PDA

View Full Version : camera

bientjebleu
25-06-2011, 08:41 PM
kan er mij iemand helpen, ne moat van mij zou graag n camera kopen voor op zijne helm?????? wa kan er raad geven welk toestel hij moet kopen

Godsmack
25-06-2011, 09:26 PM
ne hero gopro is goe maar duur
ne nano camsport is minder goed, maar toch goe, ik heb die, en is vooral cheap
je oregon bulletcam
op Ebay zoeken, das mijn raad :icon_thumleft:

Tom
25-06-2011, 09:36 PM
wat is je budget???
En wat vind je belangrijk aan een camera???
Je hebt al iets voor nog geen 30€ en je kan het zo zot maken als je wil voor +1000€:icon_eyes:
gopro is zeer goed maar minpuntne zijn: is niet zo compact en eigenlijk beetje belachelijk om op je helm te plakken als je je dazarvan iets zou aantrekken:laughing7:
Ook nadeel is het geheugen en het hd filmen... je hebt vrij grote (dus dure) sd kaarten nodig die snel kunnen schrijven om hd beelden vloeined te verwerken en als je geen redelijk recente pc hebt kun je ze wss nie ééns deftig afspelen op je pc:laughing7:
Alle andere dingen zijn alleen maar voordelen bij een gopro beste beeld audio is zeker ok (slecht punt bij vele camera's) heel gemakkelijk in gebruik en zeer goede mounts erbij gekleverd als je voor de motorsport kit gaat
Kost +- 240€zonder sd kaart dus reken er nog maar 50€ bij...
voor 30€heb je al een spycam op ebay die zeeeeer kklein/onopvallend is en ook al redelijk deftig filmt :) incl 4gig gehuegenkaart ivm gopro trekt op niets natuurlijk maar vind dat het voor dat geld toch al zeer goed filmt en de audio is nog aanvaardbaar zelfs beter dan meeste camera's die 4/5x zoveel kosten:icon_rolleyes:
Is wel moeilijker in gebruik ook maar je kunt nie alles hebben voor zo weinig €:laughing7:

Tom
25-06-2011, 09:39 PM
op youtube intikken helmet cam review vind je ook vele verglijkingen van modellen met hen voor en nadelen:)

rietveld
25-06-2011, 09:52 PM
http://contour.com/products
contour +, betere geluidsopname en breder opname veld.

30min = 1gb geheugen, zit kaartje bij van 2gb en je kunt er max. een kaartje insteken van 32gb. zijn micro sd kaartjes. die van 4gb zijn nog betaalbaar, 8gb begint al duur te worden.

CREEP
26-06-2011, 04:13 PM
oregon suckt
tachyon suckt

go pro is pro

en ik spreek uit ervaring

Tom
26-06-2011, 09:03 PM
en vhold suckt ook vooral de audio:eusa_doh: enigste wat suckt aan de gopro is vorm/formaat anders alleen maar voordelen gopro rules:PDT_ura1:
( heb hiervoor zelf ook al 2 "goedkopere" soorten camera's gehad en achteraf vond ik da weg gesmeten geld goedkoop wil nie altijd zeggen een goede koop é:laughing7: )
Heb nog geen seconde spijt gehad dat ik een gopro hd heb aangeschaft:eusa_dance:

Godsmack
26-06-2011, 09:13 PM
ik ben tevreden over mijn nano camsport,cheap, en goed beeld, :icon_thumleft: