View Full Version : Hoe veilig is verse asfalt .
FilipXX
21-10-2008, 01:37 AM
http://nl.youtube.com/watch?v=sSPPGy-fZ9g&feature=related
Dat doet ne mens toch eens nadenken :PDT_ow:
Quartermile
21-10-2008, 07:18 AM
Als ge in Frankrijk dergelijke borden tegen komt hou je daar best fel rekening mee dat de weg kan veranderen zoals in bovenstaande filmpje in een steentjeszee :icon_confused:
Filmpje stond hier lang geleden al eens dus tijd om ons geheugen ne keer op te frissen :eusa_shifty:
stoffel
21-10-2008, 07:23 AM
Als ge in Frankrijk dergelijke borden tegen komt hou je daar best fel rekening mee dat de weg kan veranderen zoals in bovenstaande filmpje in een steentjeszee :icon_confused:
Filmpje stond hier lang geleden al eens dus tijd om ons geheugen ne keer op te frissen :eusa_shifty:
lol idd en nu staat hij hier zelfs 2 keer :PDT_gy:
:bs_imwifstupid:
Meestal zetten ze die borden goed op voorhand maar hier heb ik er enkel eentje gezien vlak voor de werken.
sjaakie
21-10-2008, 09:18 AM
http://nl.youtube.com/watch?v=sSPPGy-fZ9g&feature=related
Dat doet ne mens toch eens nadenken :PDT_ow:
2 keer zelfs :PDT_hah:
Doet je nadenken over sjeezen en treintje rijden op een baan die je niet verkend hebt...
Een simpele verkenning had het incident (vallen door lelijk te verschieten van de wegenwerken) kunnen vermijden.
Volgens mij is dat de hoofdoorzaak van het ongeval. Je moet sowieso opletten van die donkere en blinkende vers ruikende asfalt...die is gewoon vettig.
lol idd en nu staat hij hier zelfs 2 keer :PDT_gy:Toch niet.... alles herleid tot 1 post.
Quartermile
21-10-2008, 12:44 PM
:bs_imwifstupid:
Meestal zetten ze die borden goed op voorhand maar hier heb ik er enkel eentje gezien vlak voor de werken.
Eens heeeeel goed kijken naar de gele borden rechts (is wel niet makkelijk via camerabeeld aan die snelheid maar ik tel er vijf + een snelheidsbeperking :icon_confused:
Twee of drie bochten op voorhand zie je reeds het eerste gele bord
Eens heeeeel goed kijken naar de gele borden rechts (is wel niet makkelijk via camerabeeld aan die snelheid maar ik tel er vijf + een snelheidsbeperking :icon_confused:
Twee of drie bochten op voorhand zie je reeds het eerste gele bordJa, 'k heb het maar 1 keer bekeken hoor, maar ge kunt gelijk hebben want 't is nie goed te zien é. Dus zetten ze dan inderdaad genoeg op voorhand de borden en als je die ziet mag je zeker zijn dat ze 'r niet voor niks staan.
Quartermile
21-10-2008, 12:54 PM
Ja, 'k heb het maar 1 keer bekeken hoor, maar ge kunt gelijk hebben want 't is nie goed te zien é. Dus zetten ze dan inderdaad genoeg op voorhand de borden en als je die ziet mag je zeker zijn dat ze 'r niet voor niks staan.
In Frankrijk is da idd opletten want op die losse steentjes is twee knietjes leggen kinderspel :icon_confused:
In Frankrijk is da idd opletten want op die losse steentjes is twee knietjes leggen kinderspel :icon_confused:En de rest er bij. :eusa_shifty:
Maar over het algemeen gezien is Frankrijk veel "motovriendelijker" dan België.
....Je moet sowieso opletten van die donkere en blinkende vers ruikende asfalt...die is gewoon vettig.
En die kiezeltjes zijn dubbelkut. En voor jezelf én voor die stumper die achter je rijdt.
FilipXX
21-10-2008, 01:14 PM
lol idd en nu staat hij hier zelfs 2 keer :PDT_gy:
:PDT_hmm:
2 keer zelfs :PDT_hah:
Hij ook al :PDT_str:
Toch niet.... alles herleid tot 1 post.
@ :director: stoffel & sjaakie :PDT_gy:
Red Blade
21-10-2008, 04:08 PM
Die kiezel op de versen asvalt is idd klote in Frankrijk !!! :eusa_shifty:
MV Blackie
21-10-2008, 07:08 PM
in Olland krijg je ook al van ver vooraf waarschuwingsbordjes met : nieuw aangelegd wegdek, pas uw rijgedrag aan ...
RSVMILLE
21-10-2008, 08:26 PM
Verkennen :confused::confused::confused: Als je gewoon een ritje doet of op doortocht bent kun je da niet gaan verkennen é Tis gewoon meer opletten geblazen :PDT_old:
Captain675
21-10-2008, 08:34 PM
Als ik dat filmke bekijk, denk ik ergens dat die gast gewoon in paniek geraakt is ! Was al voor die strook aan het afwijken. Alle anderen voor hem zijn er wel zonder problemen doorgekomen.
RSVMILLE
21-10-2008, 09:51 PM
Kheb het filmpje maar 1 keer bekeken maar ik denk dat die voorligger ook op zijn snuiter gaat. Diegene die filmde was al constant op de grens aan het rijden volgens mij :icon_rolleyes:
Red Blade
22-10-2008, 07:32 PM
Verkennen :confused::confused::confused: Als je gewoon een ritje doet of op doortocht bent kun je da niet gaan verkennen é Tis gewoon meer opletten geblazen :PDT_old::director::bs_imwifstupid:
Quartermile
22-10-2008, 07:48 PM
Als ik dat filmke bekijk, denk ik ergens dat die gast gewoon in paniek geraakt is ! Was al voor die strook aan het afwijken. Alle anderen voor hem zijn er wel zonder problemen doorgekomen.
Te laat gezien en rechtop rechtdoor nog zoveel mogelijk geremd en zo het nieuwe wegdek binnen denk ik, de voorligger zie je ook nog net in abnormale houding :icon_confused:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.