View Full Version : nieuwe buell naked 2009 (rotaxblok)
http://www.motorcycle-usa.com/Photos/2009-Buell-1125CR-3.jpg
:PDT_str::icon_puke_l:
fazerke
28-07-2008, 03:41 PM
ziet er een aggressief beest uit maar niet mijn ding
:PDT_ow:Ik heb daar maar 1 woord voor : AFSCHUWELIJK !! :icon_puke_l:
sjaakie
28-07-2008, 03:54 PM
mmmnee, niet mijn ding :PDT_hmm:
MV Blackie
28-07-2008, 03:55 PM
ferm machien :icon_cool:
Captain675
28-07-2008, 04:44 PM
Not for me, maar al beter dan de vorige generatie's !!!
Grtz
Captain675
Ik vond éérste de xb's (lightning) juist wel mooi
Maar deze vind ik :icon_puke_l:
Reaper996
28-07-2008, 06:45 PM
:icon_puke_l::icon_puke_l: jakkes
Waaw! Gewaagd,.... I like it!
Lekker breken met de traditie...lijkt wel Amerikaanse manga...Marvel comic superhero moto.... verrry niiiiiice!
:PDT_gy:
CREEP
28-07-2008, 08:30 PM
pfffff niet mijn ding hopelijk rijd ie beter dan dat ie er uit ziet
en beter dan al de vorige modellen al kan slechter bijna niet:PDT_hmm:
rietveld
28-07-2008, 09:25 PM
buiten de koplamp en blok is er daar precies niet veel verandert e
fhilty
28-07-2008, 10:30 PM
dat is het lelijkste dat buell al uitgebracht heeft
Quartermile
28-07-2008, 10:50 PM
Is diene foto genomen voor of achter het accident??? :413:
FilipXX
29-07-2008, 01:37 AM
Ook nie echt mijn ding...maar ben toch benieuwd om hem in't echt te zien :pocorn:
Red Blade
29-07-2008, 08:31 AM
Is da ne sportieve toermoto met de koffers................... vooraan ?????? :PDT_hmm::PDT_hmm::icon_puke_r:
sickboy
29-07-2008, 01:51 PM
no thank you
Kerckhove
29-07-2008, 02:02 PM
pfffff niet mijn ding hopelijk rijd ie beter dan dat ie er uit ziet
en beter dan al de vorige modellen al kan slechter bijna niet:PDT_hmm:
Buell-trauma Creep?:PDT_gy:
Ik blijf erbij... een XB rijdt leuk!
Voor de rest zienk bijna 100 proc. zeker dat dit een photoshop is, tis gewoon een 1125r Helicon met een B-king - look koplamp en met de kuipspiegels op het stuur geplakt....
't is een GEDROCHT eerste klas in mijn ogen...
FilipXX
29-07-2008, 02:50 PM
En als het geen photoshop is...zijn ze verkeerd bezig volgens u :PDT_hah:
peppers
29-07-2008, 03:16 PM
één woord : verschrikkelijk
Vreselijk! Al dat negativisme... Zo'n MegaMindy bike kan je toch niet afbreken voor je er jezelf op in de spiegel hebt zien zitten, toch?:icon_cool:
MV Blackie
29-07-2008, 04:52 PM
tis gewaagd daarom alleen al vind ik het geslaagd
CREEP
29-07-2008, 07:59 PM
Buell-trauma Creep?:PDT_gy:
Ik blijf erbij... een XB rijdt leuk!
Voor de rest zienk bijna 100 proc. zeker dat dit een photoshop is, tis gewoon een 1125r Helicon met een B-king - look koplamp en met de kuipspiegels op het stuur geplakt....
't is een GEDROCHT eerste klas in mijn ogen...
nope vind het gewoon lelijke dingen smaken verschillen he
zoals jij vind dat zoiets leuk rijd
ik hoop dat je nog lang mag leven en motorrijden en veel verschillende
modellen kunt uitproberen tot je eens met iets rijd wat werkelijk LEUK rijd
sommige moto's moeie ook tijd geven om leuk te vinden vind ik op de ene moto rij je weg en vind je het direct super op andere moet je éérst veel km's rijden voor je je goed begint aan te passen aan de moto en er fun begint mee te hebben:)
Moest capelle mij nie geforceerd hebben om langere testrit te maken met een sm had ik wss nooit sm gereden (had 5 km gereden en vond het helemaal niets) na een uitgebreide testrit door de boerebaantjes keerde ik terug met een smile op mijn muil en was helemaal gebeten door het "sm virus":PDT_ura1: en de er5 heeft het 2000 km geduurd tegen dat ik mij er een beetje begon op te amuseren maar daarna ging hij kapot dusja:icon_confused:
Kerckhove
29-07-2008, 08:52 PM
nope vind het gewoon lelijke dingen smaken verschillen he
zoals jij vind dat zoiets leuk rijd
ik hoop dat je nog lang mag leven en motorrijden en veel verschillende
modellen kunt uitproberen tot je eens met iets rijd wat werkelijk LEUK rijd
zo sturend da gij zijt 'langen':PDT_gy:
CREEP
29-07-2008, 09:48 PM
zo sturend da gij zijt 'langen':PDT_gy:
ik ben benieuwd in welke richting?
Red Blade
29-07-2008, 10:33 PM
tis gewaagd daarom alleen al vind ik het geslaagdHad ik t'nie gedacht!!! :PDT_old::lol2:
Quartermile
29-07-2008, 11:45 PM
Nuja, we kunnen enkel over de foto oordelen, misschien rijd da spel ook echt, en me langs de twee kanten een mega brooddoos kan em al ne keer nuttig uit den hoek komen ook.. en van die scheve muil heb je ook gene last als ge der vanboven op steekt :512: der zit wat in, ma ik steek der nog niet metteen op :)
Kerckhove
30-07-2008, 10:32 AM
Nuja, we kunnen enkel over de foto oordelen, misschien rijd da spel ook echt, en me langs de twee kanten een mega brooddoos kan em al ne keer nuttig uit den hoek komen ook.. en van die scheve muil heb je ook gene last als ge der vanboven op steekt :512: der zit wat in, ma ik steek der nog niet metteen op :)
Volgens de tests rijdt de gekuipte versie ook goed maarja, dat garandeert nog geen verkoop zeker. Er rijdt 1 in oostende een 1125r.
Nu en dan duiken mooie soepjes op wel, mss een reusachtig project...met eigen ontworpen kader ofzo
@Creep, welke richting niet uit... Buell:)
veldy
09-10-2008, 07:57 AM
http://www.moto73.nl/uploads/hotspots/2231082008100438.jpg (http://www.moto73.nl/hotspot.asp?id=624#)
De modellijn van Buell breidt zich de laatste jaren flink uit. Voor 2009 komen de Amerikanen met de 1125CR, kort door de bocht gezegd een uitgeklede 1125R. Wij gaven deze bullebak in de omgeving van Berlijn eens flink de sporen.
Neem je deze CR goed onder de loep dan valt op hoe compact de motor oogt. De Rotax V-twin van de CR is gelijk aan die uit de 1125R, heeft 146 paardenkrachten aan boord en een koppel van 111 Nm. Verder zijn de vitale onderdelen voor deze motor één op één overgenomen van de 1125R.
Op het Spreewaldcircuit, gelegen op een uurtje rijden vanuit Berlijn, voelen we deze ogenschijnlijke bullebak aan de tand. De koppeling laat zich soepel bedienen en de injectie is aardig in orde. De Buell is, mede dankzij de extreme geometrie, gemakkelijk op één oor te leggen. Bij het aanremmen van bochten en het daarbij horende terugschakelen doet de slipperkoppeling z’n werk. Per exemplaar verschillend zou de werking van de voorrem directer kunnen. Niet dat de achtzuigerremklauw z’n werk niet doet, maar ver doorknijpen blijkt soms noodzakelijk om tot harde vertraging over te gaan.
De CR zal voornamelijk op de openbare weg te zien zijn, een flinke ronde over de openbare weg in Oost-Duitsland viel ons dan ook ten deel. Het optionele verhoogde stuurtje bleek hierbij een absolute aanrader. Het Rotax-blok toonde zich op het circuit al ijzersterk, maar bewijst ook op de openbare weg z’n nut. Ook ‘gewoon goed’ is de schakelbak. Met gemak vind je de vrije stand en zelfs een luie linkervoet schakelt niet mis. Van het flink moeten doorknijpen met het remhendel ondervind je op de openbare weg weinig last.
De spiegels, waarin de knipperlichten mooi zijn weggewerkt, bieden voldoende zicht. Wel zijn deze onderhevig aan motortrillingen waardoor het beeld vertroebelt. Over het uiterlijk van deze Buell bestaat geen eenduidig oordeel. Wel staat vast dat de CR een opvallende verschijning is. Een veelbelovende eerste indruk heeft deze moderne versie van een caféracer in ieder geval gemaakt.
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.