View Full Version : zolder
spreefke
30-07-2008, 07:29 AM
laatste tijd hier nog iemand op zolder geweest?
kennis van mij heeft ook een gsxr maar totaal nog geen ervaring en hij wilt op zolder ervaring gaan opdoen ivm bochten werk;
en.....ja heb hem ook al gezegd da hij daar nog niks kan gaan doen,maar ja wa wil je van iemand die nog maar 24 jaar is en totaal geschift is
kennis van mij heeft ook een gsxr maar totaal nog geen ervaring en hij wilt op zolder ervaring gaan opdoen ivm bochten werk;
en.....ja heb hem ook al gezegd da hij daar nog niks kan gaan doen,maar ja wa wil je van iemand die nog maar 24 jaar is en totaal geschift is
Nog maar 24 jaar ja man wat een oude zeiker die is al te laat wi vo opt circuit te beginnen :D
Ik ga 1ste keer op circuit met bijna 3 jaar ervaring maar als ik een geldboom had was ik ook veel eerder het circuit opgegaan wi:PDT_ura1:
Sjiriki
30-07-2008, 09:02 AM
Nog maar 24 jaar ja man wat een oude zeiker die is al te laat wi vo opt circuit te beginnen :D
Ik ga 1ste keer op circuit met bijna 1 jaar ervaring
:bs_imwifstupid:
maar tga wel ni zolder zijn, want anders moen die potten derweer af...
Kerckhove
30-07-2008, 10:26 AM
Laat ons dan over aantal gereden km's / jaar praten want anders komt da redelijk onjuist over:PDT_gy:
Tom in laatste 3 maand: 200m
Jess in laatste 9 maand: 30.000?:PDT_hah:
Sjiriki
30-07-2008, 10:42 AM
Laat ons dan over aantal gereden km's / jaar praten want anders komt da redelijk onjuist over:PDT_gy:
Jess in laatste 9 maand: 30.000 mm?:PDT_hah:
:PDT_gy:
Jess in laatste 9 maand: 30.000?:PDT_hah:
pff hoord em klappen de harley pé die per jaar 2000km doet vant éne café naart andere:PDT_gy:
Ik ga in de volgende maand wel een paar 1000km doen:icon_kidra:
sjaakie
30-07-2008, 04:27 PM
waarom zou hij daar niks kunnen doen?
een cursus niveau 1 gaat zeker niet te snel, of mss beter nog een cursus van motoraktief (folembray) volgen daar zou je naar het schijnt meer uitleg krijgen over je rijtechniek.
Kerckhove
30-07-2008, 04:30 PM
pff hoord em klappen de harley pé die per jaar 2000km doet vant éne café naart andere:PDT_gy:
Ik ga in de volgende maand wel een paar 1000km doen:icon_kidra:
Wien et er harley?:nono: ik niet!-En tzijn er ong 6duust:eusa_whistle:
En drink niet als ik rijd, zie dak ineens goe begin te worden:icon_cool:
Wien et er harley?:nono: ik niet!-En tzijn er ong 6duust:eusa_whistle:
En drink niet als ik rijd, zie dak ineens goe begin te worden:icon_cool:Ja ééns je een harley gaat hebben zal da wel nog minderen zeker de km's:confused: bedoel die dingen zijn toch meer vo de show gemaakt en om naar te kijken ipv ermee te rijden of begrijp ik da verkeerd:icon_confused:
Reaper996
30-07-2008, 04:52 PM
Wat heeft dien leeftijd hier nu weer mee te maken? Is da eigenlijk het enige waar jullie naar kunnen kijken? Eerst en vooral wa wilt em doen op zolder? Gaan rond vlammen of leren draaien en zen kijktechniek toepassen? Als em gaat voor da eerste dan zit je op zolder zeker goed. Maar de kloterij is dat je met decibel beperking zit. Wil je werken op je rijgedrag zoals kijken en juist in sturen zou ik je folembray aanraden omdat deze een stuk techniescher is en je veel meer leert. Motoren en toerisme doen geregeld eens initatie cursusen. :pocorn:
MV Blackie
30-07-2008, 07:09 PM
voor volgend jaar is dit een aanradertje :
www.eybis.com
Kerckhove
30-07-2008, 07:17 PM
Ja ééns je een harley gaat hebben zal da wel nog minderen zeker de km's:confused: bedoel die dingen zijn toch meer vo de show gemaakt en om naar te kijken ipv ermee te rijden of begrijp ik da verkeerd:icon_confused:
Je begrijpt het verkeerd en ooit goaj begrijpen wat ik bedoel, dedju toch!:director:
Nee serieus, tis anders, maar...
ik geef het op!:angry4:
MV Blackie
30-07-2008, 07:29 PM
niet laten kennen Kerkhove :director:
:eusa_shhh:Je begrijpt het verkeerd en ooit goaj begrijpen wat ik bedoel, dedju toch!:director:
Nee serieus, tis anders, maar...
Denk dak het versta bij harley staat "imago" en the "harley" lifestyle op 1ste plaats over de moto's zelf durf ik niets te zeggen:PDT_str: zie dak een bende hells angels achter mij krijg:PDT_hah:
Red Blade
30-07-2008, 10:09 PM
en.....ja heb hem ook al gezegd da hij daar nog niks kan gaan doen,maar ja wa wil je van iemand die nog maar 24 jaar is en totaal geschift isIk ga maandag 4 Augustus vrij rijden op Zolder.Persoonlijk vind ik dat je voor de eerste circuitervaring best naar Croix gaat niet zoooo snel maar wel heeeeeel technisch (zie www.circuitdagen.be) Ik ga naar Croix op maandag 1 September. :PDT_ura1::PDT_ura1::PDT_ura1:
Kerckhove
31-07-2008, 11:39 AM
:eusa_shhh:
Denk dak het versta bij harley staat "imago" en the "harley" lifestyle op 1ste plaats over de moto's zelf durf ik niets te zeggen:PDT_str: zie dak een bende hells angels achter mij krijg:PDT_hah:
@Blackie, thx! Over tom... Die onwetende zielen die rondschuimen op deze aardkost... een waar teken van Gods tolerantie jegens de lager gerangschikten in de pyramide van de zoogdieren, nietwaar....:PDT_gy:
@ Tom, :PDT_nunu:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.