PDA

View Full Version : mijn eerste motor ongeluk.......:'(

inge
24-07-2008, 01:08 AM
Ergerlijk ........en boos ben ik!:angry4:

Heb vandaag mijn eerste en hopelijk laatste motor ongeluk gehad.....

waren lekker aan het touren toen ik plots moest uitwijken voor een busje voor me wat op het laatse moment naar links ging...

kedeng....lag inge, onder de bike.....schuiver van een meter of twee...

om een lang verhaal kort te maken....ik heb alles aan mijn linkerkant gekneusd en mijn rechterduim.....bike is goed beschadigd,....maar dat is dan maar het minst erge...ik kom er wel weer...

mits ik weer op de bike durf..

wilde het ff laten weten..

groetjes inge.

FilipXX
24-07-2008, 01:27 AM
In wist je dat heb ik gevraagd hoe het kwam...weet ik nu :eusa_shifty:
Best niet te lang wachten om te rijden...en gewoon op je gemakske weer beginnen :PDT_old:

Tron
24-07-2008, 06:56 AM
Amai, veel sterkte.

Den les
24-07-2008, 07:17 AM
Oei Inge, das slecht nieuws !! Een spoedig herstel toegewenst !

En...als ge echt gebeten bent door het moto-virus, zal je geen probleem hebben met het terug opstappen.

Stef
24-07-2008, 08:56 AM
Aiai, da's minder.:( Gelukkig zonder veel erg. Kneuzingen genezen en die motor kan hersteld worden.
Zoals hiervoor al gezegd geweest is : niet te lang wachten om er terug op te stappen.:413:

draknor
24-07-2008, 08:59 AM
uhu, beste is direct verder rijden (als em nog berijdbaar is...).

gixxerke
24-07-2008, 09:22 AM
da is klote om te horen :( spoedig herstel en da ge vlug weer op den bike zit

fazerke
24-07-2008, 09:38 AM
spijtige zaak :( maar zoals al zoveel gezegd op dit forum,je hebt twee soorten motorijders,die, die al gevallen zijn en die, die nog moeten vallen
ik heb zelf ook tweetal maanden geleden een ferme smak gehad met als gevolg,2 gebroken ribben,een klaplong,een deuk in mijn imago en 2600€ kosten aan den brom
één goeie tip,stap zo snel als je kan weer op de moto,het zal misschien een paar weken duren voor je weer wat vertrouwen krijgt maar alles komt weer in orde
verder wens ik je een spoedig herstel

Red Blade
24-07-2008, 09:47 AM
spijtige zaak :( maar zoals al zoveel gezegd op dit forum,je hebt twee soorten motorijders,die, die al gevallen zijn en die, die nog moeten vallen
ik heb zelf ook tweetal maanden geleden een ferme smak gehad met als gevolg,2 gebroken ribben,een klaplong,een deuk in mijn imago en 2600€ kosten aan den brom
één goeie tip,stap zo snel als je kan weer op de moto,het zal misschien een paar weken duren voor je weer wat vertrouwen krijgt maar alles komt weer in orde
verder wens ik je een spoedig herstelIdd :bs_imwifstupid:en ook een spoedig herstel gewenst!!

MV Blackie
24-07-2008, 10:08 AM
spoedig herstel Inge

sjaakie
24-07-2008, 11:06 AM
spoedig herstel gewenst Inge.

zoals er al zoveel gezegd hebben zo snel mogelijk terug op de bike en je lessen eruit trekken.

van mij heeft het maanden geduurd voor ik terug met wat vertrouwen kon rijden :PDT_old:

Quartermile
24-07-2008, 12:52 PM
Als da spel nog kan rijden MOET je gaan rijden, niets beters om uw gedachten te verzetten dan een ritje op rustige verlaten wegen :)
En stel u ook eens de vraag wie wat mis deed, ook uzelf in vraag stellen want als ge bij iedere fout van een ander tegen dek moet dan word het wekelijkse kost :icon_confused:
Dat blikken blunderen op de baan is een feit, 't is dus kunst hun fouten in te schatten...

Reaper996
24-07-2008, 01:32 PM
damm da is minder om te moeten horen. Ben blij dat de verwondingen een beetje mee vallen.
En ja zoals hier al gezegt geweesd is"terug on the bike é"
Veel sterkte met het genezingsproces é en hopelijk weer vlug op de bike. :icon_kidra:

raptorken
24-07-2008, 01:51 PM
spedig herstel gewenst, Inge.
Laat je niet ontmoedigen, rustig verder biken :)
en defensief rijden:PDT_old:

Captain675
24-07-2008, 02:51 PM
Ook spoedig herstel Inge !!
Grtz
Captain675

PVC
24-07-2008, 03:02 PM
Dag Inge, spoedig herstel!
En eens die bike opgelapt is, geef er maar eens een goei lap op. :icon_kidra:

Niet laten hangen en verder rijden is de boodschap.
Mijn vrouwtje is een paar weken terug gecrasht en is verder gereden met een scheef stuur en afgekraakte voorrem. De deuk in haar imago kon ze verbergen achter haar vizier. :)

En nu rijdt ze terug ... nog niet helemaal met dezelfde zekerheid zoals voorheen maar dat komt terug. :icon_cool:

Kerckhove
24-07-2008, 03:18 PM
spoedig herstel Inge

inderdeed

inge
24-07-2008, 09:14 PM
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties..

Eigenlijk was het inderdaad de bedoeling dat ik er op weg zou rijden, Bike starte en ik erop...Toen voelde ik mij zo slecht worden dat ik dacht dat ik flauw zou vallen...blleee weer van de bike af. na de moed verzameld te hebben, er weer op gaan zitten..
starten maar....en niks meer daar..Bike lekte aan alle kanten benzine..

Toen had ik zoiets...niet meer rijden Inge,

Bike is opgehaald door een schade bedrijf en wordt eendezer dagen naar een motor zaak gebracht en na gekeken..

6 aug is een tocht voor kids hier, en dat was vorig jaar de reden om met lessen te beginnen en mijn drive om het rijbewijs te halen..net twee weken voor dat ik mee kan rijden gebeurt dit..

Bike zal waarschijnlijk gerepareert zijn dan, en dan stap ik er op en rij die tocht...
punt....ik moet en zal er weer op..

GEEN HAAR OP MIJN KOP DAT IK HET RIJDEN OPGEEF!!!!

Groetjes Inge...

RSVMILLE
24-07-2008, 10:07 PM
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties..

Eigenlijk was het inderdaad de bedoeling dat ik er op weg zou rijden, Bike starte en ik erop...Toen voelde ik mij zo slecht worden dat ik dacht dat ik flauw zou vallen...blleee weer van de bike af. na de moed verzameld te hebben, er weer op gaan zitten..
starten maar....en niks meer daar..Bike lekte aan alle kanten benzine..

Toen had ik zoiets...niet meer rijden Inge,

Bike is opgehaald door een schade bedrijf en wordt eendezer dagen naar een motor zaak gebracht en na gekeken..

6 aug is een tocht voor kids hier, en dat was vorig jaar de reden om met lessen te beginnen en mijn drive om het rijbewijs te halen..net twee weken voor dat ik mee kan rijden gebeurt dit..

Bike zal waarschijnlijk gerepareert zijn dan, en dan stap ik er op en rij die tocht...
punt....ik moet en zal er weer op..

GEEN HAAR OP MIJN KOP DAT IK HET RIJDEN OPGEEF!!!!

Groetjes Inge...

That´s the spirit :icon_kidra::icon_kidra::icon_kidra:
Spoedig herstel

inge
24-07-2008, 10:43 PM
Dag Inge, spoedig herstel!
En eens die bike opgelapt is, geef er maar eens een goei lap op. :icon_kidra:

Niet laten hangen en verder rijden is de boodschap.
Mijn vrouwtje is een paar weken terug gecrasht en is verder gereden met een scheef stuur en afgekraakte voorrem. De deuk in haar imago kon ze verbergen achter haar vizier. :)

En nu rijdt ze terug ... nog niet helemaal met dezelfde zekerheid zoals voorheen maar dat komt terug. :icon_cool:

ACH JA... die deuk in je imago....ik ken het gevoel nu wel..hahaha erg genoeg.
verbergen achter mijn scherm ging niet,,,,heb ik eraf gehaald..

haha
wens je vrouwtje ook alle goeds van mij...
ga weer es ff een poging doen om te slapen..
het in bed zelf gaan is al een hele klus...hahah

groetjes Inge...

sickboy
25-07-2008, 02:55 PM
spoedig herstel toegewenst, hopelijk vallen de kosten aan je bike mee en ben je weer vlug de baan op

HRIEZE
25-07-2008, 05:46 PM
Spoedig herstel Inge :icon_thumleft:

Natje
26-07-2008, 09:40 AM
spoedig herstel inge

Ixil
09-09-2008, 11:17 PM
Beste ,

deze avond zat ik aan de pc en was aan het denken aan jou , ik vond het raar dat ik je de laatste 3weken nie veel heb gezien op het forum na wat rondneuzen had ik deze topic ontdekt , ik was ook 4 weken met verlof en wist hier niets van bij deze wens ik je alvast een spoedig herstel en dat je er vlug weer bovenop bent.......

ik hoop dat ik je kan plezieren met wat bloemen..........

http://virtualflowers.fruitshop.nl/images/boeket10.jpg

inge
10-09-2008, 08:37 AM
hahaha....bedankt voor de bloemen.
ben idd erg weinig te vinden hier op dit moment, wat niet echt mijn bedoeling is hoor, maar het gaat gewoon ff zo.

Na een heel gedoe met dat ongeluk...ze dachten dat mijn pees afgescheurd was in mijn schouder, bleek er na een scan niks aan de hand te zijn. :PDT_ura1::PDT_ura1:

Bike is weer een ander verhaal, had alles via het waarborgfonds moeten doen, omdat het busje doorgereden is.

Nu was een getuigeverklaring niet voldoende omd e Bike vergoed te krijgen.
Degene van de verklaring had het ongeluk niet zien gebeuren, maar mij alleen zien liggen onder de Bike...dat is niet voldoende. :(

Heb nu een schade van 1700 eurie aan mijn broek hangen..

Bike komt volgende week weer naar huis en wordt dan door vrienden gemaakt....:PDT_ura1::PDT_bis::PDT_ura1:

Hopelijk kan ik er nog op voordat het echt winter is...anders is het wachten geblazen tot het voorjaar...

Alles komt goed...

Groetjes Inge.

Ixil
10-09-2008, 08:38 AM
hahaha....bedankt voor de bloemen.
ben idd erg weinig te vinden hier op dit moment, wat niet echt mijn bedoeling is hoor, maar het gaat gewoon ff zo.

Na een heel gedoe met dat ongeluk...ze dachten dat mijn pees afgescheurd was in mijn schouder, bleek er na een scan niks aan de hand te zijn. :PDT_ura1::PDT_ura1:

Bike is weer een ander verhaal, had alles via het waarborgfonds moeten doen, omdat het busje doorgereden is.

Nu was een getuigeverklaring niet voldoende omd e Bike vergoed te krijgen.
Degene van de verklaring had het ongeluk niet zien gebeuren, maar mij alleen zien liggen onder de Bike...dat is niet voldoende. :(

Heb nu een schade van 1700 eurie aan mijn broek hangen..

Bike komt volgende week weer naar huis en wordt dan door vrienden gemaakt....:PDT_ura1::PDT_bis::PDT_ura1:

Hopelijk kan ik er nog op voordat het echt winter is...anders is het wachten geblazen tot het voorjaar...

Alles komt goed...

Groetjes Inge.

alvast tof dat we je terug horen:PDT_ura1:

Red Blade
23-09-2008, 03:45 PM
alvast tof dat we je terug horen:PDT_ura1::bs_imwifstupid:

PVC
23-09-2008, 04:40 PM
Alles komt goed...

http://www.youtube.com/watch?v=DH0qz2PYFFk

Captain675
23-09-2008, 06:15 PM
http://www.youtube.com/watch?v=DH0qz2PYFFk

iamwitstsjoepid

Ixil
23-09-2008, 10:45 PM
inge pleaze come back op de forum, ge moet uwen hoofd nie laten hangen wij zijn hier om u te helpen:eusa_pray: