PDA

View Full Version : Fatal &Frontal

Ghismo
28-05-2008, 08:14 AM
Kboem:oops: (http://www.metacafe.com/watch/644923/fatal_and_frontal_motor_crash/)

gixxerke
28-05-2008, 11:52 AM
:eek: amai azo ne pattat is ook wel nie slim om op het tegengestelde vak effe een bochtje gaan in te sturen :confused: denk dat ze alle 2 er proper zullen uitzien

Reaper996
28-05-2008, 12:08 PM
Wat een wurkel. Man ik zou em zeker dood kloppen moest da nog niet het geval zijn. Je zou daar maar rustig aan het toeren zijn als er daar opeens zo'n halve zool die amper kan rijden op je rijvak verschijnt?? :angryfire::angryfire::cussing::angry9:

FilipXX
28-05-2008, 12:15 PM
Gewoon spijtig dat er op die manier mensen verongelukken :( (door een ander zijn incompetentie)

sickboy
28-05-2008, 06:56 PM
dit filmpje jammer genoeg al teveel gezien :mad:

Ixil
28-05-2008, 10:41 PM
:applaus::applaus::applaus::applaus::applaus::appl aus::applaus::applaus:

ratte
28-05-2008, 10:43 PM
Wat een wurkel. Man ik zou em zeker dood kloppen moest da nog niet het geval zijn. Je zou daar maar rustig aan het toeren zijn als er daar opeens zo'n halve zool die amper kan rijden op je rijvak verschijnt?? :angryfire::angryfire::cussing::angry9:

:bs_imwifstupid:

mottozot
28-05-2008, 10:52 PM
da's toch godverdomme ook nie geweune?????????

RSVMILLE
28-05-2008, 11:01 PM

Er was daar geen 1 rustig aan het toeren voor zover ik kon zien en ik denk niet dat er daar nog 1 een slag kon geven aan de andere:rolleyes:

Gewoon spijtig dat er op die manier mensen verongelukken :( (door een ander zijn incompetentie)

Volledig mee eens. Hij wilde diegene volgen die hem een paar bochten eerder voorbij reed.

Reaper996
28-05-2008, 11:15 PM
Er was daar geen 1 rustig aan het toeren voor zover ik kon zien en ik denk niet dat er daar nog 1 een slag kon geven aan de andere:rolleyes:

Alez ons aprilia kindje moet weer moeilijk doen zene. :D Ik bedoel gewoon dat die wurkel volle zak mag geven zolang em weet wat em doet. Was in dit geval zeker niet zo , in tegen stelling tot die andere motard die van andere kant kwam. Volgens mij reed die wel redelij juist? Of niet soms? En da dood kloppen is maar een manier van uitdrukken é. :cussing:

Man man man alles moe je uit leggen aan da manje. Ik denk dat em zelfst nie naar de wc kan gaan zonder comentaar. :D:D:D

Graptjen é pol. :icon_cool:

RSVMILLE
28-05-2008, 11:26 PM
Alez ons aprilia kindje moet weer moeilijk doen zene. :D Ik bedoel gewoon dat die wurkel volle zak mag geven zolang em weet wat em doet. Was in dit geval zeker niet zo , in tegen stelling tot die andere motard die van andere kant kwam. Volgens mij reed die wel redelij juist? Of niet soms? En da dood kloppen is maar een manier van uitdrukken é. :cussing:

Man man man alles moe je uit leggen aan da manje. Ik denk dat em zelfst nie naar de wc kan gaan zonder comentaar. :D:D:D

Graptjen é pol. :icon_cool:

Ja die ene reed tussen de lijntjes:crossy:en die andere deed een beetje:stuntwheelie:voor zijn eigen on-board cam. Wat da doodkloppen betreft begrijp ik je wel ... tis gij die mijn woordspeling niet begrijpt:occasion18:
In de plekke van hele dagen naar :tettenYeah: te kieken zoe je beter de dikke vandale ekki lezen:pokewithastick:

RSVMILLE
28-05-2008, 11:28 PM
@ Reaper: als moderator mag je hier niet meer op reageren maar moet je het voorbeeld tonen en "on topic" blijven:D:D:D

lucsa
29-05-2008, 12:46 AM
Dit filmke ook reeds te vaak gezien.:(
Veel moet er niet meer worden doodgeklopt, zijn het reeds beiden.:oops:

Ixil
29-05-2008, 07:04 AM
ik kan da toch nie begrijpen waarom ze hun motto kapotrijden om een fielmpje te kunnen maken..................

Red Blade
29-05-2008, 08:09 AM
Ja de baan is eenmaal geen circuit en over volle lijnen rijden in onoverzichtelijke bochten houdt nu eenmaal risico's in .Spijtig dat een onschuldige moet delen in de brokken!!! :alright:

Reaper996
29-05-2008, 12:40 PM
@ Reaper: als moderator mag je hier niet meer op reageren maar moet je het voorbeeld tonen en "on topic" blijven:D:D:D

Nu heeft hij het weer gevonden zene. Nie mee in zitten. Ik gaan dan weer een rode kaart krijgen van den PVC en tis opgelost. :D

RSVMILLE
29-05-2008, 05:44 PM
Nu heeft hij het weer gevonden zene. Nie mee in zitten. Ik gaan dan weer een rode kaart krijgen van den PVC en tis opgelost. :D

Ik ben een utvinder e:D:D