PDA

View Full Version : Knietjes slepen op de Goldwing

Joppe
25-10-2010, 10:28 PM
http://www.demotorsite.be/sites/default/files/imagecache/Artikelfoto/101025_GoldWingknie-thumb.jpg

Met de Goldwing op circuit: waarom niet? De man in het eerste filmpje doet verwoede pogingen om zijn knie aan de grond te krijgen en het lukt hem wonderbaarlijk goed. Wat de Goldwingrijders in het tweede filmpje doen staat nog op een heel ander niveau!

YouTube - Goldwing @ TonysTrackDays.com

YouTube - deals gap on a goldwing/gl1800 by yellow wolf dragons tail

Red Blade
26-10-2010, 08:22 AM
Dienen in dat 2 de filmpje gaat 4x zo rap langs de openbare weg dan dezen in dat 1ste filmpje op 't circuit!!:eusa_doh:Zo zie je maar dat knietje leggen niet altijd wil zeggen dat het speciaal snel gaat!:icon_confused:

CREEP
28-10-2010, 10:38 PM
:laughing7:Dienen in dat 2 de filmpje gaat 4x zo rap langs de openbare weg dan dezen in dat 1ste filmpje op 't circuit!!:eusa_doh:Zo zie je maar dat knietje leggen niet altijd wil zeggen dat het speciaal snel gaat!:icon_confused:
idd en met zo'n lange poten gelik de miene ist gemakkelik:laughing7:

Red Blade
29-10-2010, 06:42 PM
[quote=CREEP;103526]:laughing7:
idd en met zo'n lange poten gelik de miene ist gemakkelik:laughing7:[/quote
Gie moe ze intrekken of ze slepen heeel de rit !!!:icon_eyes::laughing7::laughing7:

Tom
31-10-2010, 07:50 PM
Pfff pestkoppen altijd maar zeggen dat kneedownen de max is é é en ik kon da nie tot mijn grote ergenernis en nu na bijna 5j rijden kan ik het eindelijk ook en nu ist were van kd is voor mietjes en tga nie vooruit:PDT_bur2::laughing7:

Red Blade
31-10-2010, 08:11 PM
Pfff pestkoppen altijd maar zeggen dat kneedownen de max is é é en ik kon da nie tot mijn grote ergenernis en nu na bijna 5j rijden kan ik het eindelijk ook en nu ist were van kd is voor mietjes en tga nie vooruit:PDT_bur2::laughing7:Je mag den boel nie omdraaien hé !!!!:icon_scratch::laughing7::laughing7: