PDA

View Full Version : Op vakantie

FilipXX
20-07-2008, 08:38 PM
Gelezen op een ander forum :

Voor degenen die binnenkort op vakantie gaan naar het zuiden via de Franse tolwegen, let op je snelheid!

Afgelopen twee weken zijn we op vakantie geweest naar de Spaanse Costa. Zowel op de heen- als de terugweg zijn we over de Route du Soleil gegaan. Op de heenweg heb ik 7x een laser controle gehad en op de terugweg 3x. Dit was op het traject Nancy - Lyon.

Oom agent staat hierbij dusdanig opgesteld dat ze amper te zien zijn. Daarnaast is het aantal flitskasten aardig toegenomen, niet alleen in Frankrijk maar ook in Spanje http://blackbirdownersclub.eu/phpBB2/images/smiles/icon_evil.gif . Deze staan met name in de middenberm.

Mocht je dus binnenkort ook de tolweg pakken en tussen de gigantische files door even aan het gas willen hangen, je bent gewaarschuwd!

mig
20-07-2008, 09:01 PM
van die flitsbakken staat het wel iedere keer vooraf aangekondigd in frankrijk op de autostrade en routes nationales

FilipXX
20-07-2008, 09:05 PM
van die flitsbakken staat het wel iedere keer vooraf aangekondigd in frankrijk op de autostrade en routes nationales

Da wist ik nie...maar als ze met een speedgun staan :PDT_av:

FilipXX
20-07-2008, 09:22 PM
van hetzelfste forum:

Nog een waarschuwing voor onze Andorra-rijders.

Tijdens mijn trip naar Spanje heb ik ook Frankrijk doorkruist en de politie controleert erg strikt. Zowel op de provinciale weg als op de Peáge.

Zowel met flitsautoos en zowel met de radargun.

Bij een stuk naar Nimes stonden ze te gunnen op plek A... Na 10 km. verderop op plek B, dan weer 5 km verderop op plek C en dan weer na 2 km. op plek D.

Kortom 4 gunners op een afstand van toch wel 20 km.

En de afronding van het controloverhaal was op een grote parkeerplek waar diegenen die te snel hadden gereden van de weg geplukt werden.

Algemene waarschuwing: Als je politie ziet in Frankrijk kun je er vergif op in nemen dat ze verderop ook weer staan als een onderdeel van een héééééle grote trajectcontrole... http://blackbirdownersclub.eu/phpBB2/images/smiles/icon_confused.gif

Red Blade
20-07-2008, 09:59 PM
van die flitsbakken staat het wel iedere keer vooraf aangekondigd in frankrijk op de autostrade en routes nationalesCorrectie bijna.........altijd !!!!!! :PDT_hah::PDT_hah:

Red Blade
20-07-2008, 10:01 PM
van hetzelfste forum:

Nog een waarschuwing voor onze Andorra-rijders.

Tijdens mijn trip naar Spanje heb ik ook Frankrijk doorkruist en de politie controleert erg strikt. Zowel op de provinciale weg als op de Peáge.

Zowel met flitsautoos en zowel met de radargun.

Bij een stuk naar Nimes stonden ze te gunnen op plek A... Na 10 km. verderop op plek B, dan weer 5 km verderop op plek C en dan weer na 2 km. op plek D.

Kortom 4 gunners op een afstand van toch wel 20 km.

En de afronding van het controloverhaal was op een grote parkeerplek waar diegenen die te snel hadden gereden van de weg geplukt werden.

Algemene waarschuwing: Als je politie ziet in Frankrijk kun je er vergif op in nemen dat ze verderop ook weer staan als een onderdeel van een héééééle grote trajectcontrole... http://blackbirdownersclub.eu/phpBB2/images/smiles/icon_confused.gifNie normaal in de leer geweest bij de kaaskoppen zeker !!!!!! :icon_kidra::PDT_av:

FilipXX
20-07-2008, 10:03 PM
Nie normaal in de leer geweest bij de kaaskoppen zeker !!!!!! :icon_kidra::PDT_av:

Nederlands XX forum...die mannen zijn vandaag gaan rijden...twee onderuit gegaan...één weggebracht met de ambulanche :(

Red Blade
20-07-2008, 10:36 PM
Nederlands XX forum...die mannen zijn vandaag gaan rijden...twee onderuit gegaan...één weggebracht met de ambulanche :(Das minder....zunne . :icon_confused:

FilipXX
20-07-2008, 10:51 PM
Das minder....zunne . :icon_confused:

Vorig jaar gereden in Duitsland met den zelfsten voorrijder en er kon niemand volgen (ik in zijn wiel :eusa_shifty:)...dienen kerel kan een stuksken rijden .
Maar zoals je zegt....da is minder :(