Motovrienden Forum

Motovrienden Forum (http://www.motovrienden.be/forum/index.php)
-   Vragen en Opmerkingen (http://www.motovrienden.be/forum/forumdisplay.php?f=4)
-   -   vraagje aangaande foto (http://www.motovrienden.be/forum/showthread.php?t=5235)

Rjohan 14-10-2012 08:53 PM

vraagje aangaande foto

is het normaal als ik een bericht post me foto niet veschijnt ( of avatar )
mvg ikke :icon_scratch:

Captain675 14-10-2012 09:05 PM

Nee, normaal moet die erop komen ... ga ff piepen ...

PS het is toch een propere foto hé ... :)

Captain675 14-10-2012 09:07 PM

Er zijn twee plaatsen voor een foto, de schermafbeelding en profielafbeelding. Heb je die alletwee ingevoerd ?

Ik vind geen schermafbeelding terug. Je kan die aanpassen via je gebruikersinstellingen.

DIRKB 15-10-2012 02:28 PM

bij mij was da ook eerst zo,ik heb nog ne keer opnieuw geprobeerd en da lukte om den duur wel zulle.

Rjohan 15-10-2012 10:32 PM

raar zulle , heb in begin last gehadt om in te loggen , nu lukt dit super , maar telekens ik een bericht plaats zie ik men profiel foto er nie bij , enkel als je op men naam klikt raaar :PDT_bur2: krijg ern nog kop nog staart aan zal den ouderdom zijn zeker :PDT_old:, zal verder proberen , zo leer ik het ook wel

Captain675 15-10-2012 10:36 PM

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rjohan (Bericht 148353)
raar zulle , heb in begin last gehadt om in te loggen , nu lukt dit super , maar telekens ik een bericht plaats zie ik men profiel foto er nie bij , enkel als je op men naam klikt raaar :PDT_bur2: krijg ern nog kop nog staart aan zal den ouderdom zijn zeker :PDT_old:, zal verder proberen , zo leer ik het ook wel

Stuur me eens via mail de foto door (naar dezelfde gast waar je al mee mailde) zal hem erop zetten voor jou ...

Captain675 15-10-2012 10:41 PM

Het is gelukt precies !!!

Rjohan 15-10-2012 11:17 PM

awel ja en nee , t'is nie diegene die ik erop wou , maar zoals reeds gezegd wordt oud hé:PDT_old: dus blijven oefene , als het echt niet lukt neem ik contact met je ( als ik het nie meer zie zitte ):eusa_pray: thanks

DIRKB 16-10-2012 07:01 AM

rjohan.... ge wil den dienen der op met uw vrouwken,als het nie lukt zullen die gasten u wel helpen hier(op het andere forum zouden ze gezecht hebben,is da nen dwazen)
hahahaha
da ware geen mods,geen motorijders maar een bende merkgebonden strandjannetes enals ze geen gelijk kregen in een discussie deden ze die dicht of ze smeten u de af....wa heb ik daar in godsnaam 3 jaar gedaan....maar ja toen kende ik dit forum nog niet he,van dessel dirk bedankt.

Godsmack 16-10-2012 07:08 AM

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DIRKB (Bericht 148362)
da ware geen mods,geen motorijders maar een bende merkgebonden strandjannetes enals ze geen gelijk kregen in een discussie deden ze die dicht of ze smeten u de af...

toch ook nie op het forum van 2fast4u gezeten? :eusa_whistle::icon_cool:

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:49 PM.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.0
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.