View Full Version : remmen
peppers
29-05-2008, 12:03 PM
Ik heb afgelopen zaterdag z'on 600 km gereden, naar de ardennen geweest met makkers.
Nu had ik het gevoel dat mijn remkracht sterk verminderde.
Dus, remblokken gecheckt en ontlucht, maar niet echt een verbetering.
Er zitten stalen remleidingen op dus daaraan kan het ook nie liggen en de remolie heb ik nog geen 2 maanden geleden vervangen
Iemand e gedacht
Quartermile
29-05-2008, 12:31 PM
Vettigheid op de schijf? Misschien lekt der een voorvork op de schijf?
peppers
29-05-2008, 08:37 PM
mijn schijven heb ook ontvet, maar die waren nie vettig, en de voorvork is in prima staat
Red Blade
29-05-2008, 08:59 PM
mijn schijven heb ook ontvet, maar die waren nie vettig, en de voorvork is in prima staatRemblokken eens met schuurpapier bewerken !!! :eusa_shifty:
peppers
29-05-2008, 10:16 PM
ook al gedaan, denk dak mss zachtere remblokken moe steken
FilipXX
29-05-2008, 10:32 PM
ook al gedaan, denk dak mss zachtere remblokken moe steken
Ik heb da ook allemaal gedaan en nada :eusa_snooty:
Een andere rempomp doet wonderen :eusa_dance:
peppers
29-05-2008, 10:36 PM
Kgoan ze der eerst ofoalen en goed kusn, en oa da nie elpt, lèk daj zegt, andere rempoempn steken, 'tzal 'tbeste zin
Red Blade
30-05-2008, 08:16 AM
Kgoan ze der eerst ofoalen en goed kusn, en oa da nie elpt, lèk daj zegt, andere rempoempn steken, 'tzal 'tbeste zin Idd eens alles proberen voor je grote kosten doet want het kan ook een kleinigheid zijn da je over het hoofd ziet !! :eusa_doh::eusa_think:
hebt ge goe gekeken ofdat er niets tussen zit ? tja in de ardennen weet je nooit wat er tussen uw remblokken beland (everzwijn ? forrel ? ratte ?)
Reaper996
30-05-2008, 02:49 PM
Kgoan ze der eerst ofoalen en goed kusn, en oa da nie elpt, lèk daj zegt, andere rempoempn steken, 'tzal 'tbeste zin
Brembo's steken é. :eusa_dance::eusa_dance:
peppers
02-06-2008, 08:38 PM
Kgoan meugen een andere rempumpe steken, tis één van mie zugers die nie mè goat, zit blokvaste
RSVMILLE
02-06-2008, 09:18 PM
heb je dan gisteren tijdens de rit geen problemen gehad:confused:
Kerckhove
02-06-2008, 09:29 PM
hebt ge goe gekeken ofdat er niets tussen zit ? tja in de ardennen weet je nooit wat er tussen uw remblokken beland (everzwijn ? forrel ? ratte ?)
:laughing7:
ik vind raar je zegt... verminderde... dus het was beter... na het wisselen van de remolie verminderd? juiste olie gebruikt?
Quartermile
02-06-2008, 09:33 PM
Kgoan meugen een andere rempumpe steken, tis één van mie zugers die nie mè goat, zit blokvaste
Den boel uiteen halen of laten halen, opkuisen, in het slechste geval een dichtingskitje, terug monteren,5.1 derin, ontluchten en ge gaat nie weten waar je het hebt.
:12dude:
peppers
02-06-2008, 10:53 PM
:laughing7:
ik vind raar je zegt... verminderde... dus het was beter... na het wisselen van de remolie verminderd? juiste olie gebruikt?
Vandaag alles uit elkaar gehaald, opgekuist en remolie vervangen door 5.1, als e betje were is goak et testen, pompjes werken alleszins terug
peppers
02-06-2008, 10:55 PM
heb je dan gisteren tijdens de rit geen problemen gehad:confused:
Ge moogt gerust zin, tegen da da spel deftig freinde, mogtn sereuis stampen, en't 't was nie ideaal om ieders keer mine voarfrein te gebruikn
Natje
03-06-2008, 07:31 AM
Vandaag alles uit elkaar gehaald, opgekuist en remolie vervangen door 5.1, als e betje were is goak et testen, pompjes werken alleszins terug
En als em goed ontlucht is dan laat je hem ne keer een nachtje staan met de rem toegetrokken door middel van een spanbandje, de volgende dag doorknippen en je zal zien dat uw rem dan schoon hard is :duimop:
Reaper996
03-06-2008, 10:30 AM
En als em goed ontlucht is dan laat je hem ne keer een nachtje staan met de rem toegetrokken door middel van een spanbandje, de volgende dag doorknippen en je zal zien dat uw rem dan schoon hard is :duimop:
Man Natje weet daar gelik zo veel van? Tis daarom dat den QM ier heledagen den interesanten uithangt em hoort het van Natje. :confused:
MV Blackie
03-06-2008, 10:48 AM
ge dacht toch nooit zeker dat dergelijke praat uit de mond van de Q kon komen zeker :PDT_hmm:
Reaper996
03-06-2008, 01:49 PM
ge dacht toch nooit zeker dat dergelijke praat uit de mond van de Q kon komen zeker :PDT_hmm:
En wien repareerd er dan bij jullie thuis de computers en heeft deze site gemaakt? Sanne zeker? :PDT_hah:
draknor
03-06-2008, 07:44 PM
Ge moogt gerust zin, tegen da da spel deftig freinde, mogtn sereuis stampen, en't 't was nie ideaal om ieders keer mine voarfrein te gebruikn
oe, zit er nen achterfreing ip ne moto?
Red Blade
03-06-2008, 07:50 PM
ge dacht toch nooit zeker dat dergelijke praat uit de mond van de Q kon komen zeker :PDT_hmm:Waarom da goed bewaard geheim blootleggen,zonde !!! :eusa_shhh::eusa_shhh:
peppers
03-06-2008, 09:16 PM
oe, zit er nen achterfreing ip ne moto?
tis tpoen, anders weet ek nie a wuk dak ier heel den tid zitn te kl*ten
Tellybobs
04-06-2008, 03:37 PM
niet meer remmen... ?
oe, zit er nen achterfreing ip ne moto?Zieje gie wok zoëen? Ne stoeren da nie freint met zijn achterfreing? Azo nen macho biker.... met zweren onder zien oksels van te zweten omdat em het verre noois helemaal haalt met die klote voorfreing ollijne.... en geen achterfreing? Azo ijn die...liever met ze neuze deur de kamionetze goat dan ewa bie te freing'n met ze'n achterfreing om er een beetje al driftend langs te passeren?
Allez, je witwel...zoëen die nie freingt van langst achter'n...azo... :PDT_av:
:icon_kidra::):icon_cool:
vBulletin® v3.8.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.