Reaper996
07-07-2008, 12:15 PM
yuuut
ge woont in den streek dus ga ik zeker wel eens binnen wippen voe nen puntzak
want zo ebbek mijn frietkes nog et liefst:skunkrock:
kzien nie an die plastiekbakken

Eerst kleine stop in koekelare? :PDT_ura1::PDT_gy:

PVC
07-07-2008, 07:29 PM
Yepla dingen... nen welgemeenden welkom hier....hoera², toe in'n droai of toe in de koeievlaai !:PDT_bis:

(gelieve geen voorbeeld te nemen aan al die offtopic spamhoeren.... lead by example, zeg ik altijd)

Enjoy your stay........... japaneesche rijstrakketrijder. :icon_cool:

MV Blackie
07-07-2008, 07:43 PM
welkom é friete, geloof dat ik al een keer of 2 bij jou gestopt ben om zakske frieten binnen te spelen

Ixil
07-07-2008, 07:56 PM
http://www.urbanmedia.be/mmag/02/images/welcome.jpg

Ixil
07-07-2008, 08:06 PM
http://www.youtube.com/watch?v=EIwCDqwZMj8

Red Blade
07-07-2008, 10:54 PM
Welkom op t'forum hé en mss tot in/OP EEN (friet)TREFFEN. :eusa_shifty:

El Barto
08-07-2008, 11:49 AM
Welkom Friettreffen :PDT_ura1: