PDA

View Full Version : Politie is jarig

LeDUC
16-07-2008, 02:09 PM
Italiaanse-Politie-motor-show (http://www.motormeuk.nl/bekijken/1448/filmpje/Italiaanse-motor-show.html)

:skunkrock:

Reaper996
16-07-2008, 02:36 PM
:PDT_ow:ja man

gixxerke
16-07-2008, 03:17 PM
i'm with stupid hierboven :PDT_ow:

FilipXX
16-07-2008, 04:10 PM
Schoon om te zien !!!

RSVMILLE
16-07-2008, 06:47 PM
Das wat anders dan het MV-forumritje :):)

CREEP
16-07-2008, 08:35 PM
daar gaat al ons belastingsgeld dus naartoe:angry4:
maar wel schoon gedaan

Red Blade
16-07-2008, 08:57 PM
daar gaat al ons belastingsgeld dus naartoe:angry4:
maar wel schoon gedaanEnnnnn......we hebben er geen last van !!!:PDT_ura1:

sickboy
16-07-2008, 09:10 PM
sterk

RSVMILLE
16-07-2008, 09:22 PM
kheb het vandaag gezien dat ze jarig zijn. Ze reden achter me met hun blauwe lichtjes en sirene aan. Ik dacht kga vlug aan de kant maar ze kwamen achter me staan:PDT_ow:
Die flik: Dag meneer, je weet waarom je moet stoppen,
Ik: Ja, kwas aan het telefoneren naar Hrieze om te vragen wanneer hij hier die duc uit mijn garage komt halen
Die flik: papieren, paspoort en rijbewijs aub en eeuuuuh was je vlug uitgestapt omdat je je gordel niet om had.
Ik: Bejagie eeeuuuh beneen ..... dju kheb mijn verzekeringspapieren niet bij. Het de groene kaart van verleden jaar.
Die flik: Wilt u plaats nemen in de combi aub. ondertussen staat die andere mij op te wachten alsof hij rambo himself was.
Ik: Kzal bellen naar mijn agent om te bewijzen dat ik verzekerd ben
Die flik: Dat is niet nodig, u krijgt een waarschuwing en moet die papieren vrijdag komen tonen. Die gsm gaat u 100 euro kosten.
Ik: Wa 100 euro ... da maakt jullie precies gelukkig ... was dat eigenlijk nodig met die sirene en die lichten of dat een spelletje voor jullie
Die flik: Moet ik alles wat je zegt opschrijven dan zitten we hier nog een tijdje ... je begrijpt toch dat je in overtreding bent.
Ik: Die Russen en Polen die de dieseltanks leegzuigen op mijn werk zijn ook in overtreding en toch rijden jullie eerst voorbij en komen pas terug als ze weg zijn ... jullie kregen toch een uitbrander van jullie baas voor dat voorval
Die flik: Aub uw papieren en tot vrijdag.

FilipXX
17-07-2008, 12:08 AM
kheb het vandaag gezien dat ze jarig zijn. Ze reden achter me met hun blauwe lichtjes en sirene aan. Ik dacht kga vlug aan de kant maar ze kwamen achter me staan:PDT_ow:
Die flik: Dag meneer, je weet waarom je moet stoppen,
Ik: Ja, kwas aan het telefoneren naar Hrieze om te vragen wanneer hij hier die duc uit mijn garage komt halen
Die flik: papieren, paspoort en rijbewijs aub en eeuuuuh was je vlug uitgestapt omdat je je gordel niet om had.
Ik: Bejagie eeeuuuh beneen ..... dju kheb mijn verzekeringspapieren niet bij. Het de groene kaart van verleden jaar.
Die flik: Wilt u plaats nemen in de combi aub. ondertussen staat die andere mij op te wachten alsof hij rambo himself was.
Ik: Kzal bellen naar mijn agent om te bewijzen dat ik verzekerd ben
Die flik: Dat is niet nodig, u krijgt een waarschuwing en moet die papieren vrijdag komen tonen. Die gsm gaat u 100 euro kosten.
Ik: Wa 100 euro ... da maakt jullie precies gelukkig ... was dat eigenlijk nodig met die sirene en die lichten of dat een spelletje voor jullie
Die flik: Moet ik alles wat je zegt opschrijven dan zitten we hier nog een tijdje ... je begrijpt toch dat je in overtreding bent.
Ik: Die Russen en Polen die de dieseltanks leegzuigen op mijn werk zijn ook in overtreding en toch rijden jullie eerst voorbij en komen pas terug als ze weg zijn ... jullie kregen toch een uitbrander van jullie baas voor dat voorval
Die flik: Aub uw papieren en tot vrijdag.

Spijtig voor die boete....had je graag bezig gezien :pocorn:

Reaper996
17-07-2008, 12:31 AM
Spijtig voor die boete....had je graag bezig gezien :pocorn:

Ik denk dat em hier op forum een grote muil heeft. :PDT_gy:

En in die cmbi waarschijnlijk ook. Tziet er zo 1 uit. :icon_kidra:

RSVMILLE
17-07-2008, 06:45 AM
Hrieze was live aan de lijn:icon_confused: Kzei, wacht wacht de flikken rijden achter me ..... shit tis voor mij en dan telefoon toe:icon_confused: Twas een beetje agressief zelks ... ze reden bijna in mijn gat en dan die sirene en die zwaailichten ... bende mietjes maar ja je mag niet bellen é achter het stuur:eusa_naughty:

HRIEZE
11-08-2008, 02:01 AM
Ik hoorde zelfs de sirene aan de telefoon :PDT_ura1: :PDT_ura1:

En --> 100 euro ??

Of nog een bijkomende boete Filip ??