PDA

View Full Version : Namaak nummerplaat

Peet
01-05-2011, 04:14 PM
Ik zag op enduro's al eens een namaak nummerplaat in rubber. Iemand een idee waar je dat kan laten maken?

Captain675
01-05-2011, 06:03 PM
Ik weet wel een adres voor namaak nummerplaten, maar dan wel copy van de real thing ... geen verschil te zien ( buiten het DIV stempeltje en retroreflecterende leeuwtjes ) ...

Waar ? Automecano Conterdam Oostende ... sssstttt he, ge weet dat niet van mij ... :laughing7:

PVC
02-05-2011, 03:03 PM
Ik weet wel een adres voor namaak nummerplaten, maar dan wel copy van de real thing ... geen verschil te zien ( buiten het DIV stempeltje en retroreflecterende leeuwtjes ) ...

Waar ? Automecano Conterdam Oostende ... sssstttt he, ge weet dat niet van mij ... :laughing7:Roep het NOG wa luider...:eusa_doh:

raptorken
03-05-2011, 09:39 PM
Zag er onlangs eentje in de ardennen op een KTM enduro: gewoon een geel plastieken plaat met de letters en cijfers in alcoholstift, ongeveer 75% van de grootte van een officiële plaat.
Misschien zijn de flikken er wat meegaander??

Shadow ACE 1994
03-05-2011, 10:14 PM
Zag er onlangs eentje in de ardennen op een KTM enduro: gewoon een geel plastieken plaat met de letters en cijfers in alcoholstift, ongeveer 75% van de grootte van een officiële plaat.

Denk nie da ge daar veel kunt misdoen. Die zijn al blij met een beetje toerisme dat ze veel door de vingers kijken denk ik..:laughing7:

sickboy
13-05-2011, 08:52 PM

heb da langs ons kanten ook nog gezien op treffens, gele ductape & letters in alcoholstift erover gedaan. Vraag is in hoeverre het overeenkwam met z'n echte plaat :laughing7:

PVC
14-05-2011, 08:01 AM
Als je verlegen zit om je plaat, rij dan zonder.:PDT_old:

:eusa_whistle:

rgvcurd
15-05-2011, 10:20 PM
ik heb een kleintje laten maken in frankrijk , ofwel zonder rijden in je beurs houden en zeggen dat hij af gevallen is

bientjebleu
16-05-2011, 02:38 PM
ik heb een kleintje laten maken in frankrijk , ofwel zonder rijden in je beurs houden en zeggen dat hij af gevallen is

ze houden je tegen, ne moat van mij heeft da tegen gekomen op ne treffen , was n stukske in holland, moest mee naar n' garage om die plaat er terug te bevestigen, ne maand later reden we samen terug n treffen, k doe nx anders lol:laughing7:, en dan passeerde er n vliegende plaat, die was er afgevlogen, doorgescheurd, was op just for fun, we hebben die plaat dan gewoon omgekeerd eraan gehangen, hihihi je moest toch iet doen he:PDT_ura1:

Godsmack
16-05-2011, 05:44 PM
Roep het NOG wa luider...:eusa_doh:
AUTOMECANO CONTERDAM OOSTENDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :laughing7:

Joppe
16-05-2011, 08:56 PM
AUTOMECANO CONTERDAM OOSTENDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :laughing7:

er scheelt iet aan mijn ogen peisk azo :icon_cool::laughing7: