PDA

View Full Version : Afbeeldingen en links

Tom
13-08-2008, 11:57 AM
Ik vraag mij af ofdat het veel plaats inneemt op het forum als je grote afbeeldingen van vb fotobucket erop zet ipv bijlage's:confused:
Volgens mij nemen bijlage's veel kb's in beslag maar ze zijn wel veel kleiner... dus wat is eigenlijk het beste nu...
En ook waarom werken youtube links hier niemeer na een paar weken:icon_confused: da is het enigste forum waar dat links inééns zomaar zonder reden niemeer werken:eusa_shifty:
Kheb het al in paar topics vermeld maar je moet ier blijkbaar voor elk vraagje een topic openen als je wilt dat er iemand luisterd:angry4:
Voor de rest goe bezig:)

PVC
13-08-2008, 01:10 PM
Pics hosten op "bucket" websites en dan een linkje posten op ons forum heeft de minste impact op onze server ruimte. De bestanden, whatever they are and however big they are, staan niet op onze server.
Bijlage's aan een post toevoegen is werkelijk die bestanden op onze serverruimte plaatsen en dus enkel te gebruiken als het hosten van foto's (en andere bestanden) op externe servers niet mogelijk zou zijn.

Het werken van links is afhankelijk van de werking van de doel locatie.
http://www.southparkstudios.com/episodes/imaginationland_movie/ <-- hier kan je een complete film van South Park bekijken....tot wanneer de locatie waar die pagina staat niet meer toegankelijk gemaakt wordt door de beheerders van die locatie.

YouTube links kunnen soms door de plugin op het forum om ze te previewen een bug op een thread pagina veroorzaken. De exacte reden noch oplossing werden hiervoor gevonden.
Belangrijk is dat je niet blijft proberen dezelfde youtube link te posten.

Mocht je een paar voorbeelden kunnen filmen met je bulletcam? Dan kunnen wij het eens live zien gebeuren. :icon_cool:

Tom
13-08-2008, 02:04 PM
:buig: merci zal dan heel het forum vol spammen met fotobucket foto's :D

En wa bedoel je van voorbeeldjes:confused: zal mss een nieuw topic maken voor de zelfgemaakte filmpjes met links:) maar ik ga daar weer de enigste zijn zeker die daar ga posten:eusa_shifty:

PVC
13-08-2008, 02:06 PM
Nevermind... :)

Ixil
09-09-2008, 11:07 PM
Pics hosten op "bucket" websites en dan een linkje posten op ons forum heeft de minste impact op onze server ruimte. De bestanden, whatever they are and however big they are, staan niet op onze server.
Bijlage's aan een post toevoegen is werkelijk die bestanden op onze serverruimte plaatsen en dus enkel te gebruiken als het hosten van foto's (en andere bestanden) op externe servers niet mogelijk zou zijn.

Het werken van links is afhankelijk van de werking van de doel locatie.
http://www.southparkstudios.com/episodes/imaginationland_movie/ <-- hier kan je een complete film van South Park bekijken....tot wanneer de locatie waar die pagina staat niet meer toegankelijk gemaakt wordt door de beheerders van die locatie.

YouTube links kunnen soms door de plugin op het forum om ze te previewen een bug op een thread pagina veroorzaken. De exacte reden noch oplossing werden hiervoor gevonden.
Belangrijk is dat je niet blijft proberen dezelfde youtube link te posten.

Mocht je een paar voorbeelden kunnen filmen met je bulletcam? Dan kunnen wij het eens live zien gebeuren. :icon_cool:

das tenminst een gestoficeerde uitleg se

Joppe
31-01-2010, 07:55 PM
ik wou nog een fotootje plaatsen in men album maar ik krijg de melding
ongeldig bestand en het ie pertang een jpeg bestand
en al men andere foto's die ik heb geplaatst zijn ook jpeg en da ga wel
oekanda :icon_question::icon_question::icon_question:

Reaper996
31-01-2010, 08:09 PM

Anders gewoon je foto's opzenden naar men e-mail adres en dan zorg ik wel dan ze op je profiel komen.

Email = reaper996@hotmail.com

Miekstje
31-01-2010, 08:38 PM

tkan aan de grootte en/of afmeting van de afbeelding liggen

Maximum bestandsgrootte per afbeelding 976.6 KB
Maximale afmetingen afbeelding 600 bij 600 pixels

Kan je zien als je rechtsklikt op de afbeelding die je wil uploaden, onder "eigenschappen" of als't in 't engels te doen is "properties" en dan tabblad "details" (op tabblad algemeen zie je enkel de bestandsgrootte)

Captain675
31-01-2010, 08:40 PM
En wat zeggen we nu Joppe ??? ...

DANK U MIEKSTJE :laughing7:

Joppe
31-01-2010, 08:49 PM
En wat zeggen we nu Joppe ??? ...

DANK U MIEKSTJE :laughing7:

tsssssss geduld he seg :icon_rolleyes:

Joppe
31-01-2010, 08:51 PM
tkan aan de grootte en/of afmeting van de afbeelding liggen

Maximum bestandsgrootte per afbeelding 976.6 KB
Maximale afmetingen afbeelding 600 bij 600 pixels

Kan je zien als je rechtsklikt op de afbeelding die je wil uploaden, onder "eigenschappen" of als't in 't engels te doen is "properties" en dan tabblad "details" (op tabblad algemeen zie je enkel de bestandsgrootte)

ja die foto is /was te groot maar de andere waren dat ook

en als je er enen upload dat staat er ook bij dat de site het automatisch aanpast maar in ieder geval

Dank U Miekstje :)

Miekstje
31-01-2010, 08:57 PM
tsssssss geduld he seg :icon_rolleyes:

je hebt gelijk Joppe.....

tssssss Captain, geduld hé seg :PDT_hmm: :laughing7:

maar tussen ons gezegd en gezwegen, de Captain stond achteraan in de rij toen ze dat uitdeelden :eusa_whistle:

Miekstje
31-01-2010, 08:58 PM
ja die foto is /was te groot maar de andere waren dat ook

en als je er enen upload dat staat er ook bij dat de site het automatisch aanpast maar in ieder geval

Dank U Miekstje :)

't wreed gern gedaan hé Joppe

Captain675
31-01-2010, 09:01 PM
je hebt gelijk Joppe.....

tssssss Captain, geduld hé seg :PDT_hmm: :laughing7:

maar tussen ons gezegd en gezwegen, de Captain stond achteraan in de rij toen ze dat uitdeelden :eusa_whistle:

Het is waar, het is waar, voor sommige delen stond ik dan weer van voor hé ...

bv mijne neus ??? :thebirdman:

Joppe
01-02-2010, 08:11 AM
't wreed gern gedaan hé Joppe

gij zijt een braaf meiske gij :icon_thumleft:

Joppe
01-02-2010, 08:12 AM
Het is waar, het is waar, voor sommige delen stond ik dan weer van voor hé ...

bv mijne neus ??? :thebirdman:

ne kerieuzeneus ? :)