View Full Version : Even kennis maken
noenkel
18-07-2011, 09:12 PM
Hallo motorvrienden,
Ik ben Frans, doch tss de motards gekend als "noenkel". Ben 62 jaar en ben met de moto beginnen rijden toen ik 48 jaar oud was. Mijn opstap was een chopperke, doch ben rap overgestapt op een touring. Eerst Diversion900 dan een 1100 Honda Pan en momenteel een St1300 Pan die nu 7 jaar oud is. Mijn duo en ik zijn reeds veel op reis geweest met de tweewieler. Momenteel heb ik er zo'n 200 à 210.000km opzitten. Ik maak ook zelf roadbooks en stippel tevens ook ritten uit, meestal voor mijn club of ritten voor het goede doel. Mijn terrein is Noord-Frankrijk , Le Nord en Le Pas de Calais. Prachtige streek daar om te toeren. See you on the raod . Motorgroeten.
Reaper996
18-07-2011, 10:12 PM
Welkom op motovrienden.
Das den 3de noenkel dank nu kennen via mv. :laughing7:
Godsmack
18-07-2011, 10:15 PM
welgekomen noenkel ,
Captain675
18-07-2011, 10:21 PM
Welkom op het forum hier Noenkel, enjoy it, er zitten hier veel toerders tussen onze leden. We verheugen ons al op machtige fotoreportages en keep us informed over mogelijke ritten !!! :icon_thumleft:
Welkom op motovrienden.
Das den 3de noenkel dank nu kennen via mv. :laughing7:
:eusa_naughty: we hebben nu :
- Chip aka Noenkel
- Nonkeltje die niet veel post
- Noenkel nen toekomstige topposter ...
:laughing7:
Monster
18-07-2011, 10:59 PM
Welkom Nonkel the third...:laughing7:
Reaper996
19-07-2011, 08:22 AM
Welkom op het forum hier Noenkel, enjoy it, er zitten hier veel toerders tussen onze leden. We verheugen ons al op machtige fotoreportages en keep us informed over mogelijke ritten !!! :icon_thumleft:
:eusa_naughty: we hebben nu :
- Chip aka Noenkel
- Nonkeltje die niet veel post
- Noenkel nen toekomstige topposter ...
:laughing7:
Wien de hell is da tonne? :icon_scratch:
gunther
19-07-2011, 11:10 AM
Hallo motorvrienden,
Ik ben Frans, doch tss de motards gekend als "noenkel". Ben 62 jaar en ben met de moto beginnen rijden toen ik 48 jaar oud was. Mijn opstap was een chopperke, doch ben rap overgestapt op een touring. Eerst Diversion900 dan een 1100 Honda Pan en momenteel een St1300 Pan die nu 7 jaar oud is. Mijn duo en ik zijn reeds veel op reis geweest met de tweewieler. Momenteel heb ik er zo'n 200 à 210.000km opzitten. Ik maak ook zelf roadbooks en stippel tevens ook ritten uit, meestal voor mijn club of ritten voor het goede doel. Mijn terrein is Noord-Frankrijk , Le Nord en Le Pas de Calais. Prachtige streek daar om te toeren. See you on the raod . Motorgroeten.
welkom Frans! de meeste kennen jou niet maar wel je ritten!
gunther
19-07-2011, 11:12 AM
wie met de ritten van frans wil kennismaken kan dit nu zondag in klerken en volgende week op onze Mega tour!!!
beide ritten komen van Frans waarvoor onze dank want mooie ritten zijn niet vanzelfsrpekend
hondapanneke
19-07-2011, 11:58 AM
welkom :moto3:Panrijder
Joppe
19-07-2011, 07:27 PM
wees welkom noenkel
goaaze
19-07-2011, 09:31 PM
noenkel , je ziet welgekom'n sé
bientjebleu
19-07-2011, 10:33 PM
welgekomen iere noenkel
Miekstje
19-07-2011, 10:47 PM
http://img231.imageshack.us/img231/6242/wlcmmtv2gfe.gif
Ghismo
20-07-2011, 07:13 AM
noenkeltje welkom hier:icon_thumleft:
sv-ke
21-07-2011, 07:47 PM
welkom :icon_thumleft:
noenkel
22-07-2011, 09:19 PM
wie met de ritten van frans wil kennismaken kan dit nu zondag in klerken en volgende week op onze Mega tour!!!
beide ritten komen van Frans waarvoor onze dank want mooie ritten zijn niet vanzelf srpekend
Inderdaad Gunther nu zondag in Klerken , rit tvv de gehandicaptenzorg Maria ter Engelen (MTE). Hoewel het aangekondigd weer er zeker niet stralend uitziet.Jammer en spijtig voor die kinderen...maar toch nog afwachten!
De week daarop komt de Megatour de France van Mtc Vrijbos dan aan de beurt en dat is een ander paar mouwen. 300 km bepijlen. Dat wordt terug hard labeur.
Red Blade
23-07-2011, 03:46 PM
welkom Frans! de meeste kennen jou niet maar wel je ritten!Ahhh Frans welkom op't forum!:icon_thumleft:Je zal je hier wel amuseren!!!Tussen het uitstippelen van je prachtritjes!
We kunnen mss eens samen een ritje N-Fr.uitstippelen hé voor de motor vrienden!!:eusa_dance::eusa_dance:
fluppe
23-07-2011, 11:38 PM
welkom ier wi noenkel:eusa_dance:
Harley187
29-07-2011, 03:28 PM
welkom :)
Welkom Noenkel ! :icon_thumleft:
En 'k denk da'k u wel ken van zien. Je ritten ken ik zeker want die kom ik altijd rijden als 't een beetje past.
Klerken was een prachtrit en we verwachten van de mega-tour niks minder é... Misschien tot zaterdag é :)
Welkom hier Noenkel. Voor iemand "Frans" spreek je héél goed Nederlands.
Zeg eens, als je veel in Frankrijk rijdt, kan je me dan ooit eens helpen Calais te vinden want telkens ik daar rijdt, zeggen de borden me dat er geen Calais is... "Pas de Calais". :eusa_doh:
Captain675
30-07-2011, 11:16 AM
Zeg eens, als je veel in Frankrijk rijdt, kan je me dan ooit eens helpen Calais te vinden want telkens ik daar rijdt, zeggen de borden me dat er geen Calais is... "Pas de Calais". :eusa_doh:
Maar allee Pee er staat op die bordjes toch ... "Nor Pas De Calais" ??? :laughing7:
Maar allee Pee er staat op die bordjes toch ... "Nor Pas De Calais" ??? :laughing7:So close... yet so far... :eusa_doh:
noenkel
30-07-2011, 09:40 PM
Niet op de borden afgaan! Die zijn voor mij.
Probeer het eens te vragen aan een een GPS toestel. Die kan je zeker helpen. Ikzelf zou het niet weten...maar 'k ben dan ook gene slimmen eh:icon_cool:
noenkel
30-07-2011, 09:46 PM
Ahhh Frans welkom op't forum!:icon_thumleft:Je zal je hier wel amuseren!!!Tussen het uitstippelen van je prachtritjes!
We kunnen mss eens samen een ritje N-Fr.uitstippelen hé voor de motor vrienden!!:eusa_dance::eusa_dance:
Yep Blade mij niet gelaten hoor. k' heb hier ritten in N-Fr genoeg liggen en heb ook nog rap een nieuwtje uit mijn mouw geschud. No Problem voor mij.
Kunnen we gerust eens samen op pootjes zetten. Hoeveel km? 150-200-250-300. Je zegt het maar!:icon_cool:
Red Blade
31-07-2011, 10:09 AM
Yep Blade mij niet gelaten hoor. k' heb hier ritten in N-Fr genoeg liggen en heb ook nog rap een nieuwtje uit mijn mouw geschud. No Problem voor mij.
Kunnen we gerust eens samen op pootjes zetten. Hoeveel km? 150-200-250-300. Je zegt het maar!:icon_cool:We spreken wel eens af.Gisteren de rit gereden en 't was weer dik in orde héé!!:icon_thumleft:Zoals steeds zeker Proficiat!!:eusa_dance::eusa_dance:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.