View Full Version : meest gebruikte zin in reality shows 2008
:D
http://www.kladblog.com/content/html/200807/friends.asp
Reaper996
14-07-2008, 06:35 PM
:icon_confused:
FilipXX
14-07-2008, 06:41 PM
Waarschijnlijk te weinig van gekregen :love5:
Voor mensen die niet veel te veel tijd hebben (en dus nooit naar die zever kijken lijk ik vroeger) is het natuurlijk nie zo grappig maar ik vond het wel grappig omdat ik laatste 3 maanden veel naar zulke zevers heb gekeken :eusa_shhh:
en da zinnetje was zooooo herkenbaar is altijd spel in die reality dinges:boxing:
Reaper996
14-07-2008, 07:31 PM
Voor mensen die niet veel te veel tijd hebben (en dus nooit naar die zever kijken lijk ik vroeger) is het natuurlijk nie zo grappig maar ik vond het wel grappig omdat ik laatste 3 maanden veel naar zulke zevers heb gekeken :eusa_shhh:
en da zinnetje was zooooo herkenbaar is altijd spel in die reality dinges:boxing:
Ik kijk nu al een jaar naar die zever en vind het eigenlijk ook nie grappig? :icon_confused: Maar ja humor verschilt é. Gelukkig maar. :icon_kidra:
Ik kijk nu al een jaar naar die zever en vind het eigenlijk ook nie grappig? :icon_confused: Maar ja humor verschilt é. Gelukkig maar. :icon_kidra:
Soms vind ik het zo overdreven dat ik denk dat da een hoop acteurs zijn ipv reality maar je weet maar nooit é met die amerikanen:PDT_old:
En de meeste mensen vinden het super irritant om naar te kijken maarja just to kill some time:pocorn:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.