PDA

View Full Version : subframe rechten?

sjaakie
14-09-2010, 11:01 AM
weet er iemand of het mogelijk is om een subframe te rechten?

Zo ja waar zou ik dat kunnen laten doen?

Red Blade
14-09-2010, 01:51 PM
weet er iemand of het mogelijk is om een subframe te rechten?

Zo ja waar zou ik dat kunnen laten doen?In Eernegem bij motobits!!:icon_thumleft:

CREEP
14-09-2010, 10:13 PM
ziet er een moeilijk deukje uit om eruit te krijgen maar moest je niemand vinden wil ik het wel doen alle verf moet er wel af en het zal niet in 123
gedaan zijn

Den les
15-09-2010, 07:47 AM
Zal de stevigheid van het subframe nog hetzelfde zijn ??

Wetende dat sjaakie toch regelmatig met duo rijdt ...

sjaakie
15-09-2010, 04:32 PM
ziet er een moeilijk deukje uit om eruit te krijgen maar moest je niemand vinden wil ik het wel doen alle verf moet er wel af en het zal niet in 123
gedaan zijn

Alvast héééél vriendelijk bedankt. :icon_thumleft:
Maar k zal uwe tijd hier niet aan verprutsen,:) vanaf dat motobits terug open is zal ik daar eens binnenspringen en kijken of ze er nog iets aan kunnen doen.

Anders wordt het uitkijken voor een 2e hands ofzo. (is al te vinden voor 180€)

Maar toch nogmaals bedankt voor het aanbod.

CREEP
15-09-2010, 06:57 PM
Maar k zal uwe tijd hier niet aan verprutsen,:) vanaf dat motobits terug open is zal ik daar eens binnenspringen en kijken of ze er nog iets aan kunnen doen.

als je voor die prijs een 2de hands kunt vinden zeker doen :icon_thumleft:
laat eens weten hoe het afloopt he'

Red Blade
15-09-2010, 08:11 PM
als je voor die prijs een 2de hands kunt vinden zeker doen :icon_thumleft:
laat eens weten hoe het afloopt he'Ik zou voor dien prijs ook voor een occasie opteren !!:icon_thumleft:

Quartermile
15-09-2010, 09:34 PM

Vervangen dus :)

Quartermile
15-09-2010, 09:47 PM
Zal de stevigheid van het subframe nog hetzelfde zijn ??

Wetende dat sjaakie toch regelmatig met duo rijdt ...

Als dat goed gedaan is zeker weten van wel. Krijg die vraag dagelijks bij het velgen rechten en ik kan u verzekeren dat ik alu velgen kan herstellen die op de plaats van herstelling sterker zijn dan voordien.
Je moet dat wel geen vijf keer op diezelfde plaats gaan doen want dan kun je natuurlijk wel problemen gaan krijgen :icon_confused:

Als je voor 180euro een ander goed subframe kunt kopen zou ik niet twijfelen want de waardedaling bij een zichtbaar hersteld subframe zal die 180 al snel gaan overtreffen de dag je die fiets van de hand wil doen :icon_confused:

sjaakie
16-09-2010, 09:01 AM
Als dat goed gedaan is zeker weten van wel. Krijg die vraag dagelijks bij het velgen rechten en ik kan u verzekeren dat ik alu velgen kan herstellen die op de plaats van herstelling sterker zijn dan voordien.
Je moet dat wel geen vijf keer op diezelfde plaats gaan doen want dan kun je natuurlijk wel problemen gaan krijgen :icon_confused:

Als je voor 180euro een ander goed subframe kunt kopen zou ik niet twijfelen want de waardedaling bij een zichtbaar hersteld subframe zal die 180 al snel gaan overtreffen de dag je die fiets van de hand wil doen :icon_confused:

hiermee heb je wel een punt.
alhoewel het herstelde gedeelte niet zichtbaar zou zijn, maar toch...
ik zou er toch een slecht gevoel bij hebben moest ik hem zo verkopen.
iedereen bedankt voor de goeie raad :icon_thumleft:

Gsus2k6
01-12-2010, 05:04 PM
Motos Raes in loppem doet ook richtwerken.

Godsmack
01-12-2010, 05:30 PM
Motos Raes in loppem doet ook richtwerken.
en das ne hele bekwame en vriendelijke kerel :laughing7:

Captain675
01-12-2010, 06:05 PM
Hoe ver zitten de werkzaamheden al ? Je weet he, als je hulp nodig hebt ... :eusa_whistle:

Reaper996
01-12-2010, 06:05 PM
en das ne hele bekwame en vriendelijke kerel :laughing7:

Echt wel é, Franky is de max. :laughing7:

sjaakie
01-12-2010, 06:13 PM
Hoe ver zitten de werkzaamheden al ? Je weet he, als je hulp nodig hebt ... :eusa_whistle:

moet er nog aan beginnen :eusa_shifty:

achter de feestdagen eens aan beginnen zeh, zodat ik tegen 't voorseizoen kan rondtuffen :buttrock:

thanks, :)

Tom
05-12-2010, 05:17 AM
Ik moet ook nog een ander subframe steken op de kwak ook een serieus werkje denk dat er redelijk wa uren gaan inkruipen....
Zal voor maart zijn ofzo nu geen goesting/plaats voor en tis veel te koud buiten:laughing7: