View Full Version : gezocht Bouten en spacers
Ik ben op zoek naar bouten voor radiale remklauwen en spacers (4x 4mm of 8x2mm of 16x1mm whatever)
Maar die 4 bouten kosten dus 15€:icon_confused: en spacers zou ik nie weten waar ik ze kan vinden wil wel 15€ betalen voor bouten als ik ze nie goedkoper vind maar moet dan zeker zijn dat da lang genoeg is om nog die spacers tussen te krijgen...
Juist me rempomp van zx6-r + clip ons verkocht vo 90€ maar zal da alweer kwijt zijn aan risers/bouten/spacers:PDT_old:
En dan heb ik nog stalen remleiding nodig op maat van 80€ en andere lagers voor in vork + custom made ophangbeugels voorspatbord:eusa_shifty:
rietveld
11-10-2008, 06:34 PM
jet ook beter gewacht op de street triple R e :PDT_hah:
jet ook beter gewacht op de street triple R e :PDT_hah:
Toen ik mijn street kocht was er nog geen sprake van een R versie:nono: (anders had ik idd wel ff gewacht)
Was mijn enisgte kritieik op die moto dat de vering nie super was maja me achtervering heeft 125€ gekost fourche+remmen tot nu toe 410€ (exl bouten/spacers/lagers/remleiding/ophangpunten) dus tegen dak gedaan heb zit ik (bijna) aan de prijs van een r maar de "waarde" van een gewone street maar voor mij maakt da nie uit wi ik ben geen poser die elk jaar een andere moto koopt (kan da nie betalen:D )
Dus die jaren dak met de street rij ga ik wel plezier hebben aan mijn verbouwingsjes en heb ik iets da niemand anders heeft:PDT_hah:
MAAR ben wel erg content van mijn triple wi:icon_kidra:
Alleen die k*t besparingen om te concureren met die jappies:angry4::PDT_old::PDT_hah:
rietveld
11-10-2008, 07:12 PM
tja die jappen werken voe minder geld dan europeanen e :p maar je hebt wel veel moto voe toch relatief weinig geld, en je hebt geen 13 in een dozijn moto
FilipXX
11-10-2008, 09:03 PM
Toen ik mijn street kocht was er nog geen sprake van een R versie:nono: (anders had ik idd wel ff gewacht)
Was mijn enisgte kritieik op die moto dat de vering nie super was maja me achtervering heeft 125€ gekost fourche+remmen tot nu toe 410€ (exl bouten/spacers/lagers/remleiding/ophangpunten) dus tegen dak gedaan heb zit ik (bijna) aan de prijs van een r maar de "waarde" van een gewone street maar voor mij maakt da nie uit wi ik ben geen poser die elk jaar een andere moto koopt (kan da nie betalen:D )
Dus die jaren dak met de street rij ga ik wel plezier hebben aan mijn verbouwingsjes en heb ik iets da niemand anders heeft:PDT_hah:
MAAR ben wel erg content van mijn triple wi:icon_kidra:
Alleen die k*t besparingen om te concureren met die jappies:angry4::PDT_old::PDT_hah:
Je hebt er al redelijk wa aan veranderd dus zal je een eerlijk bod doen van 4000€ :pocorn:
je hebt geen 13 in een dozijn moto
Denk je da :PDT_hmm:
Je hebt er al redelijk wa aan veranderd dus zal je een eerlijk bod doen van 4000€ :pocorn:
Denk je da :PDT_hmm:
In your dreams:PDT_old:
Nee ben da zeker:PDT_gy::icon_kidra:
:PDT_hah:
FilipXX
11-10-2008, 09:13 PM
In your dreams:PDT_old:
Nee ben da zeker:PDT_gy::icon_kidra:
Dus je laat hem nie :PDT_hmm:
Nu serieus...zoveel moet je nie veranderen aan je moto !
Andere veren voor en achter en de R zal je nie losrijden :PDT_old: (voor mij is de moto te klein :( )
Dus je laat hem nie :PDT_hmm:
Nu serieus...zoveel moet je nie veranderen aan je moto !
Andere veren voor en achter en de R zal je nie losrijden :PDT_old: (voor mij is de moto te klein :( )
Kga éérst nog naar lagerwinkel lopen als ik relatief goedkoop en makkelijk mijn originele as kan laten passen gaat de operatie door als da al tegenvalt denk ik dat ik de boel te koop zet:eusa_shifty: (en dan gwn progressieve voorveren erin en met die buchtremmen verder rijden:PDT_hah: )
Nee serieus de remmen zijn echt nie slecht maar ik ben dus wel husaberg gewend é... daarmee rem je alles en iederéén eruit op circuit:icon_kidra:
Reaper996
11-10-2008, 09:36 PM
Damm had ik nog moeten werken ik kon je enkel meebrengen. We hebben bouten en spacers in overvloed op men werk. (alez laatste werk.) :PDT_av:
Damm had ik nog moeten werken ik kon je enkel meebrengen. We hebben bouten en spacers in overvloed op men werk. (alez laatste werk.) :PDT_av:Thx :icon_cool:
Ga tegen volgend weekend ééns naar een lagerwinkel gaan in brugge dan de knoop doorhakken of ik die vork erin zet of nie:)
FilipXX
12-10-2008, 09:18 PM
Kga éérst nog naar lagerwinkel lopen als ik relatief goedkoop en makkelijk mijn originele as kan laten passen gaat de operatie door als da al tegenvalt denk ik dat ik de boel te koop zet:eusa_shifty: (en dan gwn progressieve voorveren erin en met die buchtremmen verder rijden:PDT_hah: )
Nee serieus de remmen zijn echt nie slecht maar ik ben dus wel husaberg gewend é... daarmee rem je alles en iederéén eruit op circuit:icon_kidra:
De moto was al perfekt...en toch hebben ze hem nog kunnen verbeteren :PDT_ow:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.