PDA

View Full Version : Carl

Carl (BikeParts)
29-12-2008, 08:42 PM
Hallo,... ik botste via Google op een draad over de Gladius waarvan weer ne slimme moest naapen dat het voorzekers een vrouwenmotor moest zijn.
Geen echte vent die dat nu nog durft kopen,... wordt dit de zoveelste Virago 535 of toch weer nèt wat anders ;-)
En zag dat het een tof forum was met heel wat ambiance.

M'effe notedoppen.
Ik zit wel eens (dagelijks) op andere fora, hoop hier ook een hoop (virtueel) goed volk tegen te komen. Ik ben een verpleger born in the early sixties die actueel op een toffe V-Strom 650 bolt,... voordien op een oude Yamaha XV 1100 waar ik maar geen afscheid kon van nemen,... tot die na een 5600km rit rond de Baltische zee eindelijk aangaf dat het (bijna twee keer de teller rond) genoeg was geweest,... nog altijd (bestuurs-)lid van de Belgian Dutch Virago Star Club (www.viragostarclub.com (http://www.viragostarclub.com)), werkzaam gedurende enkele dagen per week in een univ ziekenhuis (Brussel), geef zelfstandig vorming rond geweldbeheer & palliatieve communicatie en twee dagen per week werkzaam in een Jappenmotogarage.

'k Gebruik de zuinige Wee Strom dagelijks kmvretend voor alle gebruik,... sterk als een muilezel, vinnig als een muilpeer, vervaarlijk onderschat als een vinger in de muilkorf van een razende pekinees. Op zondag meestal ten velde met vrienden op twee wielen. Rij ook al eens mee met een andere toffe groep motorliefhebbers (mctw.be) maar afgelopen seizoen veel te weinig, volgend seizoen beloofd veel meer. Bouw websites voor de leute, woon met twee grote kids, een tolerante vrouw (hoe noemt ze ook alweer?), 4 getemde honden, proskatten en nog wat kippen in de door asfalt en beton mishandelde groenige rand van Brussel, zoek vooral gratis software voor de PC (www.nondisputandum.com (http://www.nondisputandum.com)) en gebruik betalende soft op de Mac als het stabiel moet blijven werken.

Enfin,... hier zullen nog wel een trits gemotoriseerde bijen rondzoemen die zich in dit soortement profiel herkennen,... hoop jullie te leren kennen.
Ride on.

Red Blade
29-12-2008, 08:48 PM
Welkom op t'forum hé!!:applaus:

Kerckhove
29-12-2008, 08:51 PM
Welkom en mooie beschrijving moet ik zeggen!!

Ineens begrijp ik waarom je zo voor de virago ook op lijkt te komen.

Maar zo'n strom, is dat geen vrouwen motor?
:PDT_gy:

just joking man, welgekomen dus!

Red Blade
29-12-2008, 08:55 PM

just joking man, welgekomen dus! Zeg Kerckhove er rijden ook veel vrouwen met nen Harley ook wè en wil da zeggen.......:pocorn:

Kerckhove
29-12-2008, 09:00 PM
Zeg Kerckhove er rijden ook veel vrouwen met nen Harley ook wè en wil da zeggen.......:pocorn:

Harley voor elk wat wils heeft? En met da grote hart van hen ni discrimineren? Ook geen te groot ego hebben om te rijden om zogezegde lady-bikes??

dunnow, you tell me

MV Blackie
29-12-2008, 09:00 PM
nice intro Carl :icon_cool:

en welkom op het zotste motoforum van Vlaanderen (en omstreken) :PDT_ura1:

Carl (BikeParts)
29-12-2008, 09:34 PM

just joking man, welgekomen dus!

Ja,.. zoals diene 800cc van Harley hé ;-) Prachtige bike overigens.
Hey,.. a womans bike for a woman's man. What's wrong with that? LOL
Trouwens,.. wist je dat de HOG door een madam is geleid? En dat de PR ook door madammen is geleid?
Jaja,... vrouwen aan de macht,... mannen aan de olietap. Kan ik mee leven...

RSVMILLE
29-12-2008, 09:50 PM
Wat een intro en wat mij daarin het meeste opvalt ...... je hebt een tolerante vrouw :PDT_ura1::PDT_ura1::PDT_ura1::PDT_ura1:

Welkom é :)

Stef
29-12-2008, 10:15 PM
Welkom Carl ! :icon_pidu:
En veel plezier hier.

FilipXX
30-12-2008, 02:34 AM
Nen jap lover :PDT_ura1:....welcome :proost:

draknor
30-12-2008, 07:32 AM
welkom ier zulle...

MAN302
30-12-2008, 08:00 AM
:welcome:

Captain675
30-12-2008, 09:42 AM
Welkom Carl op dit toch wel unieke forum, waar de Japan lovers, de Italiaanse studs, de Duitse koele kikkers, de HD aanhangers en zelfs enkele tegendraadse Engelsen met elkaar overleven ! Inderdaad toffe intro.

PVC
30-12-2008, 10:59 AM
*geeuw...gaap-kraak.... ff uit mijn winterslaap om Carl een warm welkom te heten en dan terug rustig indommelen....

WARM WELKOM CARL!

Reaper996
30-12-2008, 11:38 AM
Yuw Carl en welkom op Motovrienden forum é. Veel post en lees plezier hier é. :icon_kidra:

hondapanneke
30-12-2008, 12:34 PM
welkom hé:PDT_ura1:

Elke
30-12-2008, 02:12 PM
welkom :)

Ghismo
31-12-2008, 10:05 AM
Welkom hier:applaus:

Ixil
31-12-2008, 11:30 AM
http://www.suicidekiss.com/graphics/pictures/albums/voodoo-Halloween/JayTremblyHalloweenWelcome.gif

IXIL

lucsa
31-12-2008, 01:56 PM
Welkom Carl hier op dir zot spel.:PDT_ura1:
Ik vertoef regelmatig op het Virago-forum.:eusa_shhh:

Carl (BikeParts)
01-01-2009, 08:52 PM
Thnx voor de welkomsten,... is me inderdaad opgevallen dat hier redelijk vriendschappelijk onder merkenliefhebbers en modellenfreaks met mekaar wordt omgegaan met hier en daar een goeie schop tegen een scheen of een stamp op een teen. Best gezellig. Ik koop alvast een extra tube blauwe-plekken zalf en probeer het behoud van de goeie sfeer te respecteren.

Ha de Lucsa,... zijt gij hier ook ;-)
Hèhè,... op het drukbevolkte viragoforum kennen ze me wel onder een nicknaam hé.
Hoe heb je me herkend? Haha.

Red Blade
01-01-2009, 08:55 PM
Thnx voor de welkomsten,... is me inderdaad opgevallen dat hier redelijk vriendschappelijk onder merkenliefhebbers en modellenfreaks met mekaar wordt omgegaan met hier en daar een goeie schop tegen een scheen of een stamp op een teen. Best gezellig. Ik koop alvast een extra tube blauwe-plekken zalf en probeer het behoud van de goeie sfeer te respecteren.
Iedereen komt hier goed overeen alleen een beetje voorzichtig met die Italianlovers die hebben zo al misérie genoeg !!! :pocorn:

Carl (BikeParts)
01-01-2009, 09:05 PM
Haha,... welke zalf gebruik jij?

Red Blade
01-01-2009, 09:11 PM
Haha,... welke zalf gebruik jij? :nono:K'zal t'je wel eens vertellen maar de grootse geheimen beter nie openbaar maken!! :woeaA03:

PVC
02-01-2009, 12:13 PM
Ik gebruik dit als er Italianen afkomen....

http://cms.sacla.com/image/prodotti/MA0S2CB.jpg

...ze identificeren zich dan gemakkelijker en denken sneller terug aan pasta en gashoudende wijn e.d. ....

Red Blade
02-01-2009, 01:32 PM
Ik gebruik dit als er Italianen afkomen....

http://cms.sacla.com/image/prodotti/MA0S2CB.jpg

...ze identificeren zich dan gemakkelijker en denken sneller terug aan pasta en gashoudende wijn e.d. .... :PDT_hah::PDT_hah: