PDA

View Full Version : Niet zo los van de pot gerukt

RSVMILLE
01-08-2008, 10:02 AM
http://www.dotsub.com/view/84f5c72d-b0ba-408c-ace3-8cc40995e011;jsessionid=13mbnmmxprdfz

LeDUC
01-08-2008, 10:15 AM
right on brother , right on

en idd nen europeaan is ne meelzak
je mag er op schoppen zoveel je wil ze doen toch nooit iets terug

ik braak'n van ' politiek correct ':looser:

FilipXX
01-08-2008, 01:09 PM
Dienen gast kan da goe verwoorden :buttrock:

Reaper996
01-08-2008, 02:27 PM
Bajagie. Ik krijg daar ook serieus het schijt van. Da wil alle voordelen van de westerse wereld en allevoordelen van hun land. Schoon trukstje. Het schijt krijg ik er van. En al die dikke lozers laten dat dan nog toe ook. :angry4: Het wordt tijd dat europa eens waker schiet en iets doet voor het te laat is. :angry4:

CREEP
01-08-2008, 03:44 PM
denk dat ieder mens met gezond verstand beseft dat we ons eigen graf
aan het graven zijn zoals er word omgesprongen met de (wensen )
van de moslims
het beste wat ons kan overkomen en ooit wel zal gebeuren als het zo verder gaat is een burgeroorlog ik ben er in elk geval klaar voor

RSVMILLE
01-08-2008, 06:23 PM
denk dat ieder mens met gezond verstand beseft dat we ons eigen graf
aan het graven zijn zoals er word omgesprongen met de (wensen )
van de moslims
het beste wat ons kan overkomen en ooit wel zal gebeuren als het zo verder gaat is een burgeroorlog ik ben er in elk geval klaar voor

Ja da zal wel ... jij moet maar juist een kleed aantrekken en ze denken dat je een moslim bent :PDT_gy:

Er zijn er veel die denken dat ze er klaar voor zijn maar we doen niks. Die apen zijn zich al jaren over de gehele wereld aan het verspreiden en moskees aan het bouwen. Binnen 10 jaar zijn alle niet moslims overal ter wereld in de minderheid en als er daar zoŽn aap in 1 van die apelanden een vloek uitspreekt over europa en de rest van de wereld gaan we der mogen klaar voor zijn wi maar tzal niet helpen. Met wat gaan we ons verdedigen? Met mes en vork? Die apen zijn wel gewapend met vanalles en nogwa é terwijl wij onze wapens braafjes moeten inleveren en laten vernietigen. We gaan het deksel goed op onze neus krijgen met al onze liefdadigheid en onze grenzen open te stellen. Der is daar in Brussel ook zoŽn klojo uit een kraan gevallen. Ze hebben hem moeten immobiliseren met een helikopter en afvoeren naar een hospitaal. Wie gaat er daar voor opdraaien denk je ... juist ja, wij, die braafjes onze ziekenbond betalen, die braafjes zorgkas betalen, die hele dagen ons kloten afdraaien om vanalles te kunnen betalen.

MV Blackie
02-08-2008, 01:43 AM
kweetnie, die mannen zijn gewoon gebrainwashed, van jonks of aan diene Koran in hun strop.
Of ze hun geloof ook hier moeten gaan verkondigen ... heb daar sterk mijn twijfels over (maar de verkondigers van de bijbel waren infeite ook nie veel beter zulle)
Tussen het blanke volk zit ook veell crapuul en mogen we ze dus niet allemaal over dezelfde kam scheren
als die mannen/vrouwen de moeite willen doen om op deftige wijze te emigreren heb ik daar geen enkel probleem mee , maar als het is om te profiteren heb ik maar 1woord: UITWIJZING !!

PVC
02-08-2008, 08:00 AM
In de grond zijn die extremistische islamieten nog zo slecht niet...maar je moet ze er eerst inkrijgen.:PDT_old:

(grote eloquentie, dien vent.)

draknor
02-08-2008, 08:10 AM
In de grond zijn die extremistische islamieten nog zo slecht niet...maar je moet ze er eerst inkrijgen.:PDT_old:

(grote eloquentie, dien vent.)

gij blijkbaar ook...

PVC
02-08-2008, 08:59 AM
gij blijkbaar ook......da'k e wiede mulle enn'n?:icon_cool:

gixxerke
02-08-2008, 01:07 PM
yep europa zijn het allemaal watjes, en we laten veel te veel toe :angry4: