View Full Version : Woman
http://nl.youtube.com/watch?v=GpZcCpdFILY&feature=related
schitterend nummer en geen woord gelogen:D
El Barto
11-08-2008, 10:47 AM
http://nl.youtube.com/watch?v=GpZcCpdFILY&feature=related
schitterend nummer en geen woord gelogen:D
:icon_kidra:
Sjiriki
11-08-2008, 11:34 AM
http://nl.youtube.com/watch?v=GpZcCpdFILY&feature=relatedschitterend nummer en geen woord gelogen:D
:woeaA03::woeaA03:
Can't blame u for ignorance
vind toch dat er veel van klopt:eusa_shifty:
zal wel "de ware" nog nie tegengekomen zijn zeker:PDT_hah:
http://nl.youtube.com/watch?v=Fj4vLZJhNEk&feature=related
the man song:icon_cool:
Sjiriki
11-08-2008, 12:08 PM
welja, de meeste vrouwen kunnen de dag van vandaag evengoed overweg met multimedia als hun mannen, denk maar aan gsm's.....
ken heel veel vrouwen die bang zijn van spinnen, maar evenveel mannen
van die leeftijd weet ik ni, maar das miss omdak nog jong ben dat iedereen het nog mag weten haha,
en over de sex, het heeft overlaatst nog maar in de gazetten gestaan da er een recordaantal jonge mannen is die zich niet meer goed voelen bij sexuele activiteiten omdat er teveel van hun verwacht word....
en van richting vragen, 90% heeft nu wel al nen gps :)
and I drink booze :PDT_gy:
1:welja, de meeste vrouwen kunnen de dag van vandaag evengoed overweg met multimedia als hun mannen, denk maar aan gsm's.....
2:ken heel veel vrouwen die bang zijn van spinnen, maar evenveel mannen
van die leeftijd weet ik ni, maar das miss omdak nog jong ben dat iedereen het nog mag weten haha,
3:en over de sex, het heeft overlaatst nog maar in de gazetten gestaan da er een recordaantal jonge mannen is die zich niet meer goed voelen bij sexuele activiteiten omdat er teveel van hun verwacht word....
4:en van richting vragen, 90% heeft nu wel al nen gps :)
5:and I drink booze :PDT_gy:
1 daar moet ik eigenlijk nie van klappen want ik kan zelf nie overweg met gsm:eusa_shhh:
2 ik ben ook (een beetje) bang van spinnen maar ga nie beginnen tieren en belachelijk doen:D
3 denk dat da bij vrouwen hetzlelfde is met al under complexen altijd:icon_rolleyes:
4 ik heb zelf ook geen oriëntatie gevoel:eusa_shifty:
5 ikke (bijna) nie
en 6 vrouwen kosten veel geld ze willen altijd vanalles doen (gaan eten naar cinema gaan winkelen enz enz) terwijl da ik da nie graag doe allé toch niet teveel:PDT_hah: dus da klopt toch wel een beetje in da clipje alhoewel het wel heel veralgemenend is (isda een woord:confused: ) en er zijn altijd uitzonderingen é:)
Kerckhove
11-08-2008, 12:23 PM
:PDT_hah:ik ineens begrijp waarom Tom geen lief heeft?
:PDT_hah:ik ineens begrijp waarom Tom geen lief heeft?Waarom?
Omda ik koppig ben? of omdak gierig ben of omdak altijd me gedacht zeg ook als het ze nie aanstaat:PDT_hah:
Soms denken ze van mij dat ze me kunnen veranderen maar da ga geen waar zijn wi:nono::D
Sjiriki
11-08-2008, 02:55 PM
Waarom?
Omda ik koppig ben? of 1omdak gierig ben of omdak altijd me gedacht zeg ook als het ze nie aanstaat:PDT_hah:
2 Soms denken ze van mij dat ze me kunnen veranderen maar da ga geen waar zijn :nono:wi:D
1 tja als je zelf vin da ge gierig zijt gaank ik daar niks op zegn (kzout ni weten) mor da vrouwen geld kosten, kan dat dan ook zegn van venten wih, moestek ik ni moeten studeren kzou ook veel meer doen en uitgeven an menne vent, mor als je gin hebt kun je geen weggeven ook eh
2 alle mannen dachten da..... :PDT_ura1:
de enige reden dak er ben op ingegaan is omda je zei da gin woord gelogen was(terwijl het wel zo is), want het liedje is wel erg grappig !
MAN302
11-08-2008, 03:29 PM
Waarom?
Omda ik koppig ben? of omdak gierig ben of omdak altijd me gedacht zeg ook als het ze nie aanstaat:PDT_hah:
Soms denken ze van mij dat ze me kunnen veranderen maar da ga geen waar zijn wi:nono::D
denk dat hij bedoelt dat je erg veel vrouwelijke eigenschappen hebt :PDT_hah:
Ja nu dajet zegt zou idd ook kunnen:angry4:
Jammer dak geen borsten heb:(
:PDT_hah:
1 tja als je zelf vin da ge gierig zijt gaank ik daar niks op zegn (kzout ni weten) mor da vrouwen geld kosten, kan dat dan ook zegn van venten wih, moestek ik ni moeten studeren kzou ook veel meer doen en uitgeven an menne vent, mor als je gin hebt kun je geen weggeven ook eh
2 alle mannen dachten da..... :PDT_ura1:
de enige reden dak er ben op ingegaan is omda je zei da gin woord gelogen was(terwijl het wel zo is), want het liedje is wel erg grappig !Ik ben niet de enige dat da vind:nono: iederéén zegt da en het is zo ook enigst waar ik geld aan kan geven is moto's voor de rest geef ik liever geen € teveel uit:eusa_shhh:
2 ik laat mij nie zot maken door vrouwen:PDT_gy:
Bientje
11-08-2008, 03:43 PM
ik denk dat ze nog veel liedjes kunnen maken over de "marsen en de venussen" en iedereen gaat wel zeggen da's waar of echt typisch...toch goed gevonden it brings a smile on your face!
Sjiriki
11-08-2008, 03:53 PM
Ik ben niet de enige dat da vind:nono: iederéén zegt da en het is zo ook enigst waar ik geld aan kan geven is moto's voor de rest geef ik liever geen € teveel uit:eusa_shhh:
ah foert, kheb gin zin mi om moraalridder te spelen
mor 1 ding wetenk zeker nog liever minder centen en men vent dicht bij me hebben dan elke avond alleen men nest in te moetn en nen goeie spaarrekening
ah foert, kheb gin zin mi om moraalridder te spelen
mor 1 ding wetenk zeker nog liever minder centen en men vent dicht bij me hebben dan elke avond alleen men nest in te moetn en nen goeie spaarrekening
da laatste heb ik ook nie wi:nono:
Wel liever 2 moto's in me garage en gelukkig alleen zijn dan 1 moto en een lief in me nest die ervoor gezorgt heeft dak een moto heb moeten wegdoen:PDT_hah:
:pocorn:
@bientje als je er nog goeie weet posten die handel:PDT_ura1:
Reaper996
11-08-2008, 04:24 PM
Lol ze zijn alle 2 super. En er zit in allebei wel iet van waarheid. :PDT_ura1:
Sjiriki
11-08-2008, 04:33 PM
Wel liever 2 moto's in me garage en gelukkig alleen zijn dan 1 moto en een lief in me nest die ervoor gezorgt heeft dak een moto heb moeten wegdoen:PDT_hah:
als je da toelaat dat ze da eisen of dat het zo ver komt dat je het zo moet doen, dan zijde gewoon slecht bezig
je bezit is het jouwe en theeft daar geene miereneuker iets anders over te zegn, dan zit ge opt punt van ander en beter
als je natuurlijk al x aantal jaar samenwoont en 1 van de twee wil nen auto of wa wetenk veel en het kan ni financieel, das nen andere zaak
maar zolang het nog 'vrijen' is en ni 'huisje boomtjen tuintje' is hetgeen daj wil spenderen aan je lief het maximum en hebben ze daar niks over te eisen
als madam na de cine wilt, moet ze der ma zelf vo betalen, als meneer haar natuurlijik meevraagt ist ma de beleefdheid da em betaalt, (tzelfde geld als meisken de kerel meevraagt) en kan zij miss de drankjes ofzo betalen
en als ze wil gaan winkelen? jah wtf daar heb jij toch niets mee te zien? als ze nen nieuwe garderobe wilt moet da uit aarne portefueille komn eh
als je da toelaat dat ze da eisen of dat het zo ver komt dat je het zo moet doen, dan zijde gewoon slecht bezig
je bezit is het jouwe en theeft daar geene miereneuker iets anders over te zegn, dan zit ge opt punt van ander en beter
als je natuurlijk al x aantal jaar samenwoont en 1 van de twee wil nen auto of wa wetenk veel en het kan ni financieel, das nen andere zaak
maar zolang het nog 'vrijen' is en ni 'huisje boomtjen tuintje' is hetgeen daj wil spenderen aan je lief het maximum en hebben ze daar niks over te eisen
als madam na de cine wilt, moet ze der ma zelf vo betalen, als meneer haar natuurlijik meevraagt ist ma de beleefdheid da em betaalt, (tzelfde geld als meisken de kerel meevraagt) en kan zij miss de drankjes ofzo betalen
en als ze wil gaan winkelen? jah wtf daar heb jij toch niets mee te zien? als ze nen nieuwe garderobe wilt moet da uit aarne portefueille komn eh
Hihi sjiriki is boos:PDT_str:
Maar je hebt wel gelijk:)
ik ben gwn een massas ambetante moeilijke kl**tzak:D
(maar heeeeeeel soms kan ik ook lief zijn hoor:eusa_shifty: )
Sjiriki
11-08-2008, 04:47 PM
kben uit hetzelfde hout gesneden :D
ben gewoon van mening daj zoveel an je lief uitgeeft als da je zelf wil
Atsui
11-08-2008, 05:27 PM
De mijne vind van zichzelf dat ze geld opbrengt :lol2:
Zoéén moetek ook hebben:D
Atsui
11-08-2008, 05:31 PM
eh, heb wel gezegd ZE VINDT dat ... klein detail ... hehe
ratte
11-08-2008, 08:24 PM
yep tis een woesie:PDT_gy:
Ik ben geen woesie dit is een woesie:PDT_hah:
http://nl.youtube.com/watch?v=LWSjUe0FyxQ
FilipXX
11-08-2008, 10:56 PM
@bientje als je er nog goeie weet posten die handel:PDT_ura1:
Ik zou liever een moto wegdoen dan Lien :PDT_old:
Da is nen goeien :laughing7:
En dan ben ik den hollander :nono:
eh, heb wel gezegd ZE VINDT dat ... klein detail ... hehe
Dacht het al :woeaA03:
Ik ben niet de enige dat da vind:nono: iederéén zegt da en het is zo ook enigst waar ik geld aan kan geven is moto's voor de rest geef ik liever geen € teveel uit:eusa_shhh:
tegenwoordig is da geen taboe nie meer ze, vind het wel sterk daj ervoor uitkomt op een motorforum :D
tegenwoordig is da geen taboe nie meer ze, vind het wel sterk daj ervoor uitkomt op een motorforum :DJe's so lekker cool sè...
1:welja, de meeste vrouwen kunnen de dag van vandaag evengoed overweg met multimedia als hun mannen, denk maar aan gsm's.....
2:ken heel veel vrouwen die bang zijn van spinnen, maar evenveel mannen
3:en over de sex, het heeft overlaatst nog maar in de gazetten gestaan da er een recordaantal jonge mannen is die zich niet meer goed voelen bij sexuele activiteiten omdat er teveel van hun verwacht word....
4:en van richting vragen, 90% heeft nu wel al nen gps :)
5:and I drink booze :PDT_gy:
1: da's gelogen...HAH!
2: da's nie waar...HAH!
3: da's los van de pot gerukt...HAH!
4: da's nietes...HAH!
5: wanneer gaan we eens binge drinking together...HAH!:icon_pidu:
Smoet mor je lever in wèh! :icon_kidra:
:PDT_gy:
Sjiriki
12-08-2008, 11:51 AM
Je's so lekker cool sè...
1: da's gelogen...HAH!
2: da's nie waar...HAH!
3: da's los van de pot gerukt...HAH!
4: da's nietes...HAH!
5: wanneer gaan we eens Binge drinking together...HAH!:icon_pidu:
Smoet mor je lever in wèh! :icon_kidra:
:PDT_gy:
1. ik lieg nooit :PDT_hmm: (toch ni daarover)
2. heb meer dan 1 keer naar boven mogen lopen omda men ex zen badkamer ni indurfde van nen spin in bad (twa wel nen mietje ma hij was wel nen vent)
3. nee nee los vant bed gerukt
4. welja 350 euro tot - 900 euro vinnek ik ni niks
5. Whoahaha ,
ge kunt meer zuipen offek ik wi, mor nu da men lever nog in orde is, kunk em ma laten werken eh :PDT_gy: (en kzit nog in de leeftijd om te bingedrinke lol )
1. ik lieg nooit :PDT_hmm: (toch ni daarover)
2. heb meer dan 1 keer naar boven mogen lopen omda men ex zen badkamer ni indurfde van nen spin in bad (twa wel nen mietje ma hij was wel nen vent)
3. nee nee los vant bed gerukt
4. welja 350 euro tot - 900 euro vinnek ik ni niks
5. Whoahaha ,
ge kunt meer zuipen offek ik wi, mor nu da men lever nog in orde is, kunk em ma laten werken eh :PDT_gy: (en kzit nog in de leeftijd om te bingedrinke lol ) Binge drinking is een sport voor alle leeftijden...al wat je nodig hebt is een nuchtere maag...om het goedkoop te houden. :icon_cool:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.